Quantcast

Antradienį švenčiama Tarptautinė kliento diena

Antradienį daugiau nei 20-yje šalių švenčiama Tarptautinė kliento diena. Ji įtraukta į minėtinų dienų sąrašą, siekiant gerinti klientų aptarnavimo kultūrą, paskatinti kokybiškesnių ir įvairesnių prekių bei paslaugų pasiūlą, plačiau informuoti visuomenę apie įmonių veiklą, jų darbo specifiką.

Pasak įmonių grupės „Penki kontinentai“ pranešimo, pastebima, kad daugelio įmonių verslas sukasi ne vien apie paslaugą - didelis dėmesys skiriamas klientui, stengiantis ne tik nuspėti jo poreikius, pomėgius, bet ir siekiant išlaikyti jo lojalumą.

Didelė paslaugų pasiūla ir konkurencija vartotojus padarė išrankius, jie tapo reiklesni ne tik paslaugų kainoms, bet ir jiems skiriamam dėmesiui. Savo ruožtu, norėdamas išlaikyti klientų lojalumą, verslas investuoja ir į papildomas naudas.

„Šiuolaikiniai klientai vis labiau reiklesni. (...) Būtent jų noras turėti visa, kas naujausia, geriausia, ir mus skatina siūlyti vis naujų paslaugų rinkai. Iš pradžių tai buvo technologinės naujovės, tačiau šiandien to nebepakanka. Kliento nesuviliosi vien tik kainos akcija“, - sakė išmaniosios TV ir šviesolaidinio interneto „Penki“ paslaugas teikiančios bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktorius Romas Rimgaila.

Pasak įmonės vadovo, daugelis bendrovių stengiasi ieškoti naujų, netradicinių pasiūlymų, kurie atkreiptų potencialių klientų dėmesį ir skatintų esamų lojalumą. Tuo tikslu organizuojami įvairūs konkursai, bendros šventės, sporto renginiai. Svarbiausias poreikis - dėmesys ir gyvas bendravimas su klientais.

Bendravimą su klientais labai palengvino socialinių tinklų plėtra, kadangi atsakyti į rūpimus klausimus ar spręsti iškilusias technines problemas galima realiuoju laiku - čia ir dabar.

„Anksčiau bendravimas vyko formaliai, susisiekiant per nurodytus kontaktus, o dabar vartotojų elgsena padiktuoja, kokiais ryšio kanalais juos pasiekti geriausiai. Neturėsi „Facebook“ ar „Instagram“ paskyros, klientų akyse atrodysi kaip nešiuolaikiška, klientų poreikių nepaisanti įmonė“, - sakė „Penki“ rinkodaros projektų vadovė Ernesta Kuzmickaitė.

Anot jos, socialiniuose tinkluose klientų aktyvumas didžiausias. Jie laukia greito atsako, individualaus sprendimo, o standartizuoti atsakymai jiems netinka.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių