Quantcast

Batų prekybininkai kraustosi į internetines parduotuves

Didiesiems avalynės pardavėjams nelengva rasti galimybių plėstis ir didinti pajamas, mat konkurencija rinkoje tik auga, o vartotojų skaičius ir jų pajamos nesistiebia taip sparčiai, kaip norėtųsi, todėl pardavėjai šiemet daugiau dėmesio skiria prekybai internetu.

Statistikos departamento duomenimis, avalynės prekyba Lietuvoje iš krizės duobės ropštėsi gana sparčiai, nuo 2011 metų pardavimai kasmet ūgtelėjo po 10-12 proc., tačiau pernai bendra įmonių apyvarta stiebėsi kukliau - tik 3 proc., penktadienį rašo "Verslo žinios".

Prekybos avalyne tinklus "Žygio batai", "Step Top", "Reno" ir kitas parduotuves valdanti įmonė "Airmitana", kurios pajamos pernai siekė 76,4 mln. litų ir buvo mažesnės negu užpernai, kai siekė 82 mln. litų, internetinę prekybą pradėjo nuo birželio pabaigos. Šiemet internetinę parduotuvę už 0,5 mln. litų atnaujino ir bendrovė "Danbalt International", valdanti "Danijos" parduotuves, pardavimus pernai padidinusi ne apie 10 proc., o 5,5 proc. - iki 68,3 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių