Investuotojai iš Lietuvos įsigijo Latvijos naujienų portalą vesti.lv

  • Teksto dydis:

Neįvardyti investuotojai iš Lietuvos įsigijo Latvijos rusiškų naujienų portalą vesti.lv; jis nuo šios vadinsis „Baltijos balsu“ („Baltijas Balss“, bb.lv), penktadienį naujienų agentūrai BNS sakė tinklalapio atstovas Andrejus Švedovas.

Jis nenurodė, kokia suma buvo sumokėta už portalą, bet sakė manąs, kad dėl fakto, jog vesti.lv skaitomumas yra nemažas, suma gali būti gana didelė.

Latvijos domenų pavadinimų registro tarnybos nic.lv duomenimis, domeno bb.lv valdytoja yra bendrovė „Adline“. Verslo informacijos tinklalapio firmas.lv įrašai rodo, kad ši žiniasklaidos ir reklamos srityje dirbanti įmonė nuo praeitų metų vidurio priklauso Lietuvos piliečiui Sergejui Motornui, o anksčiau priklausė Liudmilai Kalašnik. Praeitais metais jos apyvarta buvo 50 tūkst. eurų; bendrovė fiksavo 23 tūkst, nuostolių. 2017-aisiais įmonės apyvarta buvo 157 tūkst. eurų, patirta 15 tūkst. eurų nuostolių.

S. Motornas yra arba buvo kelių L. Kalašnik priklausančių įmonių patikėtinis.

Pasak A. Švedovo, pasikeitus savininkams portale įvyko reikšmingų permainų, įskaitant redakcijos politiką. Jis pridūrė, kad redakcijos darbuotojų sudėtis irgi gali pasikeisti.

Naujojo investuotojo tikslas – sukurti šiuolaikinę žiniasklaidos priemonę, kuri laikytųsi europietiškų tradicijų ir taptų patikimu informacijos šaltiniu užsieniečiams skaitytojams, besidomintiems įvykiais Baltijos šalyse.

Anksčiau portalas vesti.lv priklausė įmonei „Media nams Vesti“. „Firmas.lv“ duomenimis, ji priklauso Rusijos piliečiui Sergejui Kalašnikui. „Media nams Vesti“ valdo keletą žiniasklaidos priemonių, įskaitant laikraštį „Segodnia“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių