Quantcast

Pirkėja šiurpsta: 400 eurų – už brokuotą siurblį

Net sąskaitą faktūrą bei garantinį kvitą išsaugojęs pirkėjas Lietuvoje nėra apsaugotas nuo nemalonumų ir nuostolių. Tuo įsitikino beveik 400 eurų už brokuotą siurblį suplojusi Agnė D. Tik tada, kai moteris kreipėsi į oficialų "Thomas" dulkių siurblių gamintoją Vokietijoje, sulaukė deramos – nemokamos pagalbos.

Pirko internetu

Verslininkų įžūlumas ne juokais įsiutino šilutiškę Agnę D., kuri balandžio pabaigoje įsigijo nepigų siurblį, o jam sugedus liko tarsi ant ledo.

Už naują detalę pardavėjas jos paprašė 80 eurų. Tokį akibrokštą moteris laiko patyčiomis iš kliento.

Dulkių siurblį su vandens filtru "Thomas" moteris rado elektroninėje parduotuvėje "Bigbox.lt".

Bemaž 400 eurų už gerą prekę atseikėti nebuvo gaila. Vokiška produkcija asocijuojasi su kokybe, maža to – pardavėjas suteikė dvejų metų garantinį terminą.

Tačiau po pusmečio besitvarkant namuose siurblys sugedo – buvo pažeista detalė, be kurios neįmanoma plovimo funkcija.

"Mėnesio pradžioje nulūžo plastikinis kištukas nuo rankenos, prie kurio tvirtinama vandens padavimo žarnelė. Atrodo, smulkmena, bet plovimo funkcija naudotis negalima ir suklijuoti savarankiškai nepavyks. Garantinis laikotarpis nepasibaigęs, todėl iš pradžių kreipiausi į oficialų "Thomas" siurblių platintoją Lietuvoje. Paklausiau, kaip turėčiau elgtis toliau", – dėstė pašnekovė.

Paprašė 80 eurų

Dar tą pačią dieną Agnė D. sulaukė atsakymo.

Sulūžusios siurblio dalies nuotraukas ir prekės serijos numerį gavęs platintojas nukreipė ją į "Bigbox.lt" atstovus.

Esą tai yra garantinis gedimas, už kurį šis internetinis pardavėjas ir privalo atsakyti.

"Tai yra garantinis siurblys ir garantinis gedimas. Iš gamyklos buvo išleista partija su blogai pagaminta žarna, bloga – silpna plastmase, todėl reikia keisti visą žarną. Pardavėjas turės jums pakeisti detalę nemokamai. Deja, mes suteikiame garantiją tik pas mus pirktiems siurbliams. Šis siurblys yra atvežtas iš Lenkijos", – paaiškino "Thomas" siurblių platintojai.

Tačiau apie problemą išgirdę įmonės "Bigbox.lt" atstovai laikėsi kitokios pozicijos. Jie mielai pasiūlė pirkėjai naują dalį. Tačiau ne už ačiū.

"Gavome atsakymą iš tiekėjo. Jis gali užsakyti jums dalį atskirai, tačiau kaina bus apie 80 eurų", – informavo internetinės parduotuvės "Bigbox.lt" darbuotojas.

Taip moteris dar kartą įsitikino, kad garantinis talonas Lietuvoje – išties abejotinas popierėlis.

"Ar tai normalu? Pasiūlyta suma už garantinį gedimą sudaro maždaug 30 proc. visos siurblio kainos. Akivaizdžiai siekiama pasipelnyti klientų sąskaita. Juolab kad gamintojas pripažįsta broką – net ir pasibaigus garantiniam laikotarpiui paprastai sutvarkoma nemokamai. Tai kodėl pardavėjas reikalauja pinigų?" – nesuprato Agnė D.

Vilkina procesą?

Mokėti už naują detalę iš savo kišenės moteris atsisakė. Tada šilutiškės buvo paprašyta pristatyti prekę nurodytu bendrovės "Electronic Trade" adresu Kaune per pasirinktą kurjerių tarnybą.

Esą norint pasinaudoti garantiniu talonu reikalinga išsami techninė apžiūra.



NAUJAUSI KOMENTARAI

priekaištai vadovei

 priekaištai vadovei portretas
Klaipėdos vartotojų tarnyba, kaip plunksnelė, absoliutus nulis. Pastaruoju metu, ji beveik niekada negina vartotojo. Kol dar buvo vadovė Raimonda Bučinskienė buvo ir tvarka , ir pagalba. Ponia Vijoleta baukšti, nieko dėl pirkėjo nedaro. Kam esu dėkinga , tai gerbiamam darbuotojui Mamertui Krauleidžiui, tik jis ir padėjo, kai ponia dejavo ir nė piršto nepajudino...Tarnybos darbas- tik asmeninė vadovo sėkmė ir triūsas...

Anonimas

Anonimas portretas
O nachera papuasams garantijos.? ant to jie ir papuasai kad pinigus uz suda moketu. Lietuva kaip buvo per amzius durniu salis taip ir liko. Laikas jai isnykti.

Romas

Romas portretas
O tai mūsų parduotuvėse kitaip ? Vokietijoje, jeigu atnešį sugedusį per garantinį laikotarpį daiktą , jį tiesiog pakeičia į naują parduotuvėje. O pas mus. Nieko tau nepasiūlo, paima daiktą, išsiunčia į kažkokias dirbtuves, ten kažką paremontuoja, po gero mėnėsio atsiunčia tai atgal, tipo, naudokis. Po kelių mėnėsių vėl sulūžta.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių