Quantcast

Dauguma specialių poreikių turinčių mokinių ugdomi bendrose klasėse

Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, yra apie 11 proc. ir dauguma jų - 88 proc. - mokosi bendrojo ugdymo mokyklų bendrosiose klasėse.

Statistikos departamentas, remdamasis Švietimo informacinių technologijų centro duomenimis, skelbia, kad 2013–2014 mokslo metų pradžioje bendrojo ugdymo mokyklose mokėsi 39,7 tūkst. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių. Bendrosiose klasėse, su visais mokiniais, kas apibūdinama kaip visiška integracija, mokėsi 88 proc. (35 tūkst.) visų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių, o specialiosiose ir lavinamosiose klasėse (dalinė integracijos forma) – 3 procentai (1,1 tūkst.).

Specialiosiose mokyklose ir specialiojo ugdymo centruose ugdomi mokiniai, turintys didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių.

2013–2014 mokslo metų pradžioje veikė 49 tokios paskirties mokyklos, jose mokėsi 9 proc. (3,6 tūkst.) specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių. Praėjusiais mokslo metais tokiose įstaigoje buvo ugdomi 10 proc. arba 4,1 tūkst. specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių.

„Per pastaruosius ketverius metus, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalis bendrame mokinių skaičiuje beveik nepakito“, - konstatuojama pranešime.

Iš visų mokinių su specialiaisiais poreikiais 63 proc. turėjo mokymosi, kalbos ir elgesio sutrikimų, 36 proc. – negalių ir 1 proc. – mokymosi sunkumų. Pusė – 52 proc. – vaikų turėjo nedidelių specialiųjų ugdymosi poreikių, 27 proc. – vidutinių, 21 proc. – didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių.

Pernai ikimokyklinio ugdymo įstaigose buvo ugdoma 16,3 tūkst. vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių. Jie sudarė 14,8 proc. visų ikimokyklinio ugdymo įstaigose ugdomų vaikų. Bendrosios paskirties grupėse su visais vaikais ugdyti 91 proc. visų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių ikimokyklinukų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių