Quantcast

Klaipėdos miestui gresia paralyžius?

"Klaipėdiečiai turėtų džiaugtis, kad mieste, jo pašonėje, investuojama į gatves, kelius. Užbaigus darbus bus visiškai kita važiavimo kokybė, geresnės sąlygos pėstiesiems, dviratininkams", – komentavo vadovas.

Klaipėdiečiai turėtų džiaugtis, kad mieste, jo pašonėje, investuojama į gatves, kelius.

Nelaimė niekada nemiega

Karštam vasaros sezonui ruošiasi ir Klaipėdos kelių policijos biuras.

Pastarojo Administracinės veiklos ir eismo įvykių tyrimo skyriaus viršininkas Ramūnas Stasiulis teigė, kad jau būta savaitgalių, kai teko siųsti pajėgas reguliuoti eismo Smiltynės kelyje.

Tačiau pareigūnas abejojo, kad tai susiję su kelio remontu. R.Stasiulio nuomone, tiesiog buvo didelis poilsiautojų srautas.

"Masinių spūsčių dar nepasitaikė. Rytinio ir vakarinio piko metu dideli transporto srautai susidaro tiek šiltuoju, tiek šaltuoju metų laiku. Žinoma, remonto darbai turi įtakos spūstims, bet labiausiai – srautai", – teigė vadovas.

Kai kurie klaipėdiečiai atkreipė dėmesį, kad, vykstant tiek remonto darbų, eismą mieste gali ištikti paralyžius. Tam užtektų vieno rimtesnio eismo įvykio vienoje pagrindinių arterijų.

"Avarijos paprastai nutinka piko valandomis. Dėl to greitai ir spūstys susidaro. Jei avarija įvyktų kitu laiku, nieko nebūtų. Reikia vairuoti atidžiai. Nelaimė niekada nemiega", – pabrėžė viršininkas.

R.Stasiulis akcentavo, kad policijos darbas bus organizuojamas, reaguojant į situaciją. Jei reikės, bus siunčiamos pajėgos reguliuoti eismo. "Tragedijos tikrai nebus", – pabrėžė viršininkas.

Pasak miesto mero pavaduotojo Artūro Šulco, uostamiestyje remontuojama dar mažai gatvių.

"Kitąmet Klaipėda apskritai atrodys kaip apkasai", – akcentavo vicemeras.

A.Šulco teigimu, žmonės turi suprasti, kad, norint geresnės gyvenimo kokybės, kurį laiką reikia aukotis. Norintiesiems patirti kuo mažiau nepatogumų dėl spūsčių, vicemeras siūlė rinktis alternatyvas.

"Keliauti ne į Melnragės ar Girulių paplūdimius, o Smiltynę. Vykti ten ne automobiliu, o dviračiu, viešuoju transportu ar pėsčiomis. Aš taip darau daug metų ir vargo nematau. Miestas turi ne vieną įvažą. Tad pasirinkimų yra", – tvirtino vicemeras.

Skaičiai ir faktai

Tilžės gatvės dalį nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos rekonstruoja įmonė "Lemminkainen Lietuva". Darbai atsieis per 1,7 mln. eurų.

P.Lideikio, Audros ir Pamario gatvių sankirtoje turbožiedą rengia ir prieigas tvarko įmonė "Žemkasa". Bendra projekto vertė – 528 tūkst. eurų.

Jūrininkų prospektą rekonstruos įmonė "Eurovia Lietuva". Techninio projekto parengimas ir darbai atsieis 3,240 mln. eurų.

Arteriją, vedančią nuo Naujosios perkėlos iki kelio Smiltynė–Nida, ir aikštelę prie perkėlos rekonstruoja įmonė "Lemminkainen Lietuva". Darbai kainuos apie 1,4 mln. eurų.

Karklės kelio dalį remontuoja įmonė "Eurovia Lietuva". Rekonstrukcija atsieis 2,5 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Laisve

Laisve portretas
Kodel kelininkai nedirba naktimis, kaip ipradta vakaruose. Jei nemoka dirbti ar negalima pasitiketi, tai velniom tokias imones. Klaipedoje tenka i Drpo vaziuoti kas diena, tai siurpsti kai kazkoki paprasciausia simta metru ruozo ivaziavima daro virs menesio. Svaistomi musu pinigai. Technika stovi be darbo, pragerti snukiai tik vaiksto pirmyn atgal. Siaubas. Jei tokie meistrai remontuoja visoje Klaipedoje, tai ziauri gefa ir turetu STT padidometi.

tilzes g

tilzes g portretas
Toks ispudis puse klaipedos teises vaistinej pirke yra. Vazioja gatve kurioje nuseta zenklais kad kelias uzdarytas bet vistiek vazioja kol galu gale padaro kamsti nemokedami apsisukt. Apsurdas

RK.

RK. portretas
Mane nuolat juokina "ekspertai", kurie nėra vinies į sieną įkalę, bet samprotauja apie kelių tiesimą. Vasarą automobilių srautai mažesni 20-30 procentų dėl moksleivių ir studentų atostogų, todėl visi kelių remonto darbai daromi ir bus daromi tik vasarą, kad nesukelti chaoso mieste. Įsikalkite tai sau į galvą amžiams.
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių