Quantcast

Išorinio uosto statybų grafikas

Grįžti į straipsnį

To G

To G portretas
Tam "G". Visiškai aišku, kad tamstos šalininkų yra tik 14. O tamstos skaičiavimas yra tuščias išvedžiojimas. Be to diskutavome apie Melnragės išorinį uostą, o tamstą kalbą permeti į taršą miesto centre. Prie ko čia išorinis uostas ir KLASCO? Aišku, kad taip krauti krovinių, kaip tai darė KLASCO dulkinant miestą negalima. Bet jei uždulkino tai turėjo įvertinti aplinkosaugos tarnybos ir uždėti baudą, kad su tokia technologija, kuri dulkina, krauti daugiau nebesinorėtų arba jei krautų, tai darytų naudodami uždaras arba pusiau uždaras technologijas. KLASCO turi tuščią buvusios jūrų perkėlos teritoriją ir ten galėtų savo dulkančius krovinius. Bet grįžkime į išorinį uostą prie Melnragės. Jame, kaip girdime, būtų kraunami konteineriai. Tai yra pats netaršiausias krovinys. Kas daugiau, kol kas negirdime. Realiai galėtų būti kraunami ir naftos produktai (technologija visiškai uždara).

ABC

ABC portretas
Sutinku, kad uosto plėtrą reikalinga, bet Klaipėdos miestas pamiršta, kad reikia ieškoti įmonių kurios galėtų savo verslus perkelti į Lietuvą. Vienintelis miestas, kuris gyvas uostų, logistiką ir prekyba, bei atliekų deginimo servisas ir cigarečių gamykla. O kur kitokio tipo technologijų ir paslaugų, inovacijų iš užsienio gamybinės įmonės klaipedoje? Biuro pastatų net neturi normalių. Oro uostas šalia, verslams iš užsienio idealų būtų, žmonės daugiau arba turėtų ir sukurtų Klaipėdai daug didesnę pridėtinę verslo vertę, o ne tikvien uostų būti sotūs. Aišku kam stengtis jei galima nieko daugiau nedaryti, uostas gi išlaiko Klaipėdą ir Lietuvą. Spėju su tuo "melynuoju proveržiu" eilinis Klaipėdos plėtros planas bus be kardinalių naujovių.

masiuliokas - NA TAS ELEGIJUS

masiuliokas - NA TAS ELEGIJUS portretas
statė DU uostus ( VALSTYBINIUS -JŪRINIUS) iškart. Būtingėj giliavandenį ir Šventojoj sekliavandenį. Gavosi tik VIENAS Šventojoj ir tas SUPER SEKLIAVANDENIS :(

gikas

gikas portretas
Tik REFERENDUMAS! Klaipedieciams uosto Melnrageje nereikia.

g

g portretas
>>> manytojui>>> Sakote, 10-20. Gerai, skaičiuojam. Mūsų, klaipėdiečių, yra šiuo metu apie 150 tūkstančių. Darbo rinkoje dalyvauja 82 tūkst. Uoste dirba 2500 darbuotojų, ne visi iš jų gyvenantys Klaipėdoje, nes atvažuioja iš rajono ir po 17.00 jiems viskas dzin. Laivų remonto ir statybos į uosto darbuotojus neįtraukiau, nes jie krovos nevykdo, jau dirba praktiškai užmiestyje ir niekam netrukdo. Visi likę yra šokdinami ir verčiami taikstytis su nespėjančiu į šiuolaikiško progreso žingsnį uostu. Niekur Pasaulyje nerasit pažangios šalies, kurios miesto centre atvira technologija kraunami sveikatą nepataisomai žalojantys kroviniai. Jeigu yra kitaip - prašau įrodyti. Tai kokio daikto visi 150 tūkstančių Klaipėdos gyventojų turėtų su esama ir nepatenkinama situacija taikstytis. Kas lengviau - pašalinti apie 150K gyventojų, ar atsisakyti nesuvaldomą taršą generuojančio krovinio? Arba krovinį, arba žmones reikia kelti kitur. Tai ką siūlot, ar iš viso problemos nesuvokiat?

Manau, kad...

Manau, kad... portretas
Labai geras straipsnis, sukėlė daug diskusijų, o svarbiausia įrodė, kad prieš uostą nusiteikusių žmonių yra maža saujelė - gal 10-20. Jūsų, tokių rėksnių niekas neklausys. Išorinis uostas bus pastatytas Klaipėdoje prie Melnragės. Lietuva būdama tranzito valstybė yra tiesiog pasmerkta gyventi iš krovinių pervežimo. O jūs, keli nesusipratėliai nusiraminkite ir nepulkite su šakėmis prieš atidundantį uosto vystymo traukinį. Jums nesustabdyti progreso ir Lietuvos ekonomikos proveržio.

,,zemes ukis''

,,zemes ukis'' portretas
ponas Blinda prie plešimo ir laivyno naikinimo prisidejo ir banditai liberalai

DĖL BANKO SNORAS UŽGROBIMO

DĖL BANKO SNORAS UŽGROBIMO portretas
D.GRYBAUSKAITĘ - KGB MAGNOLIJĄ Į KALĖJIMĄ!

g

g portretas
Klaipėdos uostą turi valdyti naujai įkurtas konsorciumas, kurio valdybą sudarys uoste dirbančios bendrovės ir miesto savivaldybė. Konsorciumas mokės mokesčius į biudžetą, vystys infrastruktūrą, kiekviena krovos kompanija irgi mokės mokesčius, bet sprendimai ir valdymas vietinis ir savo strategiją uostas nustatys pats. Šiandien skamba kaip visiška fantazija, bet kitų pažangių šalių patirtis įrodo, kad tai vienintelis teisingas kelias - municipalinis uostas. Jei to nebus - nužudysim Klaipėdą kaip svarbų Lietuvai miestą, ji taps vien atvežtos pigios darbo jėgos gyvenviete šalia pramoninio uosto, kaip buvo tapęs Roterdamas apie 1980- uosius. Vieną dieną teks užbaigti su tuo centrinės valdžios apgailėtinai neefektyviu valdymu, nes jie ten Vilniuje turi savo tikslus ir nieko neraukia nei apie laivyną, kurio nebeturim, nei apie jūrą, nei apie uostą, nei apie mūsų miestą.

Blinda

Blinda portretas
Taip ir buna, kai juriniais reikalais uzsiima "zemes ukis". Laivyna turejom, dabar jau nebe. Tai uosta poilsio zonoje statys, nebeturesime nei pajurio, nei misko prie miesto... Gal Vilniaus "protai" tegul savo "siukslyne" tvarkosi, o mes jau pas save susitvarkysim.

Jooo

Jooo portretas
Žurnaliste, tai jūsų nuomonė ?

Žemaitijos kaunietis

Žemaitijos kaunietis portretas
Manau Leningradas,bus kaip uostas miręs.Neapsimokės ledlaužiais į ten tampyti laivus su kroviniais.Klaipėda jau dabar pusę krovinių iš St.Peterburgo perėmė.Ypač žiemą.

g

g portretas
Mano nuomone tik vdupel girtas Matutis galėjo tokį straipsnį sukalti, nenurodydamas užsakymo numerio.

klp

klp portretas
Klaipėdos dienraštis parsidavė verslo interesams, priešingu atveju kiti informacijos šaltiniai irgi pateiktų tokią informaciją

Balionas

Balionas portretas
Patarimas. Per vasaros atostogas pažaiskite šahmatais, gal šis žaidimas Jūms leis suvokti, kad kiekvienas veiksmas turi atoveiksmį ir kad darant vienoje vietoje gali susidaryti problema kitoje. Galvokite bent keleta ėjimų į priekį, nes kolkas protelis atsilieka spręndžiant iš buvusių ir esamų projektų. Gaila...

Balionas

Balionas portretas
Šūd* burbulas, o ne projektas ... išs orinis uostas? vilkikai negalejo i jūra išeiti pagelbėt per audra dreifuojančiam laivui, o čia statys išorini uostą... kaži kas bus žiemą? stovės tuščias? tai čia pirmas pastebėjimas? krovinio srautas kaip bus reguliuojamas? Jei tarkime vienas laivas panamax dydžio atvyks ir atveš nuo 100-1000TEU konteineriu. Kaip žadat išvežti? db perkėlėte keltus i centra, terminalas konteineriu centre, jūrininkų prospekta kam remontavot? Miręs kelias, nes nebereik srauto, pinigai i balą... tie kas svajoja apie promenadas ir pan. prisiminkime memelio miesto teritorija, buvusi "Laivitė" ka žadėjo? atviros teritorijos? Apie Independence išvis patyliu... jokios nepriklausomybės nėra, nuo vilko ant meškos šokom, odb mokam už tai kad turim bliūda dujų miesto centra. Bliudas nes funkcija perpylimo stotis.. o mokam kaip už auksini puoda. Esu už uosto plėtrą, bet dėja valdžios "logika" aiški, imk pinigus kol duoda ir kol esi valdžioje, o po manęs nors ir tvanas.

chi chi

chi chi portretas
tiiiiai štaiiiii pasirodo kaaaap?Poilsio zona persikels į Smiltynęęę?Prieš tai ją prijungus prie miesto..Dabar tikrai aišku kad kalbos apie gentvilioko ketinimus pasiimti sau(su savo draugeliais) šį teritorijos gabalą YRA TIESA.

paskutiniam

paskutiniam portretas
pamirsote paminet furas, gelezinkelius .. juk reikes kazkaip isvezti krvinius I sausuma, taip pat isivaizduok ta dideli krana .. kelis kranus kaipo prie Smeltes stovincius Melnrageje.. nekoks vaizdelis… statykita uosta juroje uz keliu km nuo kranto..

Dėl atsiliepimo į pasiūlymą

Dėl atsiliepimo į pasiūlymą portretas
Pasirodo Klaipėdoje gyvena ir chamų, nesusipratėlių. Klaipėdiečiai turėtų džiaugtis, kai apskretęs, maudymuisi netinkamas pajūris ties Melnrage virs poilsio zona su jachtklubu ir promenada.

tam Pasiūlymui

tam Pasiūlymui portretas
Eik ant varpos asile su savo pasiūlymu.

Pasiūlymas

Pasiūlymas portretas
Mėgautis pajūriu klaipėdiškiai turi vietos Smiltynėje. Nuostabūs paplūdimiai. Bus ar nebus tas išorinis uostas, o Smiltynės paplūdimiai kaip buvo taip ir liks. Pajūros ties Melnrage, o ypač prie šiaurinio molo ir dabar kaip poilsio zona yra nieko vertas. Todėl nereikia kabinti makaronų, kad dėl išorinio uosto Klaipėda netenka paplūdimių ir reikės važiuoti maudytis į Būtingę. kai diskutuojate bent jau neklaidinkite žmonių.

Zelemunčikas

Zelemunčikas portretas
O,dabar rimtai.Pasistatysim uostą,nusipirksim lėktuvnešį.Vat duosim vatinukam per fufaikes.

pritariu

pritariu portretas
Pinigai rėbiatoms - "patriotams", o smarvė, triukšmas ir dulkės klaipėdiečiams, dėl vaizdo kurį laiką vaidino esą` "demokratija, bus gyventojų apklausos ir taip toliau. :)

Vardas*

Vardas* portretas
Mielas butingiski , ten pats idealiausias variantas butu. Abu miestai mire praktiskai , pastacius uosta atsigautu tiek logistiniai dalykai , tiek pletra suaktyvetu. Dabar mire miesteliai , kurie tik vasara vos prisimena. Maloniai prasom priimkit si siukslyna, mums jo irgi nereikia.

Vardas*

Vardas* portretas
Praeivi mielasai , tu pats atsilikelis is rajono. Miestas ir taip jau pramone nukrautas , vien tarsos kiek. Kad miesta savartynu vercia , tai nereiskia , kad mums kelia nepasitenkinima ir blogai yra esama situacija, bet kam apdergti dar labiau? Miestas ir dabar turizmui labai nepalankus , ka kalbeti po uosto statybu? Dabar pajuris kencia nuo molo nesamoniu. Ar siulot i Butinge vaziuot megautis pajuriu? Ar visu nudergta palanga?

>

> portretas
Masiuli, prie AMBalo, jau buvo "tranzito "valstybe",kuo baigesi ...?Ar nors viena NAUJA kelia-autostrada nutiesei???Lenkija ,per ta laika,VISA APRAIZGYTA NAUJAIS keliais-greitkeliais-atostradomis,vaziuoti vienas malonumas,o "vagiu valstybeje" Lietuvoje,mums smegenu plovimas, "pinigu dezes "masiu liams"" ??? Chebra daro babkes,uz ES PINIGUS MUSU VARDU,uostykit nuodus,kviepuokit dulke,duskit kamsciuose,triuksme ir netrukdykit,chebra daro babkes ... P.S Matomai,uosto krantines,po chebros milijoniniu "kapitaliniu remonu-rekonstrukciju",baig sugriuti,tai emesi "isoriniu vasiuku"?Klaipeda bus uzdusinta,pietine dalis,JAU,emesi siaurines ...?

Praeivis

Praeivis portretas
Tuos, kurie čia putoja, galėčiau pavadinti paskutiniais glušais, bepročiais ir t.t. Taip, uostas privalo atsižvelgti ir savo krovos technologijas daryti kiek įmanoma mažiau taršiomis. Tačiau deklaruoti, kad AŠ ČIA gyvenu ir man uostas trukdo su savo smarvėmis ir triukšmais yra labiau nei idiotiška. Tai ko prisvilai tada prie Klaipėdos ir tuo pačiu prie uosto, jei čia taip blogai? Statistiškai Klaipėdoje praktiškai gyvena tik atsikėlėliai iš Plungės, Telšių, Kretingos, etc ir aplinkinių rajonų, ieškodami pragyvenimo šaltinio. Rasti vidutinio amžiaus klaipėdietį, kurio ir tėvai čia gyveno, labai sunku. Tai koks velnias neša atsikėlėlius lįsti arčiau uosto ir pramoninių teritorijų, kas, beje, suteikia daugiausia darbo vietų regione, ir paskui piktintis, kad jų griuvenose nesaugu ir smirda? Tai gal reikėjo rinktis rajoną, kur nesmirda? A... ten ne papigiaiski butai. Uostą nužudyti nori tik tie, kurie ten neturi darbo vietos ir pavydi tiems, kurie ten turi darbus su ž normaliais atlygias.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Jei Klaipėdos miestas nori ką nors gauti iš uosto plėtros, jis privalo eiti kalbėtis, derėtis. Uostas privalo įgyvendinti visus šios ar kitų valdžių duotus pažadus miestui. Jei uostas nori būti stiprus, tai miestas privalo būti gražus ir ekologiškai saugus. Už tokius "Bajerius", kai nuo krovinių palangės juoduoja, konkreti kompanija turėtų atsakyti pagal įstatymo reikalavimus sumokėdama miestui didelę kompensaciją

Būtingėnai

Būtingėnai portretas
Ei,Jūs - Melnragės pseudopatriotai! Nekiškit nagų prie mūsų gyvenviečių - į Butingės ir Šventosios krašto gražiausias balčiausias Baltijos pakrantes... Bo gausit griežtą,kietą atsaką!

miestietis

miestietis portretas
Su salyga, kad miestas leistu statyti isorini uosta, valstybe turetu klaipeda ant renku nesioti ir sutikti su miesto iskeltomis salygomis be atsikalbinejimu. Jeigu jau sis monstras bus statomas, privales uostas visa zala atlyginti miestui ir pajurio ruozui. Ir privalo buti salyga, kad dalis uosto ir jos pelno lieko klaipėdos mieste, kas leistu miestui po truputi stotis ant koju.

Jee

Jee portretas
Statyti gal ir reikia, bet turi būti įgyvendinta viena sąlyga:uostas bent 45 procentai turėtų būti miesto nuosavybė,(miestiečių sveikatos kaina); tokiu atveju, pelno dalis būtų skiriama Klaipėdos gerbūviui, jeigu miesto deputatai turės kiaušius:)

Zelemunčikas

Zelemunčikas portretas
Mariau,nuo tavęs eina ,,didžiojo rytinio brolio'' dvokas.

vot teip

vot teip portretas
Pasižiūrėkit geriau filmą 12 kėdžių,ten toks veikėjas dar ne tokių idėjų prifantazavo.

Manau

Manau portretas
pizdets, reikia statyti atominę elektrinė Gedimino prospekte ir vėjo jėgainę ant Gedimino kalno

Marius

Marius portretas
Šalin rankas nuo Klaipėdos, kodėl šį miestą nori paversti savartynu, jau dabar neįmanoma gyventi dėl uosto ir kitų įmonių įsikurūsių mieste, kurie daro didžiulę žalą žmogaus sveikatai, tuoj dar krematoriumų pristatys ir kaip vyšnaitė ant torto - išorinis uostas, atimant didžiulę dalį pajūrio ruožo, kurio ir taip mažai turime, užteršiant jūrą dar labiau, paleidžiant į miestą dar daugiau teršalų, dulkių ir sukeliant didžiulius triukšmus. Kažkoks nužmogėjimas, visiškai nerūpi žmonių nuomonė ir sveikatos Lietuvos politikams. Tegul pasistato AE ant Gedimino kalno, įdomu ar taip norėtų statyti, kaip išorinį uostą Klaipėdoje.. Sutikčiau, kad išorinis uostas būtų statomas Būtingėje, bet kaip matome valdininkai nori Klaipėdos, tiesiog sunaikinti šį miestą. Įdomu ar taip veržtųsi statyti ši uostą, jeigu uosto pinigai liktų Klaipėdos mieste.. Greičiau ateitų rinkimai, nes su tokia valdžia, Lietuva neteks dar vieno miesto, taip parodydama, kad žmonės jai mažiausiai rūpi.

X failai

X failai portretas
Molus blogai pastatė, tai ištaisymą nori pridengti išorinio uosto statyba.

skubekit liberalai

skubekit liberalai portretas
kad tik suspetu budinas igyvendinti savo projekta ir auksinese Melnrages kopose jo uzkasti smelio konteineriai akivaizdu sustabdytu uosto statyba

Pastebėjimas

Pastebėjimas portretas
Norisi pagirti autorių, kad neapsimetinėja, kad nelaksto paskui neaiškius veikėjus, kurių tikslas, galbūt, yra pakenkti mūsų šalies ekonomikai, jos prestižui. Pasvarstykime. Uostas yra valstybės, tai yra mūsų visų Lietuvos piliečių. Jei yra ekonominė nauda valstybei, o Gdansko pavyzdys rodo, kad tokia nauda akivaizdi, išorinis uostas turi būti statomas. Aišku, kad jis turi būti statomas prisilaikant aplinkosauginių reikalavimų. Bet negali rėksnių grupelė paminti visos šalies ekonominės ateities dėl siauro savo kiemo supratimo. Ir autorius teisus - sąmoningas išorinio uosto statybos vilkinimas turėtų būti įvertintas ir kaip galimas nusižengimas prieš valstybės interesus ir prestižą.

Žemaitijos kaunietis

Žemaitijos kaunietis portretas
Be abejonės,Teturime vienus jūros vartus į pasaulį.Plėstis reikia,bet su šiuolaikinių technologinių pasiekimų pagalba privalome pastatyti uostą su nuline oro tarša.Truputį pataisysiu autorių.Gdanskas ir Gdynia tai rytiniai Lenkijos ir pietiniai Baltijos uostai-satelitai.

auuu prokurorai

auuu prokurorai portretas
kas dabar prades isisavinti ES pinigus,jau Sventosios uosta state ir nepastate,tik kazkur dingo mokesciu moketoju pinigai ir keista niekas zonoje netupi kaip vagis

Autorius-neobjektyvus

Autorius-neobjektyvus portretas
Matuti Matuti... Tamsta bent apsimesk, kad esi neutralus, kaip žurnalistas (o gal jau dirbi uostui?), nes paskutinė pastraipa tiesiog užmuša. Kur užsakymo numeris?

Kaimyne

Kaimyne portretas
Tai ko čia tas Budinas svaigsta apie Melnragės paplūdimio gelbėjomo planus smėlio konteineriais,jeigu planuose tokio uosto plėtra ?

purslu kelimas

purslu kelimas portretas
nieko jus nabagai nestatysite,papizdinsite pinigu ir baigsis visi uostai...

Hmmmmm

Hmmmmm portretas
uosto pletra galima ir toleliau pvz Giruliai; ten buvo vizija irengti sala.

Rapolas

Rapolas portretas
Taip, uostas turi vystytis, tik Butingeje. Gal tas "ministras" noretu atvaziuoti i Klaipeda ir pabendrauti su gyventojais? Jau AE state...

Nuomonė

Nuomonė portretas
Labai teisingi pastebėjimai ir sudėlioti prioritetai. Lietuva privalo vystytis, o ne tūpčioti vietoje dėl to, kad to nori kelios dešimtys rėksnių ir bet kokia kaina į valdžią norinčios patekti marionetės.

NESTATYTI - NAUDINGA TIK TIEMS, KAS NEAPKENČIA LIETUVOS IR J

NESTATYTI - NAUDINGA TIK TIEMS, KAS NEAPKENČIA LIETUVOS IR J portretas
Uosto plėtros stabdymas - neabejoju - yra tos pačios griovimo veiklos, kurią vykdo kgb Europoje ir pasaulyje planas. Troliai ir politiniai marionetės - tik tos veiklos instrumentėliai; bet triukšmams nuo jų - didelis.

Galerijos

Daugiau straipsnių