- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Apie trečdalį lietuvių savo lojalumą prekės ženklams išreiškia ir socialiniuose tinkluose. Bent vieną prekės ženklą savo naudojamame socialiniame tinkle nurodė pamėgę daugiau nei 33 proc. socialinius tinklus naudojančių lietuvių arba daugiau nei 16 proc. visų šalies gyventojų. Tai parodė didžiausios rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas interneto ir kompiuterių naudotojų tyrimas.
Daugiausiai (60 proc.) socialinių tinklų naudotojų, kurie seka prekės ženklų paskyras, nurodė, kad socialiniuose tinkluose jiems yra svarbus turinys, susijęs su prekės ženklų informacija, akcijomis bei nuolaidomis. Daugiau nei pusė apklaustųjų (52 proc.) teigė, kad viena iš priežasčių sekti prekės ženklų paskyras yra gaunama detalesnė informacija apie gaminius ir prekes.
„Nemažai prekės ženklų pastaraisiais metais ieško įdomesnių ir originalesnių priėjimų prie savo vartotojų socialiniuose tinkluose nuvertindami tradicines priemones – akcijas, nuolaidas. Tačiau tyrimo duomenys rodo, kad būtent tokia informacija ne tik neatbaido vartotojų, bet yra pagrindinė priežastis, kodėl žmonės seka savo mėgstamus prekės ženklus socialinėje erdvėje“, – teigia TNS LT Media departamento projektų vadovas Darius Rinkūnas.
Pusė socialinių tinklų vartotojų, pamėgusių prekės ženklų paskyras, ieško kitų vartotojų atsiliepimų apie produktus, mažiau vartotojų – 16 proc. – vertina galimybę socialiniuose tinkluose išreikšti savo nuomonę apie naudojamą prekės ženklą.
Penktadalis pamėgusių socialiniuose tinkluose esančias prekės ženklų paskyras tai daro, nes vertina galimybę sekti tuos prekės ženklus, kurių naudotojais jie yra. Šiek tiek mažesnis procentas apklaustųjų (18 proc.) seka prekės ženklus dėl galimybės pabendrauti su ženklo atstovais ir taip išspręsti kilusias problemas, išsiaiškinti klausimus. Vos daugiau nei 6 proc. respondentų priežastimi sekti prekės ženklą įvardijo draugų įtaką.
„Rinkodaristų itin dažnai socialiniuose tinkluose organizuojami konkursai ir žaidimai, kuriais bandoma pritraukti naujų produktų vartotojų, patinka tik apie 14 proc. socialinių tinklų naudotojų. Šmaikštūs vaizdeliai ir posakiai taip pat sulaukia mažiau auditorijos – apie 12 proc. – nei naudinga informacija. Šmaikšti komunikacija labiausiai patinka jauniausiems 15-19 m. internautams. Todėl prekės ženklai savo komunikaciją socialiniuose tinkluose turėtų labiau orientuoti į tiesiogiai naudingą vartotojams informaciją, o ne į vartotojų linksminimą, jei jų auditorija nėra pati jauniausia“, – teigė D. Rinkūnas.
Organizuojamuose konkursuose labiausiai linkę dalyvauti 20-29 m. amžiaus žmonės, labiau moterys nei vyrai. Tačiau vyrai dažniau seka prekės ženklų paskyras todėl, kad jas yra pamėgę ir jų draugai. Taip atsakė daugiau nei 66 proc. vyrų. Vyrai taip pat labiau nei moterys vertina galimybę išsakyti savo asmeninę nuomonę apie išbandytus produktus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teisėsauga atliko kratas GIPL rangovėje „Alvora“, Latvijos ir Lenkijos įmonėse
Pagrindinėje Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) rangovėje „Alvora“ teisėsauga antradienį atliko kratas, praneša portalas „15min“. ...
-
Vyriausybė paleidžia 800 mln. eurų vertės paramą: skatins tapti elektrą gaminančiais vartotojais4
Energetikos ir Finansų ministerijos kartu su Nacionaline plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantija“ („Invega“) pradeda teikti beveik 800 mln. eurų vertės paramą verslui, energetinėms vartotojų bendrijoms ir energetinį s...
-
Seimas svarstys D. Kepenio siūlymą iki 5 proc. sumažinti PVM vaisiams ir daržovėms
Seimas spręs, ar nuo šių metų rugsėjo nuo 21 proc. iki 5 proc. sumažinti pridėtinės vertės mokestį (PVM) Lietuvoje parduodamiems vaisiams, daržovėms ir uogoms. ...
-
M. Navickienė: aplinkybių nutraukti pensijos kaupimą sąrašas nebūtų baigtinis3
Vyriausybei ir socialiniams partneriams ieškant sprendimo, kokios galėtų būti svarbios priežastys nutraukti pensijų kaupimo sutartis, socialinės apsaugos ir darbo ministrė sako, kad tai galėtų būti kaupiančiojo arba jo šeimos nario, ne...
-
R. Vainienė: visuomenę dėl pirkinių sumos apvalinimo turės informuoti Lietuvos bankas4
Seimui ketvirtadienį priėmus įstatymą, pagal kurį prekių ar paslaugų krepšelio galutinė suma Lietuvoje nuo 2025 metų gegužės bus apvalinama, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorė Rūta Vainienė sako, kad didžiausias iš&sc...
-
G. Skaistė: į brangstantį skolos aptarnavimą reikia žiūrėti atsakingai1
Prezidentui Gitanui Nausėdai siūlant valstybei skolintis trumpalaikiams gynybos projektams ir taip papildomai finansuoti krašto apsaugą, finansų ministrė sako, jog į šiuo metu augančius valstybės skolos aptarnavimo kaštus reikia ...
-
G. Nausėda: laikiniems gynybos projektams valstybė galėtų skolintis4
Ieškant būdų, kaip didinti krašto apsaugos finansavimą, valstybė galėtų papildomai skolintis, sako prezidentas Gitanas Nausėda. ...
-
Dirbančių pensininkų laukia pokyčiai: viskas, ką reikia žinoti11
Šiuo metu perskaičiuojamos būtent dirbančių pensininkų pensijos ir jų padidėjimą dalis žmonių jau pajuto. Kiti didesnių išmokų sulauks iki liepos mėnesio. Apie dirbančius pensininkus ir kiek padidės jų pensijos, LNK pasakojo &bdqu...
-
Seimas ėmėsi opozicijos pataisų dėl pasitraukimo iš pensijų kaupimo
Seimas priėmė svarstyti opozicijos parengtas pataisas, kurios leistų žmonėms bet kada pasitraukti iš antros pakopos pensijų kaupimo ir atgauti jų sumokėtas įmokas. ...
-
L. Kasčiūnas: didesnis PVM gynybai svarstytinas, bet pirmiau – pelno mokestis10
Ieškant papildomų lėšų gynybai, svarstytinas didesnis pridėtinės vertės mokestis (PVM), tačiau pirmiausia būtų didinamas pelno mokestis, o vėliau – galbūt ir kiti, sako naujasis krašto apsaugos ministras Laurynas Kasčiūn...