Quantcast

Didės mero pagalbininkų skaičius

Jau šiemet uostamiesčio meras sulauks dviejų pagalbininkų, o kitąmet talkinti miesto vadovui imsis dar du žmonės. Šiai miesto tarybos ir mero sekretoriato plėtrai pritarė vakar posėdžiavę Klaipėdos politikai.

Jau šiemet uostamiesčio meras sulauks dviejų pagalbininkų, o kitąmet talkinti miesto vadovui imsis dar du žmonės. Šiai miesto tarybos ir mero sekretoriato plėtrai pritarė vakar posėdžiavę Klaipėdos politikai.

Per didelė našta

Tokių pokyčių nuspręsta imtis pastebėjus, kad šiuo metu užtikrinti tinkamą darbo procesą neleidžia per mažas darbuotojų skaičius.

Sekretoriato darbuotojų skaičių esą reikia didinti ir dėl šiemet pasikeitusio Vietos savivaldos įstatymo, kuriuo numatoma kur kas daugiau funkcijų perleisti miesto merui.

Pirmąkart tiesiogiai išrinkto miesto vadovo pečius prislėgė įvairių raštų rengimas, savivaldybei priklausančių įstaigų darbuotojų valdymas bei daug kitų naujų pareigų, kurių, net ir pasitelkdamas šiuo metu esančius resursus, vienas meras nepajėgtų atlikti.

Uostamiestyje – mažiausia

Be to, palyginti su kitais miestais, uostamiesčio tarybos sekretoriatas yra gerokai mažesnis.

Vilniaus miesto savivaldybės taryba turi 51 narį, o juos aptarnauja 41 sekretoriato darbuotojas. Kaune sekretoriate dirba 33 žmonės, o tarybos narių skaičius siekia 41. Uostamiesčio sekretoriate šiuo metu darbuojasi 7 žmonės.

Visos įvardytos priežastys ir lėmė, kad politikai pritarė planams nuo šių metų rugpjūčio 10 d. įsteigti du valstybės tarnautojo etatus.

Vienam jų būtų priskirta koordinuoti teisinius, personalo bei dokumentų valdymo klausimus, o antrajam atitektų referento pareigos.

Pastarasis talkintų ir miesto tarybos bei savivaldybės administracijos darbuotojams rengiant įvairius raštus bei kitus dokumentus.

Šiemet naujai įkurtų pareigybių darbuotojų užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms reikės 9 930 eurų, darbo vietos išlaikymui – 1 137 eurų, o dviejų darbo vietų įkūrimas atsieis 2 896 eurus.

Dirbs produktyviau

Nuo kitų metų sausio bus įsteigtos ir dar dvi papildomos pareigybės. Nauji darbuotojai privalės organizuoti Klaipėdos miesto tarybos, komitetų posėdžių darbą, teikti informaciją apie juose priimtus dokumentus, juos įforminti, vadovaujantis dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis.

Tiesa, ne visi politikai pripažino siūlomos plėtros būtinybę. Kai kurie net pažėrė kaltinimų, esą greta miesto vadovo norima įkurti antrą savivaldybės administraciją.

Tarybos narė Nina Puteikienė domėjosi, ar padaugėjus sekretoriato darbuotojų pagerės ir šio organo darbas bei širdo dėl to, kad naujiems tarybos nariams nesuorganizuota mokymų, kuriuose būtų paaiškinta, kaip rengti įvairius raštus, teikti pasiūlymus.

Klaipėdos miesto tarybos sekretorius Modestas Vitkus patikino, jog prasiplėtus sekretoriato darbuotojų gretoms ne tik pagerės darbo kokybė, bet ir bus surengti jau kelis mėnesius politikės taip laukiami kursai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

nu pavaro

nu pavaro portretas
Jei nesugeba atlikti darbo turėdamas 7 pagalbininkus,tai gal išvis nesugeba dirbti.Kas čia per darbuotojas?įsivaizduoju kituose darbuose pagrindinis darbuotojas ir šalia stovi pagalbininkas,kuris viską atlieka už pagrindinį.Tikrai komunizmas,,,

Aha

Aha portretas
Tai kas ten per įstaigų darbuotojai, kad juos reikia valdyti? Ar jie patys nesusivaldo?

jūra

jūra portretas
ne nu atsiprašant piz...c visiškai išnaglėjo - dirbk o ne visur lakstydamas dūdą pūsk ir spėsi
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių