Quantcast

Nepatogumų galėtų būti ir mažiau

Nepatogumų galėtų būti ir mažiau

Mokyklos gatvės viadukui jau seniai reikėjo kapitalinio remonto. Tokia svarbi miesto arterija vis labiau kėlė pavojų vairuotojams. Laimė, dažnos šiame kelyje avarijos nesibaigė skrydžiais į Danę.

Remontas išties reikalingas. Tačiau mažiausiai pusmetį Klaipėdoje gerokai padidės spūstys. Valdininkų pageidavimu, visiems ratuotiems teks pakentėti.

Tačiau kodėl nepatogumus turi kęsti tik tie, kurie gyvena miesto pietrytinėje dalyje ir daugiausiai naudojasi viaduku. Ar nebuvo galima tokiu momentu leisti judėjimą Tiltų gatve? Nebūtinai visą parą, bet nuo 7 iki 19 val., kad šios senamiesčio gatvės gyventojai galėtų išsimiegoti.

Mokyklos gatvės viaduko remontas jau padidino spūstis ne tik Šilutės plente, bet ir Taikos prospekte, Minijos gatvėje. Taip vairuotojai ieško patogesnių maršrutų.

Niekam iki viaduko remonto pradžios neatėjo mintis pasirūpinti „žaliąja banga“, kad eismui Taikos prospektu, Minijos gatve ir Šilutės plentu kuo mažiau kliudytų šviesoforai.

Ne milijonai kainuotų miestui, jei piko valandomis žiedinėse sankryžose budėtų kelių policininkai. Anksčiau jie tą darydavo rytais, tačiau pastaruoju metu patruliai ne eismą reguliuoja žiedinėse sankryžose, o atkakliai kovoja su smulkiais pažeidėjais, tuo tik spūstis didindami.

Nors jau yra išrastos technologijos, kurios leidžia net žiemą kloti asfaltą, tačiau viaduko remonto pradžiai pasirinkta vasara, kai transporto mieste padaugėja. Į Klaipėdą traukia jūros mėgėjų iš visos šalies. O šį savaitgalį jų dar padaugės, nes juk per visą šalį eina garsas apie puikią mūsų Jūros šventę.

p>Kodėl nesumąstyta darbų pradėti rudenį ir baigti iki kitos vasaros? Specialistai teigia, kad darbai tęsis devynis mėnesius, iš kurių trys bus skirti viaduko apdailai ir eismui netrukdys. Todėl jau kitą pavasarį remontas nebetrukdytų eismui. O rudenį ir žiemą, kai uostamiestyje mažiau transporto, būtų mažiau ir spūsčių.

Dėl būsimų nepatogumų galima pakentėti, tačiau kam reikalingos dirbtinės kliūtys? Matyt, politinė logika tokia: kuo daugiau nepriteklių kelyje į tikslą, tuo saldesnė pergalė.

Prieš imantis svarbiausių miesto kelių remonto neprošal būtų įtikinti gyventojus, kad mažiau naudotų individualų transportą, laikinai persėstų į viešąjį. Galima būtų ir daugiau maršrutų numatyti, jei klaipėdiečiai pritartų tokiai akcijai.

Reikėtų paieškoti būdų, kad po miestą mažiau zuitų sunkvežimių, piko valandomis ypač stabdančių eismą. Būtų galima labiau išnaudoti šiaurinį aplinkkelį, kainavusį dešimtis milijonų litų.

Tačiau nueita lengviausiu keliu – patingėta pasukti galvas, išsamiai padiskutuoti, kad klaipėdiečiams kiltų mažiau nepatogumų.

Dirbtinų nepatogumų dažnai padeda išvengti viešumas. Štai pavyzdžiui, „Klaipėdai“ pradėjus domėtis, kodėl tiek ilgai užsitęsdavo šilumos trasų hidrauliniai bandymai, pastaruosius dvejus metus šie darbai vidutiniškai užtrunka po keturias, o ne septynias dienas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

  • Po Sibirą – be vadovo
    Po Sibirą – be vadovo

    Įpusėjus 1911-ųjų vasarai, Josifas Visarionovičius Džiugašvilis (1878–1953) persikėlė į Vologdos miestą, mat caro valdžia jam čia leido pagyventi porą mėnesių. Vologdoje jis trumpam buvo užmezgęs romaną su paaugle Pelagėja Onufr...

    1
  • Kur dingo rinkimų kampanija?
    Kur dingo rinkimų kampanija?

    Gerai kažkas pastebėjo, kad pas mus nevyksta jokia rinkimų į šalies prezidentus kampanija. Praėjusią savaitę jau buvo paskelbti visi oficialūs kandidatai, tarp kurių yra milijonierių, tačiau nematyti nei plakatų, nei skelbimų su vieš...

    9
  • Ugnis ir vanduo
    Ugnis ir vanduo

    Pastarąsias dienas pasaulyje kažkaip nevaldomai įsišėlo ugnis ir vanduo – dvi iš keturių stichijų ar pradinių elementų, sukūrusių Žemę ir sudarančių jos egzistencijos pagrindą. Bent jau taip mąstyta Antikoje. ...

    1
  • Žodžiais dvoko nepridengsi
    Žodžiais dvoko nepridengsi

    Paputojo vienuoliktokų tarpinių patikrinimų jovalas, pakaitinis jo maišytojas garsiai trinktelėjo durimis, palikdamas dvoką uostyti 26 tūkst. gimnazistų, jų tėvams ir mokytojams. ...

    1
  • Jūros liga Trijų jūrų iniciatyvoje
    Jūros liga Trijų jūrų iniciatyvoje

    Geležinės uždangos jau seniai nebėra. Tačiau jos šešėlis dar juntamas. Kelių, geležinkelių, oro, energetikos ir kitokios jungtys yra prastesnės toje Europos pusėje, kuri patyrė komunistinį valdymą. Ypač prasta situacija dėl &Scaro...

  • Nevertiname, ką turime, prarandame – verkiame
    Nevertiname, ką turime, prarandame – verkiame

    Manau, kad kiekvienas žmogus tai galėtų pritaikyti sau, prisimindamas anapilin iškeliavusius artimus žmones ir nepanaudotą laiką bendravimui su širdžiai mielais. Bet šiandien ne apie tai. ...

    2
  • Kai net ir galvai reikia renovacijos
    Kai net ir galvai reikia renovacijos

    Atšyla oras, pakyla noras. Visų pirma, ginčytis, piktintis ir leisti žvygauti emocijoms dėl šildymo sezono (ne-)pabaigos. ...

    8
  • Vidaus vartojimas – Lietuvos ekonomikos augimo variklis
    Vidaus vartojimas – Lietuvos ekonomikos augimo variklis

    Išankstiniai indikatoriai rodo, kad ekonominis aktyvumas Lietuvoje laipsniškai atsigauna. Vis dėlto, kol daugelis pagrįstai Lietuvos ekonomikos atsigavimą sieja su eksporto ir pramonės rodikliais, vidaus vartojimas tampa ypač svarbiu kompone...

    1
  • Belaukiant kuklesnių palūkanų, mažėja manančiųjų, kad būstas pigs
    Belaukiant kuklesnių palūkanų, mažėja manančiųjų, kad būstas pigs

    Pirmą šių metų ketvirtį padaugėjo gyventojų, kurie mano, kad būstas per artimiausius dvylika mėnesių brangs arba jo kaina nesikeis. Prasčiausi gyventojų lūkesčiai dėl būsto kainų buvo lygiai prieš metus. Tai, kad, atsižvelgus į ...

  • Šašo krapštymas
    Šašo krapštymas

    Virtualios realybės filmą „Angelų takais“, leidžiantį persikelti į M. K Čiurlionio paveikslus, pamatė 300 tūkst. žmonių. Įsitikinę jo terapine galia, filmo kūrėjai nutarė parodyti jį kalėjime. Visų mačiusiųjų įspūdžiai pana...

    6
Daugiau straipsnių