Lietuvos oro uostuose daugėja atšauktų ir atidėtų skrydžių, vėluojančio ar apgadinto bagažo. Civilinės aviacijos administracijos duomenimis, pernai daugiau kaip dviem valandoms buvo atidėta 210 skrydžių, o 46 - apskritai atšaukti.
Tuo tarpu per šių metų pirmąjį pusmetį dėl meteorologinių sąlygų, „spūsčių" oro erdvėje, orlaivių gedimų ar oro bendrovių komercinių sprendimų fiksuoti jau net 134 atšaukti skrydžiai ir 90 atidėtų, rašo žurnalas „Veidas".
Orlaivių ir keleivių aptarnavimo įmonės „Litcargus" atstovai teigė, kad Vilniaus oro uoste per dieną būna apie 10 apgadinto ir apie 40 negauto bagažo atvejų. Dėl prarasto ar apgadinto bagažo keleiviai pirmiausia turi kreiptis į vežėją, o jeigu nepavyksta išspręsti ginčo ar netenkina siūloma kompensacija, verta kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba Civilinės aviacijos administraciją.
Ši per pirmąjį šių metų pusmetį gavo tik šešis skundus dėl bagažo, taip pat sulaukė 22 skundų dėl žalos ir nepatogumų, patirtų vėluojant ar atidėjus skrydį.
Naujausi komentarai