Quantcast

Formalumai sutvarkyti – lietuviai viena koja Dakare

Kartais juokaujama, kad jei egzistuoja pragaras, tai jam vadovauja prancūzai. Jie keiksnojami ir Dakare. Vienas didžiausių pasaulyje automobilių sporto renginių dažnai neapsieina be didžiulės biurokratijos, vienas kitam prieštaraujančių nurodymų ar tiesiog bendro informacijos trūkumo. Visgi į Dakarą išsiruošusi "General Financing - Autopaslauga by Pitlane" komanda, atstovaujama Benedikto Vanago, išankstinę administracinę ir techninę komisiją įveikė be vargo ir savo automobilius pamatys tik kitais metais Argentinoje.

Artimiausiu laiku Havro (Prancūzija) uoste automobiliai bus kraunami į laivą, kuris mėnesį Atlanto vandenynu keliaus iki Buenos Airių, kur startuos beveik 10 000 km ilgio ralio maratonas.

"General Financing - Autopaslauga by Pitlane" komandos narys Adomas Rimša, atsakingas už automobilio pristatymą techninei komisijai pasakojo, kad šiemet automobilių perdavimo procedūra buvo žymiai lengvesnė.

"Praėjusiais metais dėl susidariusios eilės į terminalą įvažiavome paskutiniai, dvi valandos po oficialaus automobilių atidavimo termino pabaigos. Šiemet viskas vyksta daug sklandžiau, reikia mažiau popierių, parašų ir antspaudų. Tik teko gerokai palaukti eilėje dėl muitinės procedūrų", - pasakojo trečius metus technikos logistika besirūpinantis A.Rimša.

Iš Minsko atvyko ir B.Vanago šturmanas Andrejus Rudnickis. Labiausiai jis džiaugėsi naujosios "Toyota Hilux Overdrive" dizainu. Ir ne tik jis. Dauguma pro šalį ėjusių praeivių stabtelėdavo ar dar apsukdavo papildomą ratą apie skoningai atrodantį bolidą.

"Man pačiam patinka automobilio dizainas, o dar labiau patinka, kad jis džiugina žmones ir pritraukia dėmesį. Eilinį kartą suveikė Benedikto estetikos pajutimas", - šypsojosi šturmanas.

Tai ne vienintelis dalykas džiuginantis A.Rudnickį. Šiemet ekipažas startuos aukštai kaip niekada anksčiau ir atkris daugybė problemų varžybų pradžioje - suniokoti varžovų greičio ruožai, lėtesni, bet aukščiau reitinguoti, lenkti neleidžiantys varžovai ir panašiai.

"Iš tikro tikėjausi, kad mums bus duota vieta penkiasdešimtuke, bet praktiškai mus pastatė toje vietoje, kurią iškovojome pernai. Pernai likome 35-i, bet į priekį reikėjo užleisti kelis greitus praėjusiais metais nefinišavusius sportininkus. Džiaugiuosi, kad esame keturiasdešimtuke", - kalbėjo šturmanas.

Komanda lenktyninį "Toyota Hilux Overdrive" bolidą ir du pagalbinius visureigius sunkvežimio priekaboje išsiuntė dar sekmadienio naktį, o antradienį per Klaipėdą išvyko ir serviso sunkvežimis. Į Havro miestą prie Lamanšo sąsiaurio abu ekipažai atvyko tik poros valandų skirtumu.

Benedikto Vanago pasiūlymu Dakaro ralyje startuojančių lietuvių komandų sportiniai bolidai į Prancūziją buvo transportuojami drauge. Simboliška, jog abiejų ekipažų automobiliai į Havro uosto terminalą įriedėjo vienas po kito.

Vienos prestižiškiausių ir sunkiausių pasaulyje lenktynių prasidės sausio 4-ą dieną Buenos Airėse. Iš ten per Pietų Amerikos dykumas, Andus lenktynininkai pasieks Ramųjį vandenyną, užsuks į Boliviją ir grįš atgal į Buenos Aires.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių