Quantcast

Ketvirtadienio rytą Klaipėdos apskrityje – 9 avarijos

Pajūrio vairuotojai įsiutę – rytinio piko metu kelionė į darbo vietas žmonėms prilygo galynėjimuisi su realiu pavojumi gyvybei. Dar net neprašvitus, daugelyje rajoninių kelių žmonės stojo pakelėse, nes automobilių ratai ant asfalto sukosi vietoje. Netoli Kartenos nulėkusiame į griovį autobusiuke buvo sužeistas žmogus.

Socialiniai tinklai ūžia nuo pasipiktinimų kelininkais. Žmonės filmavo padėtį keliuose ir kėlė į socialinio tinklo „Facebook“ paskyras.

Skaudžiausia avarija nutiko netoli Kartenos. Mikroautobusiukas, važiuodamas nuo Kartenos Palangos link, ėmė slysti, išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir nulėkė į griovį.

„Kiek žinome, juo važiavo keturi žmonės. Vienas buvo sužeistas, tačiau ar tai vairuotojas, ar keleivis, dar neaišku. Žmonės važiavo į darbą, tai nebuvo maršrutinis autobusiukas, darbininkus vežė į įmonę“, – pasakojo Kretingos policijos komisariato viršininkas Arūnas Pužauskas.

Kelyje Kretinga – Gargždai taip pat nutįso automobilių eilės. Mašinos judėjo 20- 30 km/val. greičiu, o kai kurie vairuotojai stojo pakelėje, nes kelio danga judėti buvo nesaugu.

Gyvenantys Dituvos soduose į Klaipėdą taip pat brovėsi ledu padengtu keliu. Keli automobiliai slydo į griovį, žmonės skėsčiojo rankomis dėl sumaitotų mašinų ir piktinosi, kad iki 8 val. ryto nematė nė vieno kelininkų automobilio.

„Vieną automobilį pamačiau tuo metu, kai jį sumėtė. Dar vieną išvydau jau griovyje. Važiuojant toliau, išvydau jau traukiamą mašiną iš griovio, sumaitotu priekiu“, – rytinius nuotykius pasakojo dituviškis Darius.

Kelyje ties Dauparais susidūrė net keli automobiliai. Vienas jų nulėkė į griovį. Kiti trys liko stypsoti skersai apledėjusio kelio. Čia taip pat susidarė spūstys.

Policija šį rytą oficialiai gavo pranešimus apie 9 eismo įvykius. Tačiau tikėtina, kad jų galėjo būti ir dvigubai daugiau. Užsipildę eismo įvykių deklaracijas vairuotojai, tikėtina, net nemėgino laukti pareigūnų ekipažų.

Ketvirtadienį eismo sąlygas vakarinėje Lietuvoje sunkino lijundra ir plikledis. Naktį Klaipėdos rajone termometrai rodė 5 laipsnių šalčio ribą, o ryte – jau plius du.

Automobilių kelių direkcija pranešė, kad 9 val. duomenimis, vakarų Lietuvoje dėl lijundros ant pagrindinių kelių dangų susiformavo plikledis, čia barstomi slidūs kelių ruožai.

Likusioje šalies dalyje valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų kelių ruožų.

Keliai jungiantys nedideles gyvenvietes šlapi, su šlapio sniego provėžomis, miškingose vietovėse padengti privažinėtu sniegu, slidūs.

Vakarų Lietuvoje lijundra, Šiaulių apskrityje silpnai sninga, kitur be žymesnių kritulių. Oro temperatūra siekia nuo 1 iki 6 laipsnių šalčio, rytinėje šalies dalyje nuo 10 iki 15 laipsnių šalčio.

Dar vienas eismo įvykis nutiko kelyje Laukžemė – Darbėnai. Čia griovyje atsidūrė „Fiat Ducato“. Automobilis slidžiame kelyje tapo nevaldomas ir šonu virto į pakelę. Tačiau žmonės patys atvertė automobilį. Avarijoje niekas nebuvo sužeistas.

Dar vienas eismo įvykis nutiko netoli Plungės. Kelyje Vėžaičiai – Plungė vairuotojai taip pat važiavo itin atsargiai, kelią dengė plikledis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Arnoldas

Arnoldas portretas
Jūs bl. važiuoti vieną kartą išmokit ir padangas normalias nusipirkit, o ne pačias pigiausias maximoje. Visų užkampių nepabarstysi. O dabar važiuoja kaip vasarą, su pusplikėm norvegų išmestom padangom, užvažiuoja ant slidesnio ruožo, užmina stabdį ir lekia į griovį. Nerasta nei proto pasirenkant greitį, nei įdėta pinigų aprūpint automobilį normaliomis dygliuotomis padangomis, nei įdėta pastangų stebint kelio būklę ir tik rėkiant kaip perekšlėm: keeeeelininkai, kur! Nepabastyyyyyta! Slyyyydu! Kur žiūri valdžiaaaaa! Aišku slidu, juk sausio vidurys. Ir pasirinkit tinkamą greitį. Tai, kad kažkas gali važiuoti ant 90 nereiškia, kad galite ir jūs. Šiais laikais mašina mašinai nelygi. Pas vieną visais ratais varoma Audi, prigrūsta visokių elektroninių stabilumo sistemų, su padangų komplektu kiek kainuoja kokia sena renūškė. Pas kitą koks golfas, su pusplikėmis padangomis. Turbūt aišku, kad greičiai bus nelygūs, ir kuo baigsis golfo pabandymai palekti.

Naktinis darbas

Naktinis darbas portretas
Kelininkai pas mus turėtų dirbti naktimis, kaip yra visoje Europoje. Naktimis ne tik barstomi keliai, bet ir remontuojami, kad netrukdytų eismui. Tai pagarba važiuojantiems. Ar taip sunku suprasti tokį paprastą dalyką? Bet juk lietuviai gudresni už visus. Naktinis darbas BRANGIAU apmokamas, tai tegul žmonės žalojasi, o mes dar vieną milijoną į nuosavą kišenę įsimesim...

kertinis akmuo

kertinis akmuo portretas
Klaipedos rk vadams visiskai neidomu jusu skundai ir aimanos esant prispaustiems automobilyje. Nes jie pasitvirtino siemet tokia politika: davai nieko nebarstom - zmones padejuos ir praeis o po poros dienu nutirps tas ledas. o smeliuka pasibaigus sezonui nusirasymime kaip panaudota
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių