Quantcast

Į Palangą – per trikdžių ruožą

Poilsiautojų šią vasarą laukia išbandymai – įvaža į pagrindinį šalies kurortą rekonstruojama iš peties. Kelininkai miesto prieigose išpjovė šimtus medžių, o dėl Kretingos gatvės rekonstrukcijos jau šiuo metu susidaro spūstys.

Išpjovė medžius

Prognozuojama, jog darbus rangovai baigs tik rudeniop.

1,1 kilometro ilgio Kretingos gatvės ruožą nuo Palangos miesto ribą ženklinančio ženklo iki šviesoforinės sankryžos su Klaipėdos plentu žadama pertvarkyti iš esmės – vietoje dviejų eismo juostų čia atsiras keturios.

Jas skirs dviejų metrų pločio skiriamoji juosta.

Atšilus orams gatvės rekonstrukcija pradėta nuo medžių šalinimo darbų. Iš viso išpjauta 400 saugusių medžių.

Vietoje iškirstų medžių šalikelėse ir skiriamojoje juostoje numatyta pasodinti apie 150 skroblų, klevų, pušų sodinukų bei daugiau nei 500 raugerškių, sedulų krūmų.

Šiuo metu išardytas ir tiltelis per Rąžės upelį.

Kelininkai automobilių eismą ties tilteliu yra nukreipę viena juosta, dėl to neretai šioje vietoje formuojasi spūstys.

Teigiama, kad vidurvasarį eismas bus nukreiptas naujai išasfaltuota kelio dalimi, o kelininkai darbuosis kitoje gatvės pusėje.

Važiuos ratu

Po poros savaičių turėtų nebelikti Kretingos gatvės ir Klaipėdos plento sankryžos šviesoforų.

Ši šviesoforinė sankryža bus pertvarkoma į žiedinę, transporto eismas čia vyks ratu.

Įvažiavus į Palangą, Kretingos gatvėje atsiras trys nauji vadinamieji turbožiedai.

Be Kretingos ir Klaipėdos gatvių žiedinės sankryžos, eismas bus pertvarkomas ties Vasaros ir Sodų gatvėmis, iš kurių šiuo metu gyventojams yra sudėtinga išsukti į pagrindinį kelią.

Rekonstruojama ne tik Kretingos gatvė, bet ir Klaipėdos plentas.

Į šiaurę nuo rekonstruojamos sankryžos keturios eismo juostos su skiriamąja dalimi bus nutiestos iki pėsčiųjų Virbališkės tako.

Pasikeis ir Klaipėdos plento dalis ties prekybos centru "Maxima".

Ties sankirta su Vasario 16-osios gatve bus įrengta žiedinė sankryža.

Atsiras nauja gatvė

Vasarą trukdžių iškils sukantiesiems į šį prekybos centrą.

Jau uždaryta vakarinė įvaža į autobusų stotį, ja buvo atvykstama ir į prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelę.

Rekonstrukcijos metu Kretingos gatvėje bus ne tik įrengtos 4 eismo juostos, centrinė skiriamoji juosta, bet taip pat apsauginiai barjerai, pėsčiųjų ir dviračių takai, bus sutvarkytos autobusų stotelės ir nuovažos į sklypus.

Siekiant nukreipti transportą iš gyvenamųjų namų kairėje Kretingos gatvės pusėje, bus įrengta vienšlaitė 5,5 metro pločio jungiamoji gatvė.

Šiuos rekonstrukcijos darbus atliks įmonių grupė, sudaryta iš bendrovių "Hidrostatyba", "Šilutės automobilių keliai" ir "Leonhard Weis RTE AS".

Numatytų darbų vertė – apie 7,1 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nezabitauskui

Nezabitauskui portretas
Palyginimas tai tik ironija, o ne koks nors argumentas. Noriu priminti, kad NIEKIENO žemės nėra. Tiesiant naują kelią, žemę reikia išpirkti, rengti visai naują projektą. O dabartinio kelio žemei ir šalikelėms taikomas servitutas. Taip kad kaštai dar labiau išugtų, visko suderinimas truktų keletą metų ar ilgiau. Pasidomėk naujo kelio į Suvalkus peripetijomis. O medžiai turi savybę numirti ir vėl ataugti (ironija).

Anonimas

Anonimas portretas
palanga daro net tris ziedus, nes visiem aisku kad ziedas saugus ir pralaidus...o Klaipeda eina 20 metu senumo planais naikina ziedus..panaikinus sendvario zieda ten bus pastovios spustys...

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
OB, tamstos palyginimas nėra tinkamas. Malkos gaunamos retinant mišką, šalinant išverstus ar ligotus medžius. Palangoje iškirsti medžiai į tą kategoriją nepatenka. Žinoma, daugiau kelio juostų yra gerai, bet kodėl naująją juostą reikėjo tiesti būtinai per medžius ir toje pusėje, kur arti namai? Kodėl ne kitoje pusėje, kur daugiau erdvės? Medžiai galėjo likti tarp juostų, nebūtų reikėję, kaip planuojama, atsodinti jų skiriamojoje dalyje. Aišku, darbų sąmata tada būtų mažesnė, mažesnis ir draugų ratelio uždarbis.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių