Quantcast

Santykiuose su uostu – miesto pralaimėjimas

Grįžti į straipsnį

Manau

Manau portretas
Ką besakytum, o Klaipėdos uostas yra super. Krova auga, pinigų į valstybės biudžetą daugėja, klaipėdiečių, kurie dirba uoste atlyginimai didėja. Kuo daugiau bus Lietuvoje turtingų žmonių, tuo mažiau bus inkščiančių.

SENIAUSIOS PASAULIO PROFESIJOS:

SENIAUSIOS PASAULIO PROFESIJOS: portretas
Žurnalistika, špionažas (Putinas taip sakė) ir... kas ten dar trečiu numeriu?..

Ot teip.

Ot teip. portretas
Stiprus meras? Čia šita šavalka stiprus meras? Baltijos pr. pavertes automagistrale, keltų kompanijos naudai (dabar jug keltai trumpiau plaukia per uostą ir sutaupo ne dešimt ir ne dvidešimt tonų kūro per metus), ar šita šavalka stiprus meras? Meras pas kurį mieste pristatyta šviesoforų, kurie veikia velniai žinant kokiais dėsniais? Apskritai, meras debilas, pas kurį mieste iš dviejų kelio juostų viena išskiriama viešajam transportui. Tai ne stiprus meras, tai arba tinginys, arba dar blogiau vagis. Dabar kas liečia poną Vaitkų, arba kitaip vadinama Mr.PanicMan. Jam Klaipėda ir mes su jumis esame balastas. Svarbu būtu babkes, jug uostas dabar pagrindinis pragyvenimo šaltinis Lietuvai, neskaitant mokesčių. Daugiau nieko ir neturim. Bet ar Klaipėdiečiai kalti? Ar pažiurėkime kas ten Vilniuje prisišiko?

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
Taip, kai išvada grindžiama daugiausia įsivaizduojamo mėlynojo proveržio lozungais, tai kitaip, negu melaginga propaganda viso to pavadinti neišeina. Kai imi lyginti du variantus - Melnragės ir Šventosios, kur pastaruoju atveju tereikia atstatyti sovietmečiu išardytą Darbėnų - Šventosios geležinkelį (pylimas išlikęs), tai peršasi priešinga išvada - jei Lietuvai tikrai reikia išorinio uosto, tai jis galėtų būti nebent ties Šventąją. Bet gal reikia ne Lietuvai, o grupei žmonių, ir ne uosto, o tiktai "įsisavinti" kuo daugiau milijonų?

ezys

ezys portretas
na straipsnis kazkoks propagandinis gavosi ;) Ar zurnalistas nori pasakyti, kad jei meras butu leides Vaitkui pasisakyti, kelinta, gal 1000taji karta taryba butu kitaip nubalsavusi? :D Bet straipsnis butent taip sukonstruotas ir akcentai taip sudelioti... straipsnis turetu prasme tik tuo atveju, jei Vaitkus kandidatuotu i Merus. Kitu atveju - cia nesamone. Beja uosto pletra as palaikau, bet as nesu toks drasus, kad teigciau jog siuo atveju priklausau daugumei. Idomu, koks butu rezultatas jei siuo klausimu butu surengtas miestieciu referendumas? Jei rezultatas butu neigiamas, ka tada Vaitkus sneketu apie demokratija? ;)

g

g portretas
Kaip turi būti sutvarkyti uostamiesčiai,galima pamatyti nuvažiavus į Liepoją,Ventspilį.Visas Klaipėdos uždirbtas pelnas keliauja į Vilnių,o Klaipėdai lieka purvas,dulkės,išvažinėtos gatvės,furų kamščiai.Tas "išorinis uostas" bus "įteiktas" kiniečiams,kurie vykdys dabar patį pelningiausią verslą-kenksmingų atliekų gabenimą ir sandėliavimą.Taip kad nereikia kaltinti gyventojų,kad nenorim galutinai pribaigti gimto miesto.

Susimąstykime

Susimąstykime portretas
Klaipėda turi didžiulę galimybę būti stipriausiu Lietuvos miestu. Neskaitant Vilniaus, kuris tik skirsto pinigus. Klaipėdos stiprybė - uostas. Visi uostamiesčiai klesti. Suklestėtų ir Klaipėda, jei tik joje būtų šeimininkiškas požiūris. Vieni daro viską, kad Klaipėda suklestėtų. Tai - kūrėjai, tarp jų ir Vaitkus. Gerai, kad tokių žmonių Klaipėdoje yra nemažai. Kiti prisitaikėliai, slidokai, kurie neturi stuburo, ambicijų, veikia taip, kaip reikia naudingiau tuo momentu. Tarp tokių yra pagrindiniai Klaipėdos politikai, manyčiau, įskaitant ir liberalus arba ypač liberalus. Bet pavojingiausia kategorija žmonių, kurie nuolat inkščiai kaip hienos. Gerai, kad tokių Klaipėdoje mažuma, gal 20-30. Dalis iš Vilniaus atsikrausčiusių populistų, netikrų pranašų, melo skleidėjų. Bet jie sukelia tokį triukšmą, kad atrodytų, jog visa Klaipėda yra skriaudžiama. Kurkime, gražinkime, ekonomiškai stiprinkime puikų ir gražų miestą Klaipėdą, neleiskime jo paversti kaimu.

Dede

Dede portretas
Dabar nesuvaldo krovininio transporto eismo per klaipeda, tai nori krova dar padidinti 3 kartus. Nekalbant apie tarsa. Vaitkus jei galetu tai klaipediecius paverstu kinieciais kur uz sauja ryziu dirba ir nekelia bangu, nusispjaut jam ant klaipedos

Anonimas

Anonimas portretas
Aš gimiau ir užaugau Klaipėdoje. Pasisakysiu vieną kartą. Kad aiškiau būtų, kas yra Klaipėdos meras? Tai ko gero gyvatė, gerai įsitaisiusi ten kur jam nepriklauso. Ar tokie žmonės turi valdyti mūsų miestą? Tikrai ne. Mes paprasti žmonės, dirbam mokam mokesčius ir nesuvedam cento prie cento. Žmogus kuris atvažiuoja sportininkams, sunkiai besilaikančioms šiandien šeimoms prisistato lyg geriausias draugas, žadantis padėti, vien dėl to kad laimėti papildomą balsą rinkimuose? Nejuokinkite. Niekada nebalsavau ir nebalsuosiu. Kas liečia Vaitkų pasakysiu nuo savęs ir nuo pusės Klaipėdos. Tai rimtas, į ateitį žiūrintis žmogus. Kokioje krizije dabar yra Lietuva, galima teigti kad Klaipėdos Uostas vienintelė duona, kurią jus maitinates dabar. Ir tai vienintelis žmogus, stengiantis išsivystyti mūsų apgailetinį padėtį, bet deja, ne visi nori išklausyti. Tokia jau mūsų valstybė, tikras demokratijos trukumas. Ir mes, paprasti žmones kalti tuo, kad leidžiam vadovauti klounams.

AČIŪ TAU, V. MATUTI!

AČIŪ TAU, V. MATUTI! portretas
Labai savo linksmu rašinėliu praskaidrinot tokią niūrią klaipėdietišką žiemą! Nors, aišku, ir ne kokia ten balandžio 1-oji, bet visvien labai vykusiai! Ačiū labai! Ypač patiko visi Jūsų rašinėlio pasažai apie "susilpnėjusią savivaldybę" bei "buvusį stiprų, o dabar irgi susilnėjusį merą". Nu, o kai tiesiai šviesiai (tiesiog į kaktą "maginalams") parašėte apie valstybės, o tai reiškia visų žmonių interesus atstovaujantį Uosto direkcijos vadovą (tikriausiai - A. Vaitkus?), pasidarė aišku, kad J. Erlickui geriau į Klaipėdą nevažiuoti. Turim mes čia savų linksmų plaučių vaikinų! Parašykit, mielas Vidmantai dar. Žiema dar tik prasideda, o Jūsų rašinėliai apie kažkokius Klaipėdos ar uosto bendruosius planus, kažkokias Klaipėdos ar uosto koncepcijas ir visų jų keitimus vardan Lietuvos ir uosto krovos darbų viduryje Klaipėdo s, jei dar tam kratiniui pritaria "visų žmonių atstovas iš KVUJD"... Ech, ką čia ir bekalbėti - rašykit, Vidmantai !

Trypčiojimas

Trypčiojimas portretas
Pritarčiau autoriui dėl silpnumo. Taryba trypčiojo vietoj ir aiškiai neišreiškė politinės valios - už ar prieš išorinį uostą. Gaunasi bendrasis planas nei paleistas nei pakartas. Prieš rinkimus yra daug baimės valdantiesiems, nežinomybės dėl rinkėjų. Todėl norima įtikti visiems - ir gyventojams, ir uostininkams. Dėl to vis atideda. Ir tai yra labai baisu - visiems geras nebūsi!

Tai nuomonei

Tai nuomonei portretas
pats ir važiuok. Aš čia gimiau. Čia mano ir mano vaikų miestas, o ne Vaitkų ir kitų svoločių.

rd

rd portretas
Į dešimtuką! Gąsdinimų, fobijų, hiperbolizavimo atmosfera - pati ta titovskai publikai ir jos palaikytojų šoblai iš naudingųjų idiotų sambūrių a la puteikinai

As

As  portretas
Nesuprantu,ar uosto funkcionieriams ir vyriausybei negalioja europos teise ir isipareigojimai del oro tarsos mazinimo?

per vėlu

per vėlu portretas
Nuolatinės darbininkų žūtys uoste, slaptos derybos su kinais, jau nebesugrąžins pasitikėjimo uostu ir norinčiais jį parduoti, privatizuoti,,,

Nuomonė

Nuomonė portretas
Nejuokinkit, kurortas. Šventoji yra kurortas. Važiuokit ten ir gyvenkite kam nepatinka Klaipėda su uostu?

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
Kažin, ko trūksta - uosto pajėgumų ar krovinių? Paprastai matome tuščias krantines, ir tik vieną kitą pakraunamą laivą. Kiek procentų uosto pajėgumų šiuo metu išnaudojama? Ar ne dėl krovinių trūkumo miesto centre neseniai pradėti krauti taršūs birieji kroviniai? Žinoma, galima fantazuoti, kad naujas uostas pritrauks ir naujų krovinių, bet kas gali tikėti tokiomis fantazijomis, panašesnėmis į aferistų pasakas?

Li8desiui

Li8desiui portretas
ne kaimas, o KURORTAS.

Liūdesys

Liūdesys portretas
Be uosto Klaipėda būtų tik kaimas kaip Šventoji, uostas - miesto maitintojas, tai darbo vietos, galimybės aptarnaujančiam smulkiam verslui. Uosto plėtra yra būtina, norint sėkmingai vystytis ir būti tarp lyderių. Liūdna, kad kai kurie miesto politikai (o jų vis tokių daugėja prieš rinkimus) pasiduoda populizmui ir gąsdina miestiečius uosto plėtra....

SUPER!

SUPER! portretas
Nieko nėra šlykščiau šiuolaikinėje Žmonijoje kaip populizmas, kai dėl vietos prie lovio plaunamos smegenys balsuotojams, o realieji žmonių interesai pakeičiami frazėmis apie meilę gamtai ar pan. Šiuo atveju Klaipėda tampa malonia išimtimi ir blaivus protas nugali. Vystykis, Klaipėda, neiškrisk iš išvystytų miestų būrio!

kl

kl portretas
Viskas būtų gerai su tuo išoriniu uostu,jei būtų išvažiavimas iš ten. Norint įrengti normalų išvažiavimą,reikia iškirsti Girulių mišką ir visiškai sunaikinti Melnragės-Girulių pliažus.Štai ir visa tiesa apie šitą projektą.Nukreipti transporto srautus per ir taip jau pergrūstas tris gatves,nerealu.Gal geriau tegu Valstybinis uostas iškrausto teritorijoje nuo Šiausrinio rago iki Kiaulės nugaros įsikūrusius UABus ir atrsiras vietos plėtrai?

Manau

Manau portretas
Pagalvokite, kas būtų Klaipėda jei nebūtų uosto. Nedidelis miestelis pajūryje, kurio niekas nežinotų. Uosto dėka Klaipėda yra ekonomiškai stipri.

to Kad tas uostas

to  Kad tas uostas portretas
tada daugiau kaip puse klaipedieciu liktu be darbu. Tik deka uosto Klaipeda yra antras miestas po Vilniaus

Kad tas uostas

Kad tas uostas portretas
išnyktų nuo žemės paviršiaus!

Siaip

Siaip portretas
Uzkniso tie melnragiskiai... kraustykites lauk is ten jei kas nepatinka. As uz isorini uosta ir valstybes interesai - svarbiau uz keliu zasinu, koliojanciu visus, lusnas. Gausit kompensacijas ir dziaukites...

Vidmantas Matutis

Vidmantas Matutis  portretas
Pareiškiu, kad pastaruoju metu prieš mane yra vykdomas kelių save patriotais vadinančių Klaipėdos asmenų puolimas. Tarp tokių puolančių, galimai yra ir FB save "Gramas Okeane" įvardinantis kažkoks asmuo, kurio aš nežinau. Nei už šį, nei už kitus parašytus straipsnius aš nesu gavęs jokio atlygio nei iš Uosto direkcijos, nei iš kitos kokios nors institucijos. Jei ir toliau nesiliaus puolimas prieš mane, kaip žurnalistą ir "Klaipėdos" leidinio "Jūra" redaktorių, manau, kad kreipsiuosi į teisėsaugą, kad ištirtų, kas, galimai sąmoningai vykdo prieš mane, kaip žurnalistą, nukreiptą puolimą.

budulis

budulis portretas
miestas silpnas ,nes neleido man pastatyti kiauliu fermos melnaragej.neprisidesiu prie melynojo prverzio

H

H portretas
Ko noreti, jei Facebooke Vaitkus laikina autoriaus blevyzgas. Eilinis draugelis liaupsina draugeli, o zmones galvoja koks puikus uostas ir koks nevykelis miestas su nevykeliu meru. Vaktkus ale butu puikus gaspadorius. Neapsigaukit, ziurekit kas autorius, vertjnkit viska kritiskai.

Justas

Justas portretas
Tikrai nenupirktas straipsnis Vaitkaus. Tikrai :D

Melagiai

Melagiai  portretas
Nereikia cia s/// malti, autoriau! Kiek pinigu tas uostas jau uzkale iki siol ir kaip, suklestejo Klaipeda? Uzkimsti visi gatves su furom del to uosto! Kur estakada isvaziavimui? Kodel uostas ja nepastate? Kur "Baltijos" stadionas, kur garazu kooperativas, kur mokykla? Ar atstate uostas ta viska ka uzgrobe? Virs 20 metu uostas negalejo nupirkti butus zmonems griuvancio del jo kaltes namo Nemuno gatveje! Tik savivaldybei teko uz savo pinigus tai daryti!!! Kur kelias eis is isorinio uosto - per megamosius rajonus ir per klaipedos gatves kurias miestas uz savo pinigus kasmet remontuos! Va ir visa nauda nuo uosto! Ir nereikia cia proverziais ir valstybe manipulioti, uosto barigos tik apie savo kisene galvoja!

Jonas Lietuvis

Jonas Lietuvis portretas
Meras pasirodė ne silpnas , o tikras menkysta. Tikrovės akivaizdoje , ką puikiai apibendrino straipsnyje , jis nesugeba atrasti sprendimo išskyrus vieną - kaip čia išgyventi ir turėti naudos sau. Tokiems vieta istorijos sąvartyne , pas Malinauską bilietus pardavinėti į Grūto parką.

Kitokia nuomonė

Kitokia nuomonė portretas
Vidmantas Matutis išreiškė Klaipėdos Valstybinės jūrų uosto direkcijos nuomonę, ne daugiau. Klaipėdos piliečių, Klaipėdos savivaldybės tarybos, o ir mero nuomonė yra kita. Žurnalistas galimai yra šališkas ir negali būti objektyvus, nes greičiausiai jo rašiniai apmokami tos pačios jūrų uosto direkcijos.

Galerijos

Daugiau straipsnių