Quantcast

Geležinkelio pervaža – dviratininkų siaubas

Rimkų geležinkelio pervaža sulaukė Klaipėdos dviratininkų strėlių. Neapsikentę žmonės prognozavo, kad iki nelaimės – tik vienas žingsnis.

"Stovėjau ten apie 5–7 min., per tą laiką pravažiavo mažiausiai dešimt dviratininkų. Du iš jų – su vaikiškomis priekabomis. Vienas vyras užsikabino pedalu ir nukrito ant užtvaros. Kita mergaitė nudribo tiesiai ant traukinio bėgių, nes saulė švietė tiesiai į akis ir nepastebėjo, kad dviračių takas staiga baigiasi", – dėstė susirūpinęs vyras.

Jo manymu, šią vietą būtina pažymėti kaip avarinės būklės pavojingą zoną ir nedelsiant tvarkyti.

Piktinamasi, kad problema bus sprendžiama tik susiklosčius tragiškam scenarijui.

Ties Rimkų geležinkelio pervaža dviračių take staiga išdygstantis barjeras ir šviesoforas – ne vienintelė pavojinga vieta.

Esą tokių "gardų" pilna Klaipėda.

"Deklaruojamas darnus judumas, bet smirda velofobija ir autoegoizmu", – siuto žmonės.

Uostamiesčio vicemeras Artūras Šulcas teigė, kad minėta vieta patenka į valstybės valdomų "Lietuvos geležinkelių" teritoriją, už kurią turi atsakyti pati įmonė.

"Tikrai nesu specialistas ir nežinau, ar tie barjerai atitinka statybos techninį reglamentą ir geležinkelių koraną, nes "Lietuvos geležinkeliai" yra atskira valstybė valstybėje, turinti savo talmudus, pagal kuriuos buria", – komentavo pašnekovas.

Vicemeras apgailestavo, kad dviračių takų projektuotojai labiau remiasi teisės aktais, o ne pačių vartotojų poreikiais.

"Prisipažinsiu, niekada pro tą vietą dviračiu nevažiavau, bet po viso šio šurmulio tikrai reikėtų nuvykti ir pasižiūrėti. Suprantu, kad kažkas yra ne taip. Gal ir atitinka reglamentavimus, bet dviratis su vežimėliu vis tiek nepralenda. Tiesiog pas mus dar nėra dviračių kultūros. Pagalvota apie saugumą, tačiau pamiršti kiti niuansai", – kalbėjo A.Šulcas.

Kai kalbiesi, rodos, supranta, bet kai padaro – nei bėkt, nei rėkt.

Jo žodžiais, dviratininkų, kurie kasmet darosi vis reiklesni, nepakantumas – pagrįstas.

"Labai gerai, kad bręsta kritinė masė. Nes kartais atrodo, jog atsimušu kakta į mūsų vietinę valdininkiją įtikinėdamas, kad viduryje dviračių tako neturi būti medžio ar stulpo. Kai kalbiesi, rodos, supranta, bet kai padaro – nei bėkt, nei rėkt. Apie kosmosą kalbi žmonėms, kurie akių į dangų nepakėlė", – vaizdžiai išsireiškė vicemeras.



NAUJAUSI KOMENTARAI

dviratininkai

dviratininkai  portretas
Visada nepatenkinti. Nori visko ir nemokamai. Važiuoja pėsčiųjų takų. Tai nulipki nuo dviračio ir pereikite .

ne apie tai, bet toje pacioje vietoje

ne apie tai, bet toje pacioje vietoje portretas
Uz pervazos yra zenklas kuris nuruodo judejimo krypti (uz pervazuos galima vaziuoti tik i desne), bet vistiek kiekviena diena ten viksta masiniai pazeidinejimai, tuo paciu sudaromos avarines situacijos, del kuriu masinos priverstos sustoti ant pervazos. Zmones arba nepastebi zenklo arba ignoroja ji arba nesupranta ka jis reiskia. Pres savaite zymejo kelia ir ties ta atkarpa neteisingai suzymejo, dabar pagal zenkla sukti negalima o pagal zymejima galima.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių