Quantcast

Įpusėjo „ENEOS 1006 km lenktynės“

  • Teksto dydis:

Šiandien lygiai 12 val. „ENEOS 1006 km lenktynių“ maratoną pradėję lenktynininkai perkopė jų ekvatorių.

Būtent tuo metu varžybų lyderės, „General Financing by Pitlane“ komandos sportininkas Jonas Gelžinis, vairuojantis „Porsche 911 GT3 Cup“, nuvažiavo 187 trasos ratus, ženklinančius varžybų pusiaukelę.

Antroje vietoje buvo kvalifikacinių varžybų laimėtoja „Carre & MVP by Algirdai“ ekipa, atsilikusi dviem ratais. Tačiau būtent prieš lenktynių pusiaukelę Ramūnas Čapkauskas ką tik buvo pakeitęs Deividą Jocių ir dėl to atsilikimas atrodė toks neįtikėtinai didelis. Juolab, kad kvalifikacijos laimėtojai su „Aquila CR1“ vežė lyderių estafetę beveik visą pirmąją lenktynių pusę.

Trečioje vietoje maratono pusiaukelę su „Porsche GT“ kirto „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ komandos lenktynininkas Nemunas Dagilis.

Maratono pusiaukelę lyderiai pasiekė anksčiau įprastinio varžybų grafiko. Jei ir toliau lenktynės vyks tokiu tempu, jos gali baigtis anksčiau.

Priminsime, jog „ENEOS 1006 km lenktynių“ nugalėtoja skelbiama komanda, kurios sportininko vairuojamas automobilis pirmas kerta šios maratoninės distancijos finišą.

Lenktynės negali viršyti ir numatyto jų 10 val. laiko limito, todėl jam išsekus nugalėtoju skelbiamas lenktynių lyderis, nors ir neįveikęs visos 1006 km distancijos.

Todėl varžybų lyderis, per 4,24 val. įveikęs pusę distancijos, galima teigti važiavo idealiu ritmu.

Šeštadienio gamtinių sąlygų negalėjo peikti nė įnoringiausi varžybų dalyviai. Maždaug +20 laipsnių Celsijaus oro temperatūra, lengvas vėjelis, kiek apniukusi diena, tačiau sausa trasa – būtent tai, apie ką gali svajoti kiekvienas lenktynininkas.

„Cor Euser“ komanda, dėl treniruotėse patirtos avarijos pakeitusi savo automobilį iš „Marcos Mantis Cup Car Model 1“ į BMW ir dėl to startavusi iš rikiuotės galo, pamažu kyla varžybų turnyrinės lentelės laiptais. Jie šoktelėjo į 30-tąją vietą.

Vėliausiai įšokęs į „ENEOS 1006 km lenktynių“ traukinį iš jo iškrito pirmas – geresnio nei šis apibūdinimo nesurasi „MKtechnika Slepikas Motorsport“ komandos nesėkmei.

Iš tiesų, ši komanda paskutinė baigė tvarkyti visus lenktynių organizacinius formalumus ir pirmoji buvo priversta palikti, bent laikinai, lenktynių peletoną.

Stebint iš šalies nelengva buvo sumoti, kodėl komandos „Honda Civic Type R“ vairavęs Gintautas Šlepikas trenkėsi į trasos apsauginius atitvarus. Kiek pamindžiukavęs sportininkas nusiėmė šalmą ir metė pirštines į šalia nukritusį ratą.

Tik vėliau paaiškėjo apmaudžios nesėkmės priežastys. Pasirodo, ta priežastis vos ne kuriozinė – nulūžo rato tvirtinimas ir ratas tiesiog nukrito nuo automobilio... Kaip teigė lenktynininkas, jau kiek anksčiau jis buvo pajutęs keistą traškesį rate, tačiau vylėsi dar nuvažiuosiąs iki komandos garažo...

Uoliai padirbėjus ekipos mechanikams, „MKtechnika Slepikas Motorsport“ grįžo į trasą, tačiau neilgai trukus vėl prašėsi tų pačių mechanikų pagalbos. Įpusėjus lenktynėms ji kol kas priešpaskutinėje vietoje, tačiau ryžto stoka jos neapkaltinsi.

Praslinkus beveik trims valandoms po starto sustojo ir „Pakuotės centro“, o dar geriau žinoma, žiūrovų pamėgta Dovilo Čiutelės raudonoji „Lada 2104“, palikusi ant trasos išbėgusios alyvos šleifą, kurį techninei pagalbos teko maskuoti sorbento sluoksniu...

Tačiau pirmosios lenktynių dalies nuostoliai, ypač turint omenyje maratoninių varžybų mąstą, bent kol kas minimalūs.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių