Quantcast

Susirūpino mokytojo profesijos prestižu

Aukštaitijos švietimo darbuotojų profesinių sąjungų susivienijimas kreipėsi į Seimą, Vyriausybę bei Švietimo ir mokslo ministeriją su pareiškimu, kuriame kategoriškai nepritariama, jog būtų keičiamas Švietimo įstatymas, kuriuo būtų leidžiama dirbti mokytoju neturint pedagogo kvalifikacijos.

Švietimo ir mokslo ministerija parengė Švietimo įstatymo projektą, kuris naujai apibrėžia, kas turi teisę dirbti mokytoju. Pakeitimai panaikina reikalavimą turėti pedagogo kvalifikaciją žmogui, dirbančiam mokykloje mokytoju. Remiantis šiuo projektu, mokytojais dirbti galėtų asmenys, įgiję aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą, tačiau nebūtinai turintys pedagoginį išsilavinimą.

Aukštaitijos švietimo darbuotojų profesinių sąjungų susivienijimas mano, kad siūlomi įstatymo pakeitimai kelia grėsmę Lietuvos švietimo sistemai ir yra nepriimtini mokytojų bendruomenei. Jie teigia, kad tokie pakeitimai smukdytų mokymo kokybę, blogintų mokytojų socialinę padėtį ir ypač pakenktų mokytojo profesijos prestižui.

Profsąjungų teigimu, šalies švietimo kokybės nuosmukis juntamas jau dabar - jaunimas nebesirenka mokytojo profesijos dėl prasto statuso, todėl, priėmus naujos redakcijos Švietimo įstatymą, padėtis dar pablogės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių