Quantcast

Įdiegę naujoves, bankai tikisi el. prekybos proveržio

Bankai vis daugiau paslaugų perkelia į elektroninę erdvę, jas paprastina, o kai kurias teikia vos kelių prisilietimų prie mobiliojo atstumu.

Nors dažniausiai žmonės tikrinasi sąskaitos likutį ar atlieka pavedimus, vartotojai bankų programėlėse gali pasiimti paskolas, pasirašyti dokumentus. Kartu pripažįstama, kad elektroninių paslaugų proveržį stabdo paprastų identifikavimo priemonių nebuvimas.

Banku internete Lietuvoje naudojasi kiek daugiau nei pusė šalies gyventojų, rodo „Eurostat“ duomenys, tačiau tik maždaug penktadalis tą daro telefonu, per bankų programėles. Panašiai tiek jungiasi prie banko telefone naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Dažniausia paslauga bankų programėlėse – likučio tikrinimas ir pavedimai.

„Vartotojų, kurie jungiasi iš mobiliųjų įrenginių, daugėja, per paskutinius trejus metus daugiau nei 3 kartus išaugo klientų, kurie naudojasi banko paslaugomis būtent per mobilųjį įrenginį, tai rodo, kad klientams –patogu“, – sakė SEB prezidento pavaduotojas Vaidas Žagūnis.

Matydami augantį klientų poreikį daugiau paslaugų gauti per mobiliuosius įrenginius, vieni bankai jau prieš kelerius metus pristatė galimybę telefone matyti sąskaitos likutį ar pervesti sumą iki 30 eurų net neprisijungiant prie banko. Kiti – tokias paslaugas pradėjo teikti tik dabar. Netrukus keliais telefono ekrano palietimais galima bus pervesti nedideles sumas adresatams esantiems telefonų knygelėse. Vienas bankų skaičiuoja, kad per mobiliąją programėlę daugiau nei pusę pavedimų sudaro pavedimai iki 30 eurų, likutis telefone tikrinamas pustrečio milijono kartų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių