Quantcast

Perėjimas prie elektromobilių Vokietijai kainuos 75 tūkst. darbo vietų

  • Teksto dydis:

Prognozuojama, kad augantis elektrinių transporto priemonių naudojimas svarbiam Vokietijos automobilių sektoriui kainuos 75 tūkst. darbo vietų iki 2030 metų, rodo antradienį paskelbto tyrimo duomenys.

Remiantis juo, labiausiai nukentės mažesnių automobilių dalių tiekėjai.

Įtakinga „IG Metall“ profesinė sąjunga, kuri užsakė tyrimą kartu su BMW, „Volkswagen“, „Daimler“ ir automobilių detalių gamintojais, teigė, kad mažiau aplinką teršiančių variklių tikslas tampa „nemenku iššūkiu“ didžiausiai Vokietijos pramonės šakai, kurioje dirba daugiau negu 800 tūkst. žmonių.

Elektrinius variklius paprasčiau pagaminti ir jiems reikia daug mažiau dalių negu benzinu ar dyzelinu varomiems automobiliams.

Remiantis tyrimu, kurį atliko Fraunhoferio institutas, dėl perėjimo dings 100 tūkst. iš 210 tūkst. darbo vietų transporto priemonių gamyboje iki 2030 metų, o 25 tūkst. naujų bus sukurta susiejant darbo vietas su baterijų gamyba ir kitais specifiniais elektra varomų automobilių reikalavimais.

Rodikliai suskaičiuoti remiantis prielaida, kad iki minėto laiko 25 proc. visų automobilių Vokietijos keliuose bus vien elektriniai, o kiti 15 proc. - hibridai, kurie sujungia elektros variklį su tradiciniu vidaus degimo varikliu. Šiandien šie automobiliai sudaro mažiau negu 2 proc. rinkos.

„IG Metall“ vadovas Joergas Hofmannas teigia, kad šalies vyriausybė ir įmonių vadovai turėtų imtis skubių veiksmų paruošti pramonę pasikeitimams, įskaitant darbuotojų perkvalifikavimo schemas. Jis taip pat įspėjo, kad ne kiekvienas išliks elektros revoliucijoje.

„Bus tiekėjų, kurie nesugebės pritaikyti savo verslo modelio, ypač smulkiose ir vidutinėse įmonėse“, - J. Hofmannas sakė reporteriams Frankfurte.

Vokietijos automobilių pramonė yra viena iš didžiausių ir geriausiai žinomų pasaulyje, bet ji vis daugiau dėmesio skiria „žalesnėms“ ir išmanesnėms ateities transporto priemonėms, leidžiant imtis iniciatyvos tokiems kaip „Tesla“.

Vis dėlto Vokietijos įmonės suaktyvėjo po „Volkswagen“ 2015 metų emisijų klastojimo skandalo, vadinamojo „dyzelgeito“, kuris pakenkė dyzelinių automobilių gamintojų reputacijai ir paskatino kurti labiau aplinką tausojančius variklius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių