Quantcast

Australijos oro bendrovė patyrė antrą incidentą per savaitę

  • Teksto dydis:

Vienos regioninės Australijos oro bendrovės lėktuvas ketvirtadienį turėjo tūpti avariniu būdu, nes pilotas buvo priverstas išjungti vieną variklį.

Tai įvyko praėjus vos savaitei po kito incidento, kai skrydžio metu nuo lėktuvo atitrūko propeleris.

Bendrovės „Regional Express Airlines“ (REX) lėktuve, skraidinusiame į Sidnėjų 23 keleivius, pilotų kabinoje įsižiebė apie pavojų perspėjantis signalas. Pilotas sugebėjo saugiai grįžti į Dabo miestą, pranešė kompanija.

„Buvome prieš maždaug 10 minučių išskridę iš Dabo. Staiga pasigirdo didelis triukšmas, lėktuvą pradėjo purtyti“, – nacionaliniam transliuotojui „Australian Broadcasting Corporation“ pasakojo keleivis Timas Evansas.

„Man pasitaikė sėdėti visai šalia variklio ir mačiau, kaip iš jo veržiasi liepsnos. Tada jame pasigirdo dar vienas didelis trenksmas, lėktuvą vėl ėmė purtyti, ir iš variklio pasipylė žiežirbos. Pažiūrėjau į propelerį – buvo aišku, kad variklis sustojo“, – pasakojo jis.

Laineris „Saab 340“ buvo to paties modelio, kaip ir lėktuvas, ištiktas pavojingos avarijos praėjusį penktadienį, kai pilotas dėl „nenormalių rodmenų“ išjungė vieną iš dviejų variklių, o jo propeleris tiesiog nukrito.

Vis dėlto lėktuvas saugiai nutūpė Sidnėjuje.

„Šiuo metu neįmanoma pasakyti, ar priežastis yra svetimkūnio (pavyzdžiui, paukščio) patekimas, ar variklio gedimas“, – sakoma REX pareiškime apie naujausią incidentą.

„Taip pat aišku, kad šis įvykis nėra susijęs su incidentu dėl propelerio per kovo 17-osios reisą ZL768“, – priduriama pareiškime.

Po penktadienio incidento, kurį tiria transporto administracijos pareigūnai, REX nutraukė visų šešių savo lėktuvų su panašios konstrukcijos varikliais eksploatavimą. Bendrovė turi iš viso 55 lėktuvus.

„Regional Express“ yra didžiausia nepriklausoma Australijos regioninė oro bendrovė, per savaitę surengianti maždaug 1 500 skrydžių į 58 vietas visoje šalyje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių