Quantcast

Rekonstruotos KLASCO krantinės turėtų pasitarnauti visam Klaipėdos uostui

Rekonstruotos krovos kompanijos KLASCO krantinės atveria naujas galimybes ne tik bendrovei, bet ir Klaipėdos uostui, didinant jo konkurencingumą.

Per pastaruosius porą metų Uosto direkcija baigė kone dešimtmetį trukusių trijų krovos kompanijos KLASCO krantinių rekonstrukciją. Anksčiau tvarkytos krantinės daugeliui kėlė abejonių dėl jų apkrovimo galimybių, dabar 270 metrų ilgio krantinės, prie kurių gylis nuo 13 metrų padidėjo iki 14,5, pritaikytos vienu metu priimti du „post-Panamax“ tipo laivus, kurių talpa – daugiau kaip 70 tūkst. tonų.

„Galbūt visiems būtų įdomu išgirsti, ką reiškia stalinės liniuotės dydis uoste. Pagilinus per stalinę liniuotę, visas geležinkelio sąstatas papildomai telpa į laivą“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Per rekonstrukciją, kuri Uosto direkcijai kainavo apie 25 mln. litų, įrengti ir nauji keliai kranams, o pagal naują krantinės liniją perstumti geležinkelio bėgiai. Prie rekonstruotų krantinių bus kraunama metalurgijos žaliava, grūdai ir cukrus. Pirmasis laivas išplukdys geležies rūdą.

„Uosto direkcija turi ambicingų planų – pasiekti uoste, bent iki Danės pirmame etape, 17 metrų gylį. Tai leistų patekti į visiškai naują kategoriją, pasiskelbiant, kad mes esame „Baltmax“ uostas“, – sako A. Vaitkus.

„Tai labai svarbus žingsnis visiems į priekį, ypač uosto kompanijoms. Pavyks pritraukti daugiau krovinių ir didesnių laivų“, – mano KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Uosto direkcija neslepia, kad pirmiausia didesnių gylių bus siekiama šiaurinėje uosto dalyje, kad čia galėtų atplaukti didžiausi į Baltijos jūrą įplaukiantys laivai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių