Quantcast

Ieškojo priešnuodžių transporto spūstims

Grįžti į straipsnį

Miestietis.

Miestietis. portretas
O, matosi kad Šulcas skaito komentarus. Minusą uždėjo. Eik dirbti šunie!

Miestietis.

Miestietis. portretas
Šulcas trenktas visiškai. Visi normalus į rezultatą orientuoti miestų vadovai sėkia sumažinti ir išvengti transporto spusčių. Nei vienas adekvatus žmogus ne pasakys, kad spusčių mieste atsiradimas suteikia jam kažkokius pliusus (pagyvejimą, atsigavimą, didmesčio statusą). Taip gali mastyti tik absoliučiai primityvus kaimo jurgis. Spustis - tai prarastas laikas. Spustis - tai bergzdžiai sudegintas kuras. Spustis - tai pablogėjusi ekologine padėtis. Visa tai verčiama į paprastą dalyką, PINIGĄ. Taip akd Šulcą, vien už tokius pasakymus reikia varyti lauk iš jo šildomos kiedės.

jeromins

jeromins portretas
ir vėl politikai imituoja darbą ir dar kitus gaišina. DFDS nusispaut - darys kaip jiems reikia. Geležingeliai taip pat pasakė - baigs kažką remontuoj, tada ir pagerės situacija.. Toks įspūdis, jog miesto politikai vadovauja ne Klaipėdai o kažkokiam miestui neaišku kur. Jokių svertų, jokios įtakos, jokių idėjų..

Nepatinka

Nepatinka portretas
O gal pradžiai grąžinkit keltus atgal, į Tarptautinę perkėlą? Ką jiems čia, miesto centre, veikt? Furistai irgi kažin ar džiaugiasi, be reikalo stovėdami Baltijos prospekte...

to r.k

to r.k portretas
Tiek pat isvaziuoja ryte tu klaipediečių atimt darbo vietos iš "iš kaimiečių"

gyventoja

gyventoja portretas
negalima beleisti ponui Šulcui komentuoti,kaip kalba,taip ir nusikalba,kažkoks pasityčiojimas visada sklinda iš jo lūpų

BORFui

BORFui portretas
Manau tikslas paprastas - arčiau uosto vartų, geresnis farvateris, geresnė infrastruktūra. Kelto reisas sutrumpėjo pora valandų.

suskis

suskis portretas
Užvažiuokit kas nors tam šulcui į snukį, gal nustos tyčiotis iš žmonių vieną kartą.

Debreceno stulpai

Debreceno stulpai portretas
Kada šis "tobulas" statinys bus paverstas normalia sankryža? Čia tarptautiniai interesai?

BORFas

BORFas portretas
Dabar jau tik tais paciais ir statyti estakada ir ne viena o dvi. O is Mukrano terminalo nukentetu tik Silutes plentas kol nepastatytu aplinkeli ir butu lengviau Minijos ir Taikos pr. Koks tikslas buvo nesinauduoti senu Mukrano terminalo? Koks skirtumas? As nesuprantu! Gal jus zynote?

IDOMU

IDOMU portretas
IdomiausiA PIETŲ APLINKELIS JAU daromas, tik vargu ar jis kam reikalnigas bus.

Jurgen

Jurgen portretas
Prie Mukrano keltai nebegrys del dujo terminalo

BORFui

BORFui portretas
Miestas gali uždrausti važiuoti sunkiasvoriam transportui viena ar kita gatve. Bet miestas negali uždrausti fūroms važiuoti į terminalą, nes tai jau valstybės reikalas. Suvokiate tai? Kokiomis gatvėmis siūlote paleisti sunkiasvores mašinas?

pRIESNUODIS

pRIESNUODIS portretas
2019 PAKEISTI MIESTO VALDZIA O TUO KUO TOLIAU TUO BAISIAU

>>BORFuiPrieš 58 minuciu

>>BORFuiPrieš 58 minuciu portretas
Uostas priklauso valstybei, o gatves - miestui! Supraskite tai vieną kartą ir visiems laikams. Ir miestas turi teise uzdrausti vazioti furoms tais ar kitais gatvemis! Supraskite tai vieną kartą ir visiems laikams.Todėl tokie pasakymai tik parodo jūsų kvailumą ir visišką nesigaudymą situacijoje.

Klaipėdietis

Klaipėdietis portretas
Pons Šulcai kur dingo pietinio aplinkelio projektai turbut persikėlė į šiaurinę miesto pusę

Efa

Efa portretas
Sutinku tikrai varykit furas i MUKRANA ir bus tvarka o remontus pakentesim ,nors nedirba niekas virsvalandziu

BORFui

BORFui portretas
Klaipėda neturi visiškai jokios galios uosto darbo organizavime. Supraskite tai vieną kartą ir visiems laikams. Uostas priklauso valstybei, ne Klaipėdai. Todėl tokie pasakymai tik parodo jūsų kvailumą ir visišką nesigaudymą situacijoje.

Anonimas

Anonimas portretas
Nemokama pravaziavima keleiviniu transportu padarykite( kaip Talline).ir dalis zmoniu perses is savo transporto i viesaji tr.

BORFas

BORFas portretas
Kas cia neaisku? Varykite keltus atgal i Mukrana! Kur jus matete miesta per kurio trys centrines gatves vazioja furos? Tilzes gatve nepades! Dabar ruduo, vasara visai bus kajukas!

xxx

xxx portretas
Savaite orai geri buvo ir niekas nedirbo nei diena nei nakti, o dabar per pika tvarko viska, kaip visada viskas per antra gala.

Raitas

Raitas portretas
Is pradziu spustis sukuria, paskui "iesko" priesnuodziu.

Ita

Ita portretas
Tik apvaziavimo keliu nukreptas sunkusis transportas isspres Baltijo ziedo ir Silutes pl.kamscius ATSIMERKIT

RK.

RK. portretas
Gyventojų Klaipėdoje mažėja, spūstys didėja. Akivaizdu, kad spūstis sudaro kaimiečiai, skubantys į mūsų miestą atimti mūsų daro vietų. Pakartosiu savo pasiūlymą - rytinio ir vakarinio piko metu įvažiavimai į miestą turi būti uždaryti, praleidžiant tik visuomeninį ir specialųjį transportą. Klaipėda klaipėdiečiams.

zimagoras

zimagoras portretas
kamsciai bus , kol nepadauges ivaziavimu/isvaziavimu is/i klaipeda, kad ir pratesiant statybininku prospekta iki silutes plento ar rimkuos normalu isvaziavima padaryt ir t.t

Klaipėdietis

Klaipėdietis portretas
Juokas pro ašaras, arba ten tikrai susirinko ne pilno proto žmonės arba apsimetinėja. Visų pirmą sutvarkykite šilutės plento ir baltijos prospekto žiedą, ten pagrindas spusčių susidaro. Toliau, kada padarys LEZ'o ir statybininkų prospekto pravažiavimą, žada jau 10 metų, kaip nieko nėra taip nėra. Bet už tat žada statyti naują tiltą per Danę :D Kokio velnio ten tiltas reikalingas??? Ten spūstys susidaro, ten pagrindinis eismas buna, ar mūsų savivaldybės nariai nėra buvę kito miesto puseje. Juokingi Jūs esate ir tiek, gal kažkada susirinks racionalūs žmonės. To aš ir linkiu

santechnikas

santechnikas portretas
mest laukan ta bedanti karkvabali SHULZA ,tyciojasi Negali nieko kaltinti, kad patekai į transporto spūstį, nes esi pats jos dalis“, – tvirtino miesto mero pavaduotojas Artūras Šulcas.„Transporto spūstys tokiam miestui yra natūralus dalykas“, – tvirtino A.Šulcas.Jei važiuoji, tai pats ir sudarai transporto spūstį. Nenori patekti, nevažiuok. Klaipėda – patrauklus miestas ir transporto srautai čia didės. Gatvių platinti nežadame.

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
20 metu tie patys veidai miesto valdioje. Jokiu nauju iniciatyvu, jokiu inovaciju. Pradedant keliais ir baigiant mokslu, sportu ir visais kitais dalykais. Baisiausia , kad nera taip lengva pakeisti tuos senus Klaipedos Dvarininkus. Visi vienas kita pazysta visi vienas kitam ranka plauna.

ss

ss portretas
jus svarbiausiai nepamirskite bastijonu tilto pastatyti.

M

M portretas
Kiek dar metų ar dešimtmečių rinksitės į tokius niekinius susirinkimus??? eilinį kart iš tuščio į kiaurą papilstoma ir tiek. Tai nėra darbas! Miesto keliai, įvažiavimai į miestą suprojektuoti sovietmečiu. Dabar, kai mašinų padaugėjo šimtus kartų, jos važinėja tais pačiais keliais, tom pačiom sankryžom. O miesto valdžia nuo sovietmečio nepadarė absoliučiai nieko! jokių tunelių, estakadų, modernaus požiūrio į eismo valdymą! Eilinį kartą kaltė verčiama žmonėms, už tai, kad jie važiuoja į darbus, veža vaikus į mokyklas, darželius, kaip sakant kaltas esi nes GYVENI. Kiek laiko dar tęsis šitas neveiksnių žmonių parazitaviams miesto valdžioje???

Galerijos

Daugiau straipsnių