Quantcast

Su olandų ekspertais sutarta dėl nuskendusio lietuvių lėktuvo skenavimo

  • Teksto dydis:

Valstybės įmonė „Oro navigacija“ sutarė su Nyderlandų kompanija „Mammoet“ dėl Baltijos jūroje nuskendusio lėktuvo „An-2“ skenavimo.

„Kol kas - pirminė stadija, sutarėme tiktai dėl apžvalgos, tai yra skenavimo“, - antradienį BNS sakė bendrovės „Oro navigacija“ vadovas Algimantas Raščius.

Darbų kainos jis nenorėjo viešinti.

„Komanda šiandien atskrenda, pradeda vakare darbus, rytoj įranga atvažiuoja. Skenavimas turėtų būti gegužės 30-31 dieną, jeigu oras geras“, - sakė A.Raščius.

Skenavimus atlikę ekspertai turėtų pasiūlyti, kaip būtų galima orlaivį iškelti.

„Jeigu trauksime, čia jau bus kitas sprendimas, ne „Oro navigacijos“ sprendimas“, - pažymėjo jis.

Lėktuvo apžiūrai bus pasitelktas Lietuvos karinių jūrų pajėgų laivas. Kuris konkrečiai laivas tiks operacijai, pasirinks „Mammoet“ atstovai.

„Jie rytoj atvyks į laivą, žiūrės, kaip tinka, kokia įranga. Taip daug pigiau išeina, jeigu su laivu samdytume, mano žiniomis, kažkur 200-300 tūkst. eurų kainuotų“, - sakė A.Raščius.

Darbai bus finansuojami iš Vyriausybės rezervo fondo. Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pirmadienį neatmetė, kad regreso tvarka padengti išlaidas gali būti reikalaujama iš orlaivio savininkų - „Klaipėdos avialinijų“. Šios vadovai esą nepageidauja iškelti orlaivio, jei to nereikės siekiant atgauti galbūt ten esančius pilotų kūnus.

Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Dar po dviejų parų nustatyta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.


Šiame straipsnyje: Oro navigacijaan-2lėktuvas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių