Po incidento keltas vienu varikliu plaukia nauju maršrutu

Praeitą savaitę pakeliui į Klaipėdą incidentą patyręs keltas "Regina Seaways" išplaukė nauju maršrutu – jau nebe į Kylį Vokietijoje, kaip iki tol, bet į Karlshamną Švedijoje. Nors veikia tik vienas laivo variklis, kompanijos atstovų tvirtinimu, tai nėra problema.

"Reginai" prireikė pagalbos

Praeitą antradienį apie 14 val. Baltijos jūroje, 53 jūrmylės nuo Lietuvos krantų, iš kelto "Regina Seaways" pasigirdo pavojaus signalas. Pirminiais duomenimis, variklių skyriuje nugriaudėjo sprogimas ir kilo gaisras.

Anot "DFDS Seaways" atstovo spaudai Vaido Klumbio, iš Vokietijos Kylio uosto į Klaipėdą plaukusio kelto "Regina Seaways" variklių skyriuje buvo pastebėti tik dūmai, šios patalpos iš karto buvo hermetizuotos, o abu laivo varikliai automatiškai išsijungė.

Todėl kreiptasi į Lietuvos karines oro pajėgas. Įvykio vietą pasiekė karinis sraigtasparnis AS-365 "Dauphin", jis atliko pirminę žvalgybą.

Tuo metu gautas oficialus pranešimas, kad gaisras jau užgesintas. Tačiau vykdyti gelbėjimo operacijos pasiųsti Karinių jūrų pajėgų laivai "Šakiai", "Skalvis" ir "Jotvingis". Laivai keltą pasiekė apie 18 val.

Siaučiant audrai, karo laivų lydima "Regina Seaways" laimingai grįžo ir tą pačią dieną, apie 22 val. prisišvartavo Centriniame Klaipėdos terminale.

Laivas gabeno vilkikų, automobilių, krovinių. Juo plaukė 335 žmonės, dauguma keleivių – Vokietijos piliečiai. Per įvykį niekas nenukentėjo.

Kylį pakeitė Karlshamnas

Praėjus lygiai savaitei po visas gelbėjimo tarnybas ant kojų sukėlusio incidento, keltas "Regina Seaways" vėl išplaukė į reisą.

Tačiau šįsyk nebe į Kylį Vokietijoje, kur plaukiojo iki tol, o į Karlshamną Švedijoje. Tiesa, juo plaukę keleiviai nebuvo itin patenkinti, esą laivas į vietą atvyko mažiausiai trimis valandomis vėliau nei įprastai.

"Pakeitėme kelto "Regina Seaways" maršrutą iš Kylio į Karlshamną, kadangi laivas šiuo metu nebūtų pajėgus dirbti numatytu grafiku, nes trūksta greičio plaukiant vienu varikliu. O Karlshamne, nepaisant to, kad atplauks trimis valandomis vėliau nei iki tol, bet bus spėjama ir išsikrauti, ir pasikrauti. Ir išvykstama bus pagal numatytą grafiką", – dėstė V.Klumbys.

"Regina Seaways" į Karlshamną atplaukia apie 12 val. dienos ir išplauks tos pačios dienos 19 val.

Maršrutas esą buvo sukeistas su analogiškos klasės kelto "Athena Seaways" maršrutu. Pastarasis dabar vietoj "Reginos" plaukios į Kylį, kur kelionė jūra iš Klaipėdos užtrunka apie 20 valandų, o į Karlshamną – apie 12–13 valandų.

Vienas variklis – ne problema?

Po incidento kelte "Regina Seaways" veikia tik vienas iš dviejų variklių, tačiau, anot V.Klumbio, tai – ne problema. Esą daugybė laivų pasaulyje plaukioja tik vienu varikliu.

"Šiuo atveju tas vienas variklis mums nėra komerciškai palanku, mums reikėtų greitesnių reisų, bet šioje situacijoje svarbu taip subalansuoti linijų pajėgumus, kad patenkintume klientų poreikius", – teigė V.Klumbys.

Esą prieš naują reisą "Regina Seaways" buvo patikrintas, sutvarkyta ir užpildyta anglies dvideginio sistema, įvertinus saugumo aspektus, leista laivui plaukioti.

Jei užgestų ir tas vienintelis variklis, tektų spręsti buksyravimo klausimą. O kas gi praeitą savaitę jūroje nutiko keltui "Regina Seaways", dar neaišku, esą incidentą tiria Jūrų avarijų ir incidentų tyrimų tarnybos specialistai.

Kol kas nepateikta jokių oficialių išvadų.

"Dabar mums svarbiausia sutvarkyti antrą kelto variklį, tačiau kada tai galėsime padaryti, sunku pasakyti, nes reikia gauti dalių, planuoti remonto darbus. Stengiamės tai padaryti kuo greičiau, nes kompanijai tai gyvybiškai svarbu", – tikino V.Klumbys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Keltininkas

Keltininkas portretas
Dabar, atliekant Risk Assessment, beveik viskas imanoma. Zinoma, tik su tam tikrais apribojimais. Audringoj juroj maneuruoti su vienu varykliu bus labai rizikinga...

to Aliarmui

to Aliarmui portretas
"...Prie to, kad žmogus nežino, jog Klaipėda ir Karlshamas, kur šis keltas eina, yra Europos uostai..." Na,ir KAS, kad "yra Europos uostai".-? Is.. Karlshamas(Europos uosto) keltas pagal svedu(saugios laivybos administracija) butu isejes i atvyra( Europos) jura.. tik " su vienu varikliu"? Ir... KAIP ten yra.."pas svedus" su .. ISM standartus? :)) Svedai- toke pat "afrekeciai" kaip ir ..lietuviai??:))

Aliarmui

Aliarmui portretas
Prie to, kad žmogus nežino, jog Klaipėda ir Karlshamas, kur šis keltas eina, yra Europos uostai. Nežino žmogus, tai padedu jam šviestis.
VISI KOMENTARAI 12
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Nors akcija „Lašiša 2018“ baigėsi, pažeidimai tęsiasi
    Nors akcija „Lašiša 2018“ baigėsi, pažeidimai tęsiasi

    Aplinkos apsaugos departamento prie Aplinkos ministerijos Klaipėdos valdybos Klaipėdos gyvosios gamtos apsaugos inspekcija praneša, kad sekmadienį, ne etatiniams aplinkos apsaugos inspektoriams tikrinant Minijos upės ruožą nuo Salanto žiočių ik...

  • Rumpiškės kvartalas įgis naują veidą
    Rumpiškės kvartalas įgis naują veidą

    Nesaugia kaimynyste garsėjantis Rumpiškės kvartalas sulaukė miesto valdžios dėmesio. Planuojama atnaujinti kiemus ir aplink esančias teritorijas, įrengti vaizdo stebėjimo sistemą, apšvietimą ir šimtus naujų vietų automobiliams....

    4
  • Jūros kelią renkasi vis daugiau vežėjų
    Jūros kelią renkasi vis daugiau vežėjų

    Visi Baltijos jūros keltų terminalai konkuruoja tarpusavyje dėl greitesnės ir paprastesnės klientui vartų kirtimo, įvažiavimo ir išvažiavimo sistemos. Centrinis Klaipėdos terminalas, kuriame laivų pakrovimo ir iškrovimo procesas yra sk...

    2
  • Ko delsia kandidatai?
    Ko delsia kandidatai?

    Politinės partijos ir visuomeniniai rinkimų komitetai Klaipėdoje iki šiol nepateikė pareiškinių dokumentų, tai padaryti jiems liko mažiau nei savaitė. Klaipėdos miesto apygardos rinkimų komisijos pirmininką Adolfą Gritėną toks polit...

    5
  • Kalėdiniame bėgime – seneliai, eglutės ir besmegeniai
    Kalėdiniame bėgime – seneliai, eglutės ir besmegeniai

    Jau šeštus metus Lietuvos verslo kolegija organizuoja tradicinį kalėdinių senelių bėgimą. Šįkart lenktynių trasoje buvo jau ne tik „seneliai“, bet ir „kalėdų eglutė“, taip pat „seniai besmegeniai&ld...

    5
  • Vestuvių kaina veda iš proto
    Vestuvių kaina veda iš proto

    Prieš metus vestuvių iškilmes pradedantys planuoti būsimi jaunavedžiai nė neįsivaizduoja, kaip smarkiai jiems teks pakratyti pinigines. Neregėtai išaugusios paslaugų kainos poras verčia susimąstyti, ar išties apsimoka remti...

    24
  • Labdaros organizacija sukvietė garbaus amžiaus klaipėdiečius
    Labdaros organizacija sukvietė garbaus amžiaus klaipėdiečius

    Klaipėdoje, Turgaus gatvėje, jau beveik 20 metų veikia „Sandoros“ labdaros valgykla, kurioje kasdien pavalgo 40 vargstančiųjų. Nenuilstanti šios organizacijos vadovė Magdalena Piklaps kasmet prieš Kalėdas šventinei adve...

    2
  • Žvejų ir jūrininkų vaišių neliko per valandą
    Žvejų ir jūrininkų vaišių neliko per valandą

    Šeštadienį Teatro aikštė Klaipėdoje pakvipo žuviene. Išlaikydami gražią tradiciją, jau septynioliktą kartą šia sriuba bei kareiviška koše miestiečius vaišino Lietuvos žvejų ir žuvų perdirb...

    9
  • Dėl perėjos – miestiečių nerimas
    Dėl perėjos – miestiečių nerimas

    Klaipėdiečiai stebisi, kodėl įrengiant šviesoforus Baltijos prospekte, dar prieš savaitę buvo nuimti automobilių greitį ribojantys kalneliai. Kol šviesoforų dar nėra, gyventojai baiminasi, jog judrioje miesto gatvėje gali įvykti...

    14
  • Tėvai nori atgauti pinigus
    Tėvai nori atgauti pinigus

    Šiuo metu mokestis už mokslą Klaipėdos Vydūno gimnazijos pradinukams siekia beveik 38 eurus mėnesiui. Dalis tėvų norėtų susigrąžinti įmokas už tą laiką, kai mokytojams streikuojant pamokos nevyko. Šis klausimas tėvų prašym...

    17
Daugiau straipsnių