Quantcast

Naktinės ekonomikos skatinimas ieškant G taško

Taip, čia ne koks pigus balandžio 1-osios juokelis ar "fake news" iš priešiškai nusiteikusių konkurentų, siekiančių sumenkinti Lietuvos sostinę bei pasityčioti iš kunigaikščio Gedimino legendos.

Vilniaus miesto savivaldybės įsteigta viešoji įstaiga "GO Vilnius", atsakinga už miesto rinkodarą, įvaizdžio kūrimą ir investicijų pritraukimą, paskelbė perkanti "Vilniaus naktinės ekonomikos potencialo tyrimo ir strategijos parengimo paslaugas".

Ironizuosiu - suprantama, visos kitos ekonomikos rūšys Lietuvos sostinėje jau išsemtos ir nebėra ką veikti. Nors pagal pačios "Go Vilnius" pateiktą ataskaitą, Vilnius iškrito iš įtakingo "Financial Times" grupės leidinio "fDi Magazine" kasmet sudaromo palankiausių verslui miestų sąrašo dešimtuko. O juk neseniai buvo garbingoje 5 vietoje. Lietuvos bendras reitingas pakilo, o sostinės nukrito! Neįtikėtinas progresas, tiksliau regresas.

Tačiau Vilniaus valdžia išradinga, ji surado būdą, kaip viską pataisyti ir net nelaukdama "Vilniaus naktinės ekonomikos potencialo tyrimo ir strategijos" studijos, paskelbė pirmą priemonę naktinės ekonomikos skatinimui: šį mėnesį, berods nuo rugpjūčio 8 dienos, pasauliui minint Tarptautinę orgazmo dieną, nupirko reklamą Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje, kur Vilnių pristato kaip Europos G tašką ir kviečia visus atvykti jo ieškoti. Londono ir Berlyno gatvėse atsiras lauko reklama: "VILNIUS - G SPOT of EUROPE" bei vyks speciali kampanija socialiniuose tinkluose.

Tai skelbia ne kokia nors bernvakarių turizmo agentūra ir tai net ne "DUREX" reklaminė kampanija, o sostinės valdžios Vilniaus pristatymas pasauliui.

Esu įsitikinęs, kad tokios gėdingos reklaminės kampanijos tikrai neleistų Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Atvažiuokite, mes esame Europos G taškas ir "tai išryškins miesto privalumus" - taip sako sostinės meras Remigijus Šimašius, net nekreipdamas dėmesio į Vyriausybės prašymą bent atidėti šią reklaminę kampaniją.

Tiesiog pigu ir labai žemas lygis (rašau politkorektiškai) taip pristatyti Vilnių pasauliui. Senoji Europa ir dabar žiūri į kaimynes iš Rytų kaip pigaus pasilinksminimo šalis, kur gražios ir prieinamos merginos yra pagrindinis kelionės tikslas.

Pasaulyje ant bangos "#MeToo" judėjimas, kuris aiškiai parodo skirtumą tarp civilizuoto elgesio ir apspangusios nuo pigaus alaus aistros. Vilnius, pasirodo, pasauliui meta iššūkį - pas jus "#MeToo", o pas mus tai ekonomikos skatinimo priemonė! Pristatome tarsi vitrinoje savo dukras ir seseris - imkite ir naudokitės. Vilniaus miesto savivaldybė dar net skrydžius iš Londono subsidijuos - net 2,1 mln. eurų, kad atskristumėte į Europos G tašką.

Po mažiau nei mėnesio į Lietuvą atvažiuoja popiežius Pranciškus, tad tiesiog geresnės reklamos laiko nesugalvosi. O gal ir čia yra Vilniaus ekonomikos skatinimo projekto dalis - viskas vienoje vietoje - nuodėmė ir atleidimas.

Taip, visuose pasaulio miestuose, daugiau ar mažiau, egzistuoja ši ekonomikos rūšis, bet niekas garsiai, o ypač valdžios atstovai, apie tai nekalba. Amsterdamas nereklamuoja savo Raudonųjų žibintų kvartalo, net atvirkščiai - jį mažina. Šiuos kvartalus XVIII Amsterdamo valdžia įkūrė ne dėl neribotos laisvės, o iš poreikio kontroliuoti ligas ir nusikalstamumą, kuriuo garsėjo trumpam užsukę ir nuotykių ieškantys jūrininkai.

Las Vegasas šalia šūkio "kas nutinka Vegase, tas čia ir lieka" save prisistato kaip pramogų miestą visai šeimai.

Tailando turizmo departamentas niekada nepaminės šių savo šalies turizmo ypatumų, nors jie egzistuoja.

Vilnius yra pirmasis pasaulyje miestas, kurio valdžia oficialiai tai reklamuoja ir kartu sukuria dviprasmybę, dėl kurios daug kam reikės aiškintis ir jaustis nepatogiai.

Jei kunigaikštis Gediminas būtų gyvas, tai neabejoju, kardu galvą nuridentų tokios ekonomikos skatintojams, nes tai tiesiog savo miesto ir moterų įžeidimas.


Šiame straipsnyje: G taškasVilniusreklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

Onute

Onute portretas
Matot daug senu zmoniu tai jie ne per kur nesupranta kas G.kiti sako,kad gandras,kiti sako,kad gandas,treti pasimete sako eis ieskoti kur ta raide G.jargau ,jargau grynas vargas,kol supranti.

jons

jons portretas
prasideda rinkimine kampanija..o siaip jau visi sitie starpiorai uzkniso vien tik draudimai, kryziai ,kazkas gali ir stulpe ka nors izvelgt...,marijos zeme.....,negalvojau,kad ir zuokas iki tokio lygio nukvakes...,visi pasidare,kaip davatkos,bet kaip pavogt....o broleli

Tam O vargeli

Tam O vargeli portretas
Tai tau nesvarbi Lietuvos sostinė ir jos geras įvaizdis? Tu pritari tai nepadoriai reklamai? Tuomet viskas aišku, kas tu... O vargeli!
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

  • Ar prezidento vadovaujama Valstybės gynimo taryba nieko nebereiškia?
    Ar prezidento vadovaujama Valstybės gynimo taryba nieko nebereiškia?

    Lietuvą pasiekė puiki žinia – Vokietijos gynybos pramonės gigantas ,,Rheinmetall AG‘‘ planuoja statyti Lietuvoje amunicijos gamyklą. Tai ne tik geros ir ilgalaikės darbo vietos viename iš Lietuvos regionų, Lietuvos eksporto didi...

    4
  • Žiurkėnas mumyse
    Žiurkėnas mumyse

    Reikia saugoti savo kailiuką, nes gyvename kosminės įtampos laikais. Todėl svarbu ne gynyba, o mityba. Visavertė. Tokia yra mūsų, žiurkėnų, ambicija. Misime iki susivėmimo ir gal išvengsime susinaikinimo. ...

    1
  • Po Sibirą – be vadovo
    Po Sibirą – be vadovo

    Įpusėjus 1911-ųjų vasarai, Josifas Visarionovičius Džiugašvilis (1878–1953) persikėlė į Vologdos miestą, mat caro valdžia jam čia leido pagyventi porą mėnesių. Vologdoje jis trumpam buvo užmezgęs romaną su paaugle Pelagėja Onufr...

    3
  • Kur dingo rinkimų kampanija?
    Kur dingo rinkimų kampanija?

    Gerai kažkas pastebėjo, kad pas mus nevyksta jokia rinkimų į šalies prezidentus kampanija. Praėjusią savaitę jau buvo paskelbti visi oficialūs kandidatai, tarp kurių yra milijonierių, tačiau nematyti nei plakatų, nei skelbimų su vieš...

    9
  • Ugnis ir vanduo
    Ugnis ir vanduo

    Pastarąsias dienas pasaulyje kažkaip nevaldomai įsišėlo ugnis ir vanduo – dvi iš keturių stichijų ar pradinių elementų, sukūrusių Žemę ir sudarančių jos egzistencijos pagrindą. Bent jau taip mąstyta Antikoje. ...

    1
  • Žodžiais dvoko nepridengsi
    Žodžiais dvoko nepridengsi

    Paputojo vienuoliktokų tarpinių patikrinimų jovalas, pakaitinis jo maišytojas garsiai trinktelėjo durimis, palikdamas dvoką uostyti 26 tūkst. gimnazistų, jų tėvams ir mokytojams. ...

    1
  • Jūros liga Trijų jūrų iniciatyvoje
    Jūros liga Trijų jūrų iniciatyvoje

    Geležinės uždangos jau seniai nebėra. Tačiau jos šešėlis dar juntamas. Kelių, geležinkelių, oro, energetikos ir kitokios jungtys yra prastesnės toje Europos pusėje, kuri patyrė komunistinį valdymą. Ypač prasta situacija dėl &Scaro...

  • Nevertiname, ką turime, prarandame – verkiame
    Nevertiname, ką turime, prarandame – verkiame

    Manau, kad kiekvienas žmogus tai galėtų pritaikyti sau, prisimindamas anapilin iškeliavusius artimus žmones ir nepanaudotą laiką bendravimui su širdžiai mielais. Bet šiandien ne apie tai. ...

    2
  • Kai net ir galvai reikia renovacijos
    Kai net ir galvai reikia renovacijos

    Atšyla oras, pakyla noras. Visų pirma, ginčytis, piktintis ir leisti žvygauti emocijoms dėl šildymo sezono (ne-)pabaigos. ...

    8
  • Vidaus vartojimas – Lietuvos ekonomikos augimo variklis
    Vidaus vartojimas – Lietuvos ekonomikos augimo variklis

    Išankstiniai indikatoriai rodo, kad ekonominis aktyvumas Lietuvoje laipsniškai atsigauna. Vis dėlto, kol daugelis pagrįstai Lietuvos ekonomikos atsigavimą sieja su eksporto ir pramonės rodikliais, vidaus vartojimas tampa ypač svarbiu kompone...

    1
Daugiau straipsnių