Quantcast

Kokį verslą, pirkdami drabužius, remiate?

Paklausti jūsų dėvimo drabužio gamintojo, ar jis žino, kur ir kaip buvo pasiūtas jo parduodamas apdaras. Toks pagrindinis naujos globalinės akcijos tikslas, priversiantis stileivas susimastyti ir daugiau klausti.

Kas pasiuvo tavo drabužius? Tokį klausimą kelia „Mados revoliucijos“ judėjimas, pirmus žingsnius žengiantis Lietuvoje ir mados vartotojų bendruomenė, vienijantys daugiau nei 60 šalių pasaulyje.

Jų tikslas – sisteminė mados gamybos grandinės revoliucija, inicijuota vartotojų.

Bangladeše 2013 metais balandžio 24-ąją sugriuvus pastatui žuvo 1133 fabrike dirbančių darbininkų, apie 2500 buvo sužeisti. Jie siuvo drabužius masinei madai.

Todėl šią dieną vartotojai prašomi pažvelgti į dėvimo drabužio etiketę ir susimastyti, kokį verslą, pirkdami drabužius, jie remia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Cha

Cha portretas
Aš tai savo siuvėją remiu.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių