Quantcast

Viliojanti nuolaidų klasta

Vienu didžiausių žmonių džiaugsmų vadinamas apsipirkimas gali apkarsti, nes parduodančiojo siekis visada tas pats – gauti kuo didesnį pelną, o perkantysis ne visada turi pakankamai išminties ir neretai stokoja atidumo.

Vienu didžiausių žmonių džiaugsmų vadinamas apsipirkimas gali apkarsti, nes parduodančiojo siekis visada tas pats – gauti kuo didesnį pelną, o perkantysis ne visada turi pakankamai išminties ir neretai stokoja atidumo.

Suviliojo 60 proc. nuolaida

Dar gruodžio 17 dieną klaipėdietis Vigantas į savo mobiliojo ryšio telefoną gavo trumpąją žinutę. Joje buvo rašoma apie padėką už buvimą kartu.

"Dovanojame jums net 60 proc. nuolaidą visoms picoms su jūsų lojalumo kortele Vilniuje, Klaipėdoje, Kaune visą gruodį! Nuolaida nesumuojama", – pranešė bendrovės "Čili pica" atsiųsta žinutė.

Netikėta žinia nudžiugino klaipėdietį ir jis pasidalijo ja su bendradarbiais. Tądien kolegos nusprendė pietauti picerijoje.

Tiesa, Vigantas tuo metu turėjo kitų planų, tad bičiuliai patraukė pietų be jo.

Keturi vyrai sulaukė padavėjos ir paklausė jos, ar gali tikėtis nemažos nuolaidos, apie kurią jiems minėjo bičiulis. Mergina patarė užsisakyti maisto, o kai ateis laikas sumokėti, ji pažiūrėsianti, ar jie galės mokėti 60 proc. mažesnę kainą.

Vyrai nepasikuklino, kiekvienas suvalgė po šeimyninę picą. Tačiau šventinė nuotaika išgaravo, kai padavėja patikino, kad jų turimos lojalumo kortelės nesuteikia galimybės pritaikyti jiems nuolaidą.

Tą patį išgirdo prie gretimo stalo sėdėjusios moterys, tądien valgiusios sriubą. 60 proc. nuolaida nebuvo pritaikyta ir lankytojams, kurie vaišinosi desertu. Viganto bendradarbiai grįžo pikti, nes jautėsi apmulkinti.

Padavėja turėjo išsiaiškinti

Tik vėliau išaiškėjo, kad vyrai patys buvo nepakankamai atidūs, mat pranešimas apie picoms taikomas nuolaidas buvo asmeniškai skirtas būtent Vigantui.

"Žinutės buvo išsiųstos konkretiems klientams, kurie dažnai valgo picas arba lankosi mūsų restoranuose. Tiesiog norėjome tokius klientus pamaloninti didele nuolaida. Būtent todėl žinutėje buvo rašoma, kad kviečiami klientai "... su jūsų lojalumo kortele...". Pastaruoju metu daugiau siunčiame personalizuotų žinučių ir dirbame su konkrečiais klientais asmeniškai. Užsienyje toks būdas bendrauti su klientais yra ypač populiarus. Būna bendrų pasiūlymų, kai taikomos nuolaidos visiems kortelių turėtojams, bet šiuo atveju didelė nuolaida buvo taikoma tik tam tikriems klientams. Jeigu lankytojai būtų paaiškinę, kad ne patys, o jų draugas gavo žinutę su pasiūlymu pasinaudoti nuolaida, padavėjai būtų buvę lengviau", – paaiškino bendrovės "Čili pica" lojalumo vadovė Kristina Kenstavičienė.

Tačiau, pasak įmonės atstovės, padavėja, prieš priimdama užsakymą, turėjo išsiaiškinti, ar šie lankytojai gali pretenduoti į nuolaidą.

Kartais kortelė neparodo, kad klientas turi teisę vaišintis pigiau, tada būtų galima parodyti savo telefone trumpąją žinutę. Net jei žinutės gavėjas neturi kortelės, pardavėjai yra apmokyti pritaikyti šią nuolaidą.

Kadangi nuolaida taikoma tik picoms, todėl ji nebuvo pritaikyta sriubą ir desertą valgiusiems lankytojams.

"Prisiimame kaltę. Padavėja turėjo arba ne taip klausti, arba pradžioje paaiškinti informaciją. Šis atvejis – išskirtinis. Niekas panašių priekaištų mūsų darbuotojams nepareiškė. Beje, kaip ir darbuotojai restorane Klaipėdoje nepranešė apie kažkokį nesusipratimą. Siekdami sukurti šventinę nuotaiką ir kompensuoti nepatogumus, tiems, kurie sutinka su rinkodara, įkėlėme į jų turimas "mylimiausia" korteles pasiūlymą ir išsiuntėme pranešimus apie tai. Tiems, kurie nesutinka gauti reklaminių pranešimų, pasiūlymas nesiunčiamas. Norime, kad žmonės būtų patenkinti ir nepyktų dėl nesusipratimo", – patikino K.Kenstavičienė.

Laimėjimą padovanojo vyrui

Jeigu istorija su picomis baigėsi greitai ir civilizuotai, tai klaipėdietei Jurgai, viename buitinės technikos prekybos centre dalyvavusiai loterijoje ir laimėjusiai televizorių, teko kelias savaites nervintis ir patirti pažeminimą bei nusivylimą.

Moteris šiame centre pirko kelias prekes ir paraginta pardavėjos dalyvavo loterijoje. Gruodžio 6-ąją ji labai apsidžiaugė sužinojusi, kad jos kvitas buvo laimingas, jai teko 81 centimetro ekrano įstrižainės šiemet pagamintas televizorius.

Jis tapo moters dovana sutuoktiniui jubiliejaus proga. Tačiau jau po dviejų dienų televizorius sugedo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

taigi

taigi portretas
Nieko cia nera nuostabaus.Perkant dideliais kiekiais,nuolaidos negalioja,nes tada visi,,kioskininkai" apsirupins akcijinems prekems.Taigi ,as cia nematau nuskriaustuju.

ot problema

ot problema portretas
atsisakai prekiu ir viskas...

senjore

senjore portretas
is camelia vaistines gavau sveikinima su gim diena ir kvietimas apsipirkti su 40 proc nuolaida, taciau reikalingiems vaistams jokios nuolaidos negavau, nes nuolaidos buvo tik papildams. Is Rimi taip pat gavau pasiulyma, kad gim. dienos proga vynui, tortams 20 proc nuolaida--prisipirkau vyno, sampano ir jokios nuolaidos nepritaike, pasake , kad yra akcija.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių