Quantcast

Miesto gatvėse – dideli pokyčiai

  • Teksto dydis:

Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia Klaipėdos miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. Šį kartą į gyventojų klausimus atsako miesto meras.

– Pavasaris – darbų metas. Kokie pokyčiai laukia miesto gatvėse? Man, vairuojančiam žmogui, svarbu, kad gatvės būtų tvarkingos ir kad nereikėtų stovėti kamščiuose. Ar artimiausiu metu kas nors pasikeis?

– Vienu svarbiausių projektų, kurį turime įgyvendinti, pavadinčiau Baltijos pr. bei Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstrukciją. Šiemet jau vyks projektavimo darbai, o pačią rekonstrukciją planuojama pradėti 2020 m. Kaip jau skelbta, čia rytų–vakarų kryptimi bus statoma estakada, taip pat bus rekonstruota ir po estakada liksianti žiedinė sankryža. Preliminariais vertinimais, darbai truktų apie dvejus metus ir kainuotų apie 20 milijonų eurų. Nors finansavimo klausimai dar nėra galutinai išspręsti, esu įsitikinęs, kad prie šios sankryžos rekonstrukcijos privalo prisidėti ir valstybė, o prisidėjimas turi būti toli gražu ne simbolinis. Juk tai išskirtinės svarbos transporto mazgas ne tik Klaipėdai, bet ir visai Lietuvai. Be jokios abejonės, šis klausimas bus vienu pačių aktualiausių ir prioritetinių šią savaitę susitinkant su premjeru, ministrais ir kitų žinybų vadovais, dalyvausiančiais Vyriausybinėje darbo grupėje, vadovaujamoje premjero, kuri ir suburta tokio kalibro klausimų sprendimų ieškojimui bei radimui.

Svarbūs rekonstrukcijos projektai, žinoma, bus įgyvendinami ir šiemet. Itin svarbiu projektu siekiant sumažinti spūstis pavadinčiau ir prasidėsiantį Statybininkų prospekto tęsinio tiesimą. Tai bus nauja išvaža iš miesto, eisianti per Laisvosios ekonominės zonos teritoriją ir įsiliesianti į kelią Klaipėda–Šilutė. Šiuo metu vyksta projektavimo darbai, o projekto įgyvendinimas truks apie dvejus metus.

Per šiuos metus bus atlikta didžioji darbų dalis Jūrininkų prospekte, čia darbus planuojama atnaujinti balandžio mėnesį. Šiemet taip pat vyks Tilžės gatvės ruožo nuo Šilutės plento iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija. Tikrai nepamiršome, kiek nepatogumų vairuotojams kilo pernai, kai savąją kelio dalį – ruožą nuo geležinkelio iki Jakų žiedo – tvarkė Lietuvos automobilių kelių direkcija, ir dėsime visas pastangas, kad šiemet, vykdant darbus savivaldybei, vairuotojai nepatogumų patirtų kiek įmanoma mažiau. Savivaldybė darbus planuoja nuo balandžio iki spalio ar lapkričio mėnesio. Kad rekonstravimo darbai kuo mažiau trikdytų eismą, iki birželio bus įrengtas laikinas apvažiavimas, eisiantis lygiagrečiai su Tilžės gatve. Vis dėlto liepą vienam mėnesiui planuojamas ir eismo uždarymas – toks sprendimas, specialistų vertinimu, bus reikalingas, kol bus baigti darbai ruože ties geležinkelio pervaža. Beje, baigiamuosius darbus savojoje dalyje dar vykdys ir Lietuvos automobilių kelių direkcija, tačiau, pagal dabar turimą informaciją, eismo uždaryti dėl to nebereikės. Pabaigus darbus Tilžės gatvėje, bus rekonstruojamas ir vadinamasis Mokyklos žiedas, tačiau tai jau 2019–2020 m. planai.

Grįžtant į šiuos metus, negaliu nepaminėti Pamario gatvės rekonstrukcijos. Pajūryje įrengtą turbožiedą vairuotojai jau spėjo išbandyti, o pati nuo žiedinės sankryžos Karklės link vedanti gatvė bus pradėta tvarkyti jau šį pavasarį. Rekonstruojant gatvę, taip pat bus atnaujintas ir lygiagrečiai einantis pėsčiųjų bei dviračių takas,  gatvės apšvietimas, suoliukai, autobusų stotelių paviljonai, įrengtos elektromobilių krovimo stotelės bei papildomos automobilių stovėjimo aikštelės, kuriose atsiras per 580 vietų. Bus sutvarkyta daugiau nei 4 kilometrų ruožas iki pat miesto ribos su Klaipėdos rajonu. Viso projekto įgyvendinimas truks apie dvejus metus.

Nuo balandžio bus tęsiami darbai Tauralaukyje – čia bus visiškai sutvarkyta ir išasfaltuota Akmenų gatvė, Vėjo gatvės dalis nuo Akmenų iki Pajūrio gatvės, taip pat Smėlio ir Debesų gatvės. Antrame šių metų pusmetyje planuojama pradėti Klaipėdos bei Virkučių gatvės rekonstrukciją, taip pat tikimės, kad galėsime imtis darbų ir Pajūrio gatvėje.

Kelininkai šiemet dirbs ir ties Klaipėdos piliaviete – čia vasarą numatoma pradėti Priešpilio gatvės rekonstrukciją. Įgyvendinant projektą bus pakeista ir gatvės trajektorija. Atsižvelgus į archeologinių tyrimų metu nustatytus pilies kontūrus, gatvė bus perkelta porą dešimčių metrų toliau nuo piliavietės, taip sudarant galimybę ateityje atkurti visą pilies "žvaigždę". Šios gatvės rekonstrukcija bus baigta 2019-aisiais.

Gatvių rekonstrukcijos projektams šiemet skirta 10,9 mln. eurų, dar 5,9 mln. numatyti gatvių, kiemų, duobių bei ištisinių dangų remontui, šaligatvių, pėsčiųjų, dviračių takų tvarkymui.

Ištisinę asfalto dangą šiemet suplanuota perkloti Vingio gatvėje (ruože nuo Smiltelės g. iki Jūrininkų pr.), čia darbai prasidės iškart, kai tik leis oro sąlygos. Darbai taip pat vyks Sausio 15-osios gatvėje (ruože nuo Taikos pr. iki Tilžės g.), Taikos prospekte (nuo Sausio 15-osios g. iki Kauno g.), Statybininkų prospekte (nuo Minijos g. iki Taikos pr., apimant ir žiedinę sankryžą) bei kituose objektuose. Kaip įprasta, bus remontuojamos ir duobės gatvėse, daugiabučių kiemuose, įvažose į kiemus. Dar kartą priminsiu, kad šiemet kiemuose taip pat bus įrengiamos ir papildomos vietos automobiliams statyti. Preliminariai skaičiuojama, kad iš viso atsiras apie 1 000 vietų.

Šiemet tęsime mokyklų ir darželių kiemų bei privažiavimų remontą – darbai vyks prie 19 įstaigų.

Žinoma, bus tvarkomi ir šaligatviai. Darbai numatomi Statybininkų pr., Smiltelės g., Baltijos pr., Panevėžio, Bijūnų, Birutės, Verpėjų g. ir kt. Taip pat bus įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas palei Liepojos gatvę nuo Dragūnų kvartalo iki Savanorių gatvės, bus pabaigti darbai pėsčiųjų take, vedančiame nuo Debreceno aikštės iki Gedminų gatvės, bus sutvarkytas ir takas, jungiantis Gedminų gatvę ir Taikos prospektą ties Naujuoju turgumi.

Rubrikos tikslas – užtikrinti nuolatinį miestiečių bei vietos valdžios bendravimą. Klausimus siųskite e. paštu merui@kl.lt. Jų sulaukiama daugiau nei yra vietos puslapyje, tad dalis atsakoma asmeniškai, o aktualūs gausesnei skaitytojų grupei rubrikoje publikuojami vėliau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

To P.Egenija

To P.Egenija portretas
Tai čia smulkmena. Ot Manto gatvėje tai šaligatviai raudonom plytelėm pažymėti, atseit dviračiams, o piestiems nėra vietos. Galų gale dašutino, kad padarė kvailystę, atitvėrė ištisinę juostą, pažymėjo dviračio ženklu. Bet juk čia Lietuva. Debilai su dviračiais varinėja tuo šaligatviu tik žiūrėk kad kokį užsižiopsojusį pėsčiąjį nenuverstų, o be to tai kažkoks merijos pusgalvis tą šaligatvio taką dviračiams ir sumanė, o paskui buvo naudojamos lėšos gatvės ženklinimui. Labai įdomu kiek tas tako išmastytojas gavo premijos, o nuostolius ar padengė panaikinus taką. Bet į tokias 'smulkmenas' merijai tik nusičiadėt

Be jokios abejonės -

Be jokios abejonės -  portretas
tik pažadai, nieko rimto

))))))

)))))) portretas
Reikia ant kilimo kviesti , TUOS KURIE DARBUS DIRBA ATMESTINAI ,O LABIAUSIAI VADOVUS IR DARBU PRIZIURETOJUS...O Meras vienas ir kiekvienos duobes neapziures. TEGU KYLA IS KABINETU DUDA - SAKALIENE SU SAVO PAVALDINIAIS , O KIEKVIENA PIRMADIENI NUO8VAL. ATSISKAITO KAS NUVEIKTA....
VISI KOMENTARAI 39

Galerijos

Daugiau straipsnių