Quantcast

Dėl šveicariško laikrodžio – nemalonumai

Nepigų šveicarišką laikrodį įsigijusi klaipėdietė šiuo savo pirkiniu džiaugėsi neilgai. Staiga sustojęs ir mėnesį taisomas laikrodis jai sukėlė įtarimų, todėl moteris panoro susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Paliko nežinioje?

Viename Klaipėdos prekybos centre įsikūrusioje laikrodžių parduotuvėje klaipėdietė L.A. išsirinko kvarcinį šveicarų gamintojo "Candino" laikrodį.

Jo kaina internetinėje parduotuvėje "Laikrodžių centras" siekia 269 eurus, tačiau pritaikius nuolaidą klientei laikrodis atsiėjo 230 eurų.

Naujuoju pirkiniu L.A. buvo patenkinta tik kelias dienas.

Netrukus sustojo laikrodžio rodyklė.

Brangiam aksesuarui buvo pritaikytas dvejų metų garantinis laikotarpis, todėl klaipėdietė nieko nelaukusi sugrįžo į parduotuvę ir pateikė pardavėjai kvitą.

Vasario 2-ąją prekė geranoriškai priimta remontuoti, o klientei pažadėta, esą maždaug po dviejų savaičių su ja bus susisiekta.

Tačiau skambučio klaipėdietė taip ir nesulaukė.

"Negana to, kad negavau pakaitinio laikrodžio, pati turėjau kamantinėti parduotuvės darbuotojus, kada atgausiu savo laikrodį. Praėjus daugiau nei dviem savaitėms ir pasiteiravus, kas vyksta, mane patikino, kad šeštadienį viską praneš. Tačiau nei šeštadienį – tai yra vasario 23-iąją, nei vėliau jokio skambučio nesulaukiau. Ar tai – normalu?" – piktinosi pašnekovė.

Grąžinti pinigus atsisakė

Neapsikentusi moteris praėjusį šeštadienį nužingsniavo tiesiai į parduotuvę ir paprašė atiduoti pinigus už prekę, kuri taisoma jau mėnesį.

Tačiau "Laikrodžių centro" pardavėja tegalėjo pažadėti, kad paskambins pirmadienį ir praneš apie sprendimą.

Ar ne pati įmonė privalo rūpintis savo klientais?

"Esu dirbantis žmogus – neturiu laiko užsiimti tokiais niekais. Ar ne pati įmonė privalo rūpintis savo klientais? Reikalai pradėjo judėti tik griežtai pareikalavus savo pinigų", – dėstė L.A.

Tik šios savaitės pradžioje klaipėdietė sužinojo, kad pinigų susigrąžinti vis dėlto nepavyks – laikrodis išsimagnetino, o tai esą nėra rimtas gedimas ir nelaikomas broku.

Klientę toks atsakymas supykdė.

"Prekė man nebeatrodo patikima. Ką gali žinoti, kada ir kur laikrodis vėl išsimagnetins? Jei taip nutiks, lauks ilgas garantinis remontas. Manau, turėjau teisę susigrąžinti tuos 230 eurų ne tik už laikrodį, bet ir patirtus nemalonumus", – įsitikinusi pašnekovė.

Antradienį ji atsiėmė laikrodį iš parduotuvės.

"Nėra objektyvios priežasties"

Kaip teigė parduotuvių tinklą "Laikrodžių centras" valdančios bendrovės "Laiko žvaigždė" direktorius Audrius Burbulis, ne visada yra paprasta nustatyti, dėl kokios priežasties laikrodis neveikia.

Todėl taisymas bei mechanizmo stebėjimas kartais užtrunka mėnesį ir ilgiau.

"Dažniausiai išsimagnetinimo atvejis yra nepamatomas ir neapčiuopiamas. Pačiam klientui reikia apsižiūrėti savo aplinką, ar kur nors nėra magneto. Pavyzdžiui, striukėje, palte, kišenėse, rankinių spaudėse ir panašiai. Situacija nėra maloni nei mums, nei klientui", – kalbėjo A.Burbulis.

Direktoriaus žodžiais, greito išsimagnetinimo specialistai nelaiko broku, todėl grąžinti pinigus klientei nėra jokios objektyvios priežasties.

Tiesiog žmonės nežino, kad kvarciniam mechanizmui įtaką daro magnetinis laukas, net mažiausias magnetukas kišenėje.

"Mūsų praktikoje tai nuolat pasitaikantis dalykas. Tiesiog žmonės nežino, kad kvarciniam mechanizmui įtaką daro magnetinis laukas, net mažiausias magnetukas kišenėje. Visiškai nesvarbu, ar laikrodis yra naujas, ar senas. Vieni gali reaguoti stipriau, kiti – visai nepajausti, tai labai priklauso nuo korpuso savybių", – aiškino pašnekovas.

Esą klientės laikrodis buvo testuojamas specialiu prietaisu ir atiduotas nustačius, kad veikia tiksliai ir nepriekaištingai.

Grąžinimas galėjo užsitęsti, nes už šią procedūrą atsakingas įmonės darbuotojas buvo laikinai nedarbingas.

"Mes negalime grąžinti pinigų už gerą daiktą. Galbūt klientui pirmiausia reikėtų pačiam įsitikinti, kur yra problema. Dar kartą apžiūrėti savo aplinką, pasidėti laikrodį kažkur šalia ir pastebėti, kaip jis veiks nenešiojamas. Tiesiog tam, kad situacija nepasikartotų. Nes tai yra tiek mūsų, tiek kliento gaišinimas. Visi pikti, nepatenkinti ir niekas neranda išeities", – kalbėjo A.Burbulis.

Jis prisiminė atvejį, kai žmogus tris kartus nešė taisyti savo nuolat stojantį laikrodį, kol suprato, kas yra negerai.

"Tai buvo ne garantinis remontas – laikrodis, pirktas prieš ketverius, penkerius metus. Trečią kartą atsiėmęs jis man paskambino ir sako – nepatikėsite – vėl tas pats, laikrodis atsilieka. Pradėjome kalbėtis apie magnetą, tada klientas pridėjo laikrodį prie magnetinio rankinės užsegimo ir mums bendraujant jis sustojo. Tai yra pavyzdys, kas vyksta su kvarciniu mechanizmu, reaguojančiu į magnetą", – atsiminė įmonės direktorius.

Pirkėjai pritrūko konkretumo?

Pasak Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresniosios patarėjos Giedrės Nenartavičiūtės, pirkėja jau priduodama laikrodį turėjo aiškiai išdėstyti savo reikalavimą.

"Kaip suprantu, palikdama laikrodį parduotuvėje ji sutiko su taisymu. Tą pardavėjas ir padarė. Norą nutraukti sutartį vartotojui reikėjo nurodyti iš anksto. Jeigu situacija kartotųsi, pristatant laikrodį siūlyčiau aiškiai išsakyti norą atgauti pinigus", – sakė G.Nenartavičiūtė.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė atkreipė dėmesį, kad nutraukti sutarties su pardavėju negalima tuo atveju, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.

"Mažareikšmio trūkumo aprašymo teisės aktuose nėra, kiekvienu atveju jis yra vertinimas individualiai specialistų ar užsakytos ekspertizės metu. Konkretus terminas, kiek turėtų trukti remontas, vėlgi nėra nurodytas. Tarnybos manymu, protingas terminas yra ne daugiau kaip trys keturios savaitės. Tai dar priklauso nuo procedūros sudėtingumo", – nurodė G.Nenartavičiūtė.

Dėl laikrodžių vartotojai į specialistus kreipiasi palyginti retai. Tarnyboje vis dar dominuoja skundai dėl avalynės ir drabužių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Laikrodis

Laikrodis portretas
Visur laikrodi, kuri pirkot parduotuvej, galima grazint. Tik Lietuvoj visi laikrodziu pardavejai susitare su vartotoju teisem, kad neleistu grazint. Kitas dalykas, tai pasiziurek, kokios kainos tu paciu laikrodziu cia ir kitose salyse

as

as portretas
Visi tie super šveicariški laikrodžiai parsisiųsti paštu iš Kinijos. Kainuoja centus, bet užrašo ant ciferblato tai ko paprašo užsakovas. Netikit, pabandykit parašyt šveicarų firmai nurodydami jūsų ,,firminio" laikrodžio numerį. Atsakymas bus: mes tokio laikrodžio negaminom !

Hmm

Hmm portretas
Laikrodis kuris kainuoja 200€ jo pagaminimas yra apie 20-40€ tai jus patys pamastykite kokios kokybes dalys yra montuojamos. As turiu TAG kurie priskiriami prie jau rimtesniu laikrodziu. Uz ji mokejau labai daug bet net mokedamas retail kaina as zinojau jog jo pagaminimas kainuoja apie 800€ bet jau zinai kad kas viduje sudeta yra geroa kokybes. O visi siti kiti laikrodziai po 200€ tai gaunat ka perkat ir nera ko cia pykti. Norit kokybes tai uz ja ir mokekit norit mados sauksmo tai pirkit uz 10€ nes mazai kuo skirsis nuo tu 200€ laikrodzio.
VISI KOMENTARAI 34

Galerijos

Daugiau straipsnių