Quantcast

Klaipėdiečius vairuoti moko pervargę instruktoriai

Klaipėdiečiai pastebi, kad praktinius užsiėmimus vedantys vairavimo instruktoriai miesto gatvėmis su mokiniais rieda nuo šeštos valandos ryto iki sutemų. Ar nekelia pavojaus sau ir aplinkiniams po 16 valandų per parą dirbantys vairavimo mokytojai? Gal mokomuosiuose automobiliuose vertėtų įvesti privalomą tachografų naudojimą?

Klaipėdiečiai pastebi, kad praktinius užsiėmimus vedantys vairavimo instruktoriai miesto gatvėmis su mokiniais rieda nuo šeštos valandos ryto iki sutemų. Ar nekelia pavojaus sau ir aplinkiniams po 16 valandų per parą dirbantys vairavimo mokytojai? Gal mokomuosiuose automobiliuose vertėtų įvesti privalomą tachografų naudojimą?

Dirba šešias dienas

Pajūryje įsikūrusios vairavimo mokyklos vadovas Valdas tikino, kad gerų instruktorių su žiburiu tenka ieškoti, o ir ne kiekvienas norintis mokyti vairuoti gali gauti tokį darbą.

„Gerų specialistų labai trūksta. Todėl kad psichologiškai ne visi ištveria tokį darbą. Būtina turėti gerus bendravimo įgūdžius. Juk reikia mokėti paaiškinti, kaip vairuoti. O ir specialius kursus tenka baigti“, – aiškino klaipėdietis.

Šioje mokymo įstaigoje dirba 9 vairavimo instruktoriai.
Puikias klientų rekomendacijas turintys instruktoriai yra tiek užimti, kad praktinio vairavimo pamokos klaipėdiečiai turi laukti net dvi savaites.

„Aš dirbu šešias dienas per savaitę ir iki pusės dešimtos vakaro. Tačiau jei pasitaiko prastesnis instruktorius, jis mokinį gali priimti jau kitą dieną“, – pastebėjo klaipėdietis.

Norėtų moterų

Ir pats instruktoriumi dirbantis Valdas pastebėjo, kad gerus bendravimo įgūdžius turinčios moterys nesirenka tokios profesijos.

„Klaipėdoje tik viena moteris dirbo, tačiau ji jau pakeitė profesiją. Vilniuje ir Kaune yra po vieną moterį instruktorę. Aš tikrai priimčiau į darbą. Moterys nėra blogos vairuotojos. Gal daugiau vaikinų ateitų mokytis vairuoti“, – svarstė mokyklos vadovas.

Paklaustas, ar vertėtų mokomuosiuose automobiliuose įrengti tachografus, vairavimo mokyklos vadovas tikino, kad tai tik žlugdytų jo darbą.

„Tokį krūvį turi tik vienas kitas. Kiti instruktoriai dirba tik iki 17 valandos. Tachografais situacijos nepakeisime. Per dieną juk instruktorius keičia kelis mokinius. Po kiekvieno susidaro po 15 minučių pertraukėlės“, – pasakojo įmonės vadovas.

Uostamiestyje vairavimo instruktoriui už akademinę valandą mokama 12 litų. Per mėnesį galima uždirbti 2,7–2,8 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

keleivis

keleivis portretas
o kai miesto autobusų vairuotojai dirba po 16 val niekam galvos neskauda?

tacho

tacho  portretas
pakenktu ju verslui ?? oho , koks KIETAS argumentas , o saugumas dzin ? na taip , JUK NIEKUR NERA PARASYTAgal ir pamiega toj pacioj masinoj gale susirietes , kad tik daugiau ISMOKYTU....

tacho

tacho  portretas
pakenktu ju verslui ?? oho , koks KIETAS argumentas , o saugumas dzin ? na taip , JUK NIEKUR NERA PARASYTAgal ir pamiega toj pacioj masinoj gale susirietes , kad tik daugiau ISMOKYTU....
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių