Quantcast

Klaipėdoje – pirmoji grožio vaistinė

  • Teksto dydis:

Uos­ta­mies­tis dau­ge­liui Lie­tu­vos žmo­nių aso­ci­juo­ja­si su jū­ra ir va­sa­ra, tad ne­nuos­ta­bu, kad už­su­kę į vais­ti­nes klien­tai pra­šo ne tik vais­tų, bet ir gro­žio prie­mo­nių. Di­džiau­sia ir iki vė­laus va­ka­ro vei­kian­ti Klai­pė­dos „Ak­ro­po­ly­je“ įsi­kū­ru­si „Eu­ro­vais­ti­nė“ penk­ta­die­nį at­vė­rė du­ris po kiek il­giau nei mė­ne­sį vy­ku­sios re­konst­ruk­ci­jos. Ji ta­po de­vin­tą­ja gro­žio vais­ti­ne mū­sų ša­ly­je.

Pa­si­kei­tė in­ter­je­ras

Nuo pat ry­to pre­ky­bos ir pra­mo­gų cent­ro lan­ky­to­jų akį trau­kia nau­jo­mis spal­vo­mis nu­švi­tu­si vais­ti­nė. Ža­lių balionų gir­lian­da skel­bia, kad čia vy­rau­ja įkur­tu­vių nuo­taikos, o ryš­kūs skai­čiai by­lo­ja apie di­džiu­les nuo­lai­das. Du­ris at­vė­ru­si „Eu­ro­vais­ti­nė“ pa­di­dė­jo plo­tu ir da­bar jos sa­lė sie­kia 460 kvad­ra­ti­nių met­rų, kur kas pla­tes­nis kos­me­ti­kos ir gro­žio pre­kių asor­ti­men­tas by­lo­ja apie nau­ją jos sta­tu­są. Tai pir­mo­ji Klai­pė­do­je gro­žio vais­ti­nė.

Erd­vės po­jū­tį čia su­stip­ri­na san­tū­rūs, ryš­kiai švie­čian­tys švies­tu­vai bei pa­že­min­tos lu­bos. Jau­ku­mo ir jū­ros ar­tu­mo jaus­mą stip­ri­na gau­sios me­džio de­ta­lės in­ter­je­re.

Di­zai­ne­riai pa­si­sten­gė iš­lai­ky­ti tra­di­ci­jas vais­tų te­mas skelb­ti ža­lio­se len­te­lė­se. Tai lei­džia iš­ti­ki­miems klien­tams ne­pa­si­mes­ti pre­kių gau­so­je ir iš­lai­ky­ti ge­rai pa­žįs­ta­mos vie­tos po­jū­tį.

At­si­nau­ji­nu­si vais­ti­nė džiu­gi­na dau­ge­liu da­ly­kų: vi­sa ei­le ka­sų, at­ski­ra ka­sa, ku­rio­je ga­li­ma su­mo­kė­ti už gro­žio prie­mo­nes. Pri­sės­ti ir pail­sė­ti no­rin­tieji čia ras ir minkš­tų kė­džių.

Len­ty­nų iš­dės­ty­mas ne­su­ku­ria sun­kiai įvei­kia­mo la­bi­rin­to įspū­džio, prie­šin­gai, pa­kan­ka­mai di­de­li tar­pai tarp len­ty­nų, erd­vūs praė­ji­mai lei­džia ne­sun­kiai orien­tuo­tis ap­lin­ko­je, o ne per­ne­lyg aukš­tos len­ty­nos su­tei­kia ga­li­my­bę ne­pa­sik­lys­ti ir pa­ma­ty­ti kon­sul­tan­tes.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Lan­ky­to­jams – nuo­lai­dos

At­si­nau­ji­nu­sios „Eu­ro­vais­ti­nės“ ati­da­ry­mas – tik­ra šven­tė jos lan­ky­to­jams. Vi­są mė­ne­sį čia tai­ko­ma 25 pro­c. nuo­lai­da kos­me­ti­kos prie­mo­nėms. Ati­da­ry­mo die­ną ga­li­ma ti­kė­tis ir dar di­des­nių nuo­lai­dų.

Šian­dien klien­tai kvie­čia­mi ne­mo­ka­mai iš­si­tir­ti ko­jų ve­nas ir at­lik­ti vei­do odos ty­ri­mą. Il­gą­jį Min­dau­go ka­rū­na­vi­mo die­nos šven­te pa­žy­mė­tą sa­vait­ga­lį už­su­ku­sie­ji į vais­ti­nę tu­rės ga­li­my­bę ne­mo­ka­mai at­lik­ti vi­so kū­no san­da­ros ana­li­zę, ku­ri pa­ro­do daug žmo­gaus or­ga­niz­mo ro­dik­lių bei rau­me­nų ir rie­ba­lų kie­kį.

Vais­ti­nės dar­buo­to­jai pla­nuo­ja ki­tą sa­vait­ga­lį su­reng­ti ir ki­tų pra­mo­gų bei pa­slau­gų.

„Eu­ro­vais­ti­nės“ duo­me­ni­mis, Lie­tu­vos pa­jū­ry­je va­sa­rą, pa­ly­gin­ti su ki­tais me­tų lai­kais, pa­ste­bi­mai išau­ga de­ko­ra­ty­vi­nės kos­me­ti­kos, kū­no ir plau­kų prie­žiū­ros prie­mo­nių pa­klau­sa.

Per­nai pa­ste­bė­ta, kad klien­tai uos­ta­mies­ty­je ren­ka­si ir dau­giau vy­rų kos­me­ti­kos pre­kių. Pa­jū­rio ma­lo­nu­mai pa­gim­do na­tū­ra­lų po­rei­kį įsi­gy­ti ap­sau­gos nuo sau­lės prie­mo­nių, tad jų taip pat ren­ka­ma­si dau­giau. To­kie šuo­liai sie­ja­mi su va­sa­rą išau­gan­čiu poil­siau­to­jų srau­tu.

Klai­pė­do­je dau­ge­lio šių pre­kių po­rei­kis iš­lie­ka aukš­tas ir žie­mą. Iš­ti­sus me­tus ypač pa­klau­sios vei­do ir ran­kų prie­žiū­ros prie­mo­nės, kos­me­ti­ka.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Pri­va­lu­mas – kom­pe­ten­ci­ja

Klien­tų pa­to­gu­mui gro­žio vais­ti­nės var­dą ir sta­tu­są ga­vu­sio­je „Ak­ro­po­lio“ „Eu­ro­vais­ti­nė­je“ dir­ba ne tik pro­fe­sio­na­lūs vais­ti­nin­kai, bet ir ge­rai sa­vo dar­bą iš­ma­nan­čios gro­žio kon­sul­tan­tės.

Joms nuo­lat or­ga­ni­zuo­ja­mi mo­ky­mai, ku­rie va­di­na­mi Gro­žio aka­de­mi­jo­mis. Der­ma­to­lo­gai, kos­me­to­lo­gai, pro­duk­tų tie­kė­jai, ki­ti spe­cia­lis­tai su­pa­žin­di­na su kos­me­ti­kos pro­duk­tų su­dė­ti­mi, mo­ko, kaip tin­ka­mai iš­siaiš­kin­ti klien­to po­rei­kį, jo pro­ble­mas, simp­to­mus. Dau­ge­lis kon­sul­tan­čių mo­ko­si sa­va­ran­kiš­kai, do­mi­si nau­jais pro­duk­tais, ana­li­zuo­ja jų su­dė­tį.

Gro­žio vais­ti­nė­se klien­tams siū­lo­ma įsi­gy­ti pla­tų pre­kių asor­ti­men­tą nuo įpras­tų kas­die­nių iki iš­skir­ti­nių gro­žio prie­mo­nių. „Eu­ro­vais­ti­nės“ dar­buo­to­jai tu­ri tiks­lą at­rink­ti ko­ky­biš­kas, pa­ti­ki­mų ga­min­to­jų pre­kes. O ir pa­tys pir­kė­jai, pa­sak kon­sul­tan­tų, vis daž­niau sten­gia­si žiū­rė­ti į eti­ke­tes, at­si­rink­ti tin­ka­miau­sias prie­mo­nes pa­gal su­dė­tį.

Kiek­vie­nam į gro­žio vais­ti­nę atė­ju­siam klien­tui kon­sul­tan­tai ga­li pa­tar­ti, koks pro­duk­tas yra tin­ka­miau­sias, at­si­žvel­giant į žmo­gaus odos ti­pą. Jei­gu žmo­gus sa­vo odos ti­po ne­ži­no, gro­žio vais­ti­nė­se at­lie­ka­mas vei­do odos tes­tas. Taip pat or­ga­ni­zuo­ja­ma ir at­ski­rų at­ve­jų, ku­rių me­tu kvie­čia­ma iš­ban­dy­ti pro­ce­dū­ras, at­lik­ti odos, plau­kų tes­tus, pa­si­kon­sul­tuo­ti.

Svar­bu – svei­kas gro­žis

Gro­žis ir svei­ka­ta – neat­sie­ja­mi da­ly­kai, to­dėl vais­ti­nė­je par­duo­da­mos gro­žio pre­kės de­ra prie par­duo­da­mų vais­tų bei svei­ka­ti­ni­mo prie­mo­nių. Gro­žiui svar­bu ne tik kos­me­ti­ka ar ma­kia­žas, bet ir bend­ra svei­ka­ta, ge­ra sa­vi­jau­ta. To­dėl gro­žio vais­ti­nės yra itin pa­to­gios, nes jo­se ga­li­ma ras­ti ne tik kre­mų ar kos­me­ti­kos, bet ir mais­to pa­pil­dų, vi­ta­mi­nų. Be to, čia yra gau­sus der­mo kos­me­ti­kos asor­ti­men­tas, šios prie­mo­nės ga­li pa­dė­ti spręs­ti odos pro­ble­mas, o ne tik jas mas­kuo­ti.

Vie­nas kre­mas nie­ka­da neiš-sp­ręs vi­sų pro­ble­mų, jei or­ga­niz­mas nu­si­lpęs, jei trūks­ta vi­ta­mi­nų ar nuo­lat jau­čia­ma įtam­pa. Vais­ti­nė yra pa­to­giau­sia vie­ta pa­si­rū­pin­ti gro­žiu jau vien to­dėl, kad čia ga­li­ma ras­ti ne tik kre­mų ar kos­me­ti­kos, bet ir mais­to pa­pil­dų, vi­ta­mi­nų, su­lauk­ti tiek gro­žio spe­cia­lis­tų, tiek ir vais­ti­nin­kų kon­sul­ta­ci­jų.

Ir vis dėl­to gro­žio vais­ti­nes pri­sta­tan­ti „Eu­ro­vais­ti­nė“ nė kiek ne­pa­lei­džia sa­vo pa­grin­di­nės už­duo­ties – su­teik­ti ga­li­my­bę įsi­gy­ti vi­sų rei­ka­lin­gų me­di­ka­men­tų.

Vais­ti­nin­kai čia tei­kia far­ma­ci­nę pa­slau­gą, kon­sul­tuo­ja apie vais­tus, jų var­to­ji­mą, grės­mes ir spren­di­mus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

D.M

D.M portretas
vistiek prireikus šampūno ar kremo eisiu į parduotuvę,o ne įvaistinę

Onutė

Onutė  portretas
Ir vėl tame Akropolyje, kodėl tokios parduotuvytės nėra senamiestyje, viską "praryja " tas drakonas -akropolis

Lina

Lina portretas
Tai jau kaip ir ne vaistinė.Grožio priemonių parduotuvė
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių