Quantcast

Malkų įlankoje – naujas krovinys

Šalia Malkų įlankos oficialiai pradėjo veikti 144 krantinė, kurioje Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) kraus naują krovinį – fosforitus.


 

Šalia Malkų įlankos oficialiai pradėjo veikti 144 krantinė, kurioje Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) kraus naują krovinį – fosforitus.

Iš viso per metus planuojama iškrauti apie 12 laivų – per 200 tūkst. tonų fosforitų. Iš laivų jie bus kraunami tiesiai į vagonus.

144 krantinė uoste buvo rekonstruota 2009-aisiais. Tačiau krova prie jos vyko tik epizodiškai. Nebuvo geležinkelio, todėl sunku buvo sukaupti didesnius krovinių

kiekius.

„Dabar, kai nutiesta geležinkelio atkarpa, KLASCO galės atlikti įvairias gamybines operacijas. Planuojame, kad laivas su fosforitais prie krantinių bus apie gegužės 15

–17 dieną“,  – aiškino KLASCO vadovas Audrius Pauža.

Malkų įlankoje tarp Jūrų perkėlos ir Klaipėdos konteinerių terminalo pastatyta 469 metrų ilgio krantinė, kurios gylis – 11 metrų. Į ją nutiesta 931 m geležinkelio kelių, kurių vertė 1,24 mln. eurų.

„Pripažinus tinkamu naudoti geležinkelį, nebelieka kliūčių šioje krantinėje visu pajėgumu vykdyti veiklą. Mums, kaip valstybės valdomai įmonei, svarbu, kad krantinė pulsuotų gyvybe ir duotų grąžą valstybei, verslininkams“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių