Quantcast

Nuo vilkikų ginsis kliūtimis

Kelio ženklai nepadėjo sudrausminti Tauralaukio gatve nuolat zujančio sunkiasvorio transporto. Vairuotojai nepaiso draudimo čia važiuoti, greičio apribojimų, o gyventojai priversti toliau kęsti triukšmą, dulkių debesis, baimintis dėl savo saugumo, todėl sunkvežimiams čia ruošiamos naujos kliūtys.

Į seną kelią negrįžo

Tauralaukio gatvės, kur yra ir privačių, ir daugiabučių namų, gyventojų ramybę sunkiasvoris transportas pradėjo drumsti daugiau nei prieš metus.

Tada pradėta remontuoti Akmenų gatvė, kuria sunkvežimiai, vilkikai, statybinė technika įprastai važiuodavo. Nors šios gatvės remontas baigtas, nemaža dalis sunkiasvorio transporto į ją negrįžo.

Sunkvežimiai, vilkikai, statybinė technika toliau į statybvietes, kurių šioje miesto dalyje gausu, vyksta Tauralaukio gatve.

Nauji namai dygsta ir šioje arterijoje, ir Perkūno gatvėje, ir netoliese esančioje sodų bendrijoje.

Neapsikentę gyventojai kreipėsi pagalbos į miestą valdžią, kad būtų imtasi priemonių, kurios ribotų sunkiasvorio transporto judėjimą Tauralaukio gatve.

"Kentėme krovininių mašinų judėjimą, kol vyko Akmenų gatvės remontas. Nieko nesakėme, tačiau dabar darbai baigti. Nebenorime kęsti nuolat zujančių vilkikų", – tvirtino klaipėdiečiai.

Fiksuotų greičio rekordus

Uostamiesčio savivaldybė ėmėsi priemonių.

Pirmiausia uždraustas sunkiasvorio transporto eismas. Taip pat leistinas greitis sumažintas iki 40 kilometrų per valandą. Ženklai pastatyti prieš maždaug mėnesį.

"Esame dėkingi, kad reaguota į mūsų problemas", – teigė klaipėdiečiai.

Tačiau ženklai nepadėjo apsaugoti Tauralaukio gatvės gyventojų nuo sunkiasvorio transporto. Dalis vairuotojų nepaiso draudimų ir toliau važiuoja šia arterija.

Ženklas, kuris draudžia krovininių automobilių eismą, negalioja aptarnaujančiam transportui.

Tačiau, anot gyventojų, dauguma transporto priemonių važiuoja į toliau esančius sodus, kur ir vyksta didelės statybos.

Anot gyventojų, ypač neramu dėl vaikų, kurie šaligatviais važinėja dviratukais ar paspirtukais. Baisu ir pagalvoti, kas įvyktų, jei šie staiga nuslystų į važiuojamąją dalį.

Važiuodavo tarsi nebūtų rytojaus. Kildavo toks dulkių debesis, kad nebuvo matyti sunkvežimių.

"Pastačius ženklus, situacija kiek pagerėjo, bet yra ir nepaisančiųjų. Anksčiau sunkiasvorių mašinų vairuotojai lėkdavo taip, kad galėjome fiksuoti greičio rekordus. Važiuodavo tarsi nebūtų rytojaus. Kildavo toks dulkių debesis, kad nebuvo matyti sunkvežimių", – prisiminė besiskundę klaipėdiečiai.

Sulaukė tik keiksmų

Gyventojai atkreipė dėmesį, kad Tauralaukio gatvė nėra pritaikyta sunkiasvoriam transportui.

"Jei taip ir toliau kursuos, iš gatvės nieko neliks. O tas kelias įrengtas už mūsų pačių pinigus. Savivaldybei perduota jau įrengta gatvė – išlaidos buvo įskaičiuotos į būsto kainą. Tuoj gyventojams vėl reikės mestis gatvės remontui", – pastebėjo žmonės.

Klaipėdiečiai stebėjosi, kodėl sunkiasvorio transporto vairuotojai nesirenka į statybvietes važiuoti atnaujinta Akmenų gatve, kuri yra pramoninė, tam pritaikyta, nauja.

"Skųstis, kad nežino, kur ši gatvė, vairuotojai negali. Yra nuorodos", – teigė klaipėdiečiai.

Gyventojai įsitikinę, kad dabar sudrausminti sunkvežimių vairuotojus padėtų didesnė kontrolė.

"Neprašome, kad policija skirtų ekipažą visai dienai. Pakaktų, kad atvyktų rytinio ir vakarinio piko metu – nuo 8 iki 8.30 val., kai visi važiuoja, ir nuo 16 iki 16.30 val., kai grįžta. Dieną judėjimas mažesnis. Vieną sustabdytų, kitą, situacija pasikeistų. Tarp vairuotojų greitai sklinda informacija. Mūsų tikslas nėra bausti, o gyventi ramiai ir saugiai", – pabrėžė klaipėdiečiai.

Gyventojai bandė kalbėti ir su vilkikų vairuotojais, kad šie rinktųsi kitą kelią, tačiau sulaukė tik keiksmų.

Paklausti, ar nebandė kalbėti su pačiais statytojais, gyventojai atsakė: "O su kuo kalbėti, kai tiek šioje dalyje statybų vyksta? Nežinome, kur, koks automobilis važiuoja."

Klaipėdiečiai taip pat nuogąstavo, kad ateityje ši gatvė gali virsti magistraline, vedančia į kitus kvartalus.

Tikisi, kad padės kalneliai

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius tvirtino, kad domisi Tauralaukio gatvės gyventojų rūpesčiais.

Ruošiamasi įgyvendinti naujas priemones, kurios turėtų sumažinti sunkiasvorio transporto eismą šia arterija.

"Ženklinimas buvo pirmas veiksmas. Negali sakyti, kad visiškai nepadėjo, bet gyventojai toliau fiksuoja pažeidimus. Toliau bendradarbiaujame su policija ir įgyvendinsime naujas priemones, didinančias saugumą arterijoje", – pasakojo pavaduotojas.

Tauralaukio gatvės pradžioje jau pažymėta nauja laikina pėsčiųjų perėja.

Prie jos bus įrengti greičio slopinimo kalneliai, kuriuos ateityje bus galima išmontuoti.

Prie sankryžų, kur didžiausias pavojus, Tauralaukio gatvėje bus įrengtos iškiliosios perėjos. Tokių suplanuotos dvi.

Vietose, kur vaikai gali atsidurti kelyje, atsiras vadinamųjų žadintuvų.

"Manome, kad greičio slopinimo kalneliai, iškiliosios perėjos privers sunkiasvorio transporto vairuotojus, kurie nepastebi ženklų, grįžti į Akmenų gatvę", – bandė žvelgti į ateitį pavaduotojas.

Įrengs ilgai lauktą perėją

Dar viena pėsčiųjų perėja bus įrengta Klaipėdos gatvėje, netoli prekybos centro.

Gyventojai jau daug metų jos prašė, nes dabar nėra galimybės saugiai kirsti gatvės, o šaligatviai tik vienoje pusėje.

Miesto valdžios atstovai vis aiškino, kad vyks Pajūrio ir Klaipėdos dalies gatvių rekonstrukcija, ir viskas bus išspręsta.



NAUJAUSI KOMENTARAI

To M

To M portretas
Statybos nera blogai... daugiau pasakisiu, statybos- yra gerai. Bet kur normalus infrostrukturos planavimas? Kur vaiku darzeliai? Kur Krepsinio aiksteles? Viskas tik statytojams pasipelnit. O kas zmonem? Aplamai, kada paskutini karta Klaipedoja buvo vaiku darzelis pastatytas, gal zino kas? Manau per 30 metu nei vieno naujo nepastate.

Anonimas

Anonimas portretas
Ne akmens amžiuje gyvena. Nenores baudu moket suras greit. 30 metu Akmenu gatve buvo naudojama sunkiasvoriam.. o dabar per siaura? Tauralaukio gatve uz gyventoju pinigus irengta.. ko gero statytojai pinigeliu turi... galetu suremontot kaip jiems reikia, jai netinka.

Anonimas

Anonimas portretas
Akmenų g. puiki, tačiau atkarpa nuo Gintaro baldų/Inkomstos iki Dvaro slėnio tikrai baisi... Siauras nusileidimas vingiuotu duobėtu keliuku. O kitas dalykas, tai daug kas net nežino, pro kur galima dar įvažiuoti į statybas Dvaro slėnyje - paruoškite informacinius stendus su apylankomis.
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių