Ketvirčiui milijardo kinų – virtualus kvietimas į Lietuvą

  • Teksto dydis:

Kvietimas į Lietuvą pasieks 250 mln. kinų per didžiausią Kinijos kelionių internetinį paslaugų teikėją „CTRIP“.

Nuo š.m. sausio mėnesio virtualioje platformoje Valstybinio turizmo departamento užsakymu sukurtas reklaminis Lietuvos turizmo produktų puslapis kinų kalba ir patalpinti jį viešinantys skydeliai.

Šiuo metu Kinijos rinkai minėtoje platformoje pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė. Internetinis Kinijos kelionių paslaugų gigantas domisi Lietuva kaip patrauklia turizmo kryptimi ir yra suinteresuotas pristatyti daugiau turizmo produktų, pvz., tematinius turus (kultūrinis ir istorinis maršrutas, natūralaus kraštovaizdžio maršrutas, vietinių tradicijų maršrutas ir kt.).

Pagrindiniai CTRIP tikslai: išvystyti naujus Lietuvos turizmo produktus Kinijos rinkai, stiprinti tendenciją keliauti į Lietuvą bei supažindinti su šalimi kaip su senovinės kultūros lopšiu prie Baltijos jūros, padidinti Lietuvos turizmo produktų pardavimus Kinijoje.

Nemažai Kinijos gyventojų jau žino Lietuvą. Mes taip pat parvešime žinią, kad jūsų šalis labai graži įvairiais metų laikais, kad jūsų virtuvė yra labai kokybiška, o apgyvendinimo ir viešojo transporto infrastruktūra – aukšto lygio.

„Turizmo sektorius Lietuvoje yra vienas sparčiausiai augančių. Turistų iš Kinijos skaičius kasmet didėja - 2015 m. Lietuvoje buvo apgyvendinta 9,6 tūkst. turistų iš Kinijos, t.y. 36,4 proc. daugiau nei 2014 m. Kinų nakvynių skaičius mūsų šalyje 2015 m. išaugo 59 proc. Įtvirtinę bendradarbiavimą virtualioje erdvėje, kalbinsime CTRIP atstovus įsteigti savo atstovybę Lietuvoje,“ – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

„Lietuva turistams iš Kinijos yra įdomi, nes kinai ieško naujų kelionių krypčių, jie itin vertina erdvę ir žalias zonas, kuriomis gali pasigirti mūsų šalis. Be to, keliautojai iš Kinijos vis labiau domisi autentiškomis ir savitos kultūros šalimis. Žinoma, turime atsižvelgti ir į tai, kad kinams aktuali pirkimo kultūra“, - tolimosios Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkos ypatumus vardija Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

„Nemažai Kinijos gyventojų jau žino Lietuvą. Mes taip pat parvešime žinią, kad jūsų šalis labai graži įvairiais metų laikais, kad jūsų virtuvė yra labai kokybiška, o apgyvendinimo ir viešojo transporto infrastruktūra – aukšto lygio. Turizmą laikome ateities ekonomikos varikliu ir matome išties dideles bendradarbiavimo su Lietuva, abipusio šalių turizmo verslo skatinimo galimybes“, - teigia Duan Qiang, Kinijos turizmo asociacijos vadovas, praėjusią savaitę įvykusio vizito Lietuvoje metu pasirašęs bendradarbiavimo memorandumą su Valstybiniu turizmo departamentu.

CTRIP platforma, vadinama „Kinijos TripAdvisor“, yra įkurta 1999 m. Ji turi 30 tūkst. darbuotojų ir septyniolika biurų didžiausiuose Kinijos miestuose. Kompanijos būstinė – Šanchajuje. CTRIP užima 56 proc. Kinijos internetinės turizmo rinkos. Tarp CTRIP teikiamų paslaugų – viešbučių, skrydžių, traukinių bilietų, turų, kruizų pardavimai, automobilių nuoma, kelionių informacija. Platformoje pristatomi 5 tūkst. miestų 200 šalių šešiuose kontinentuose. Per mėnesį sulaukiama apie 50 mln. aktyvių vartotojų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vidas

Vidas portretas
Ar išprotėję?
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių