Quantcast

Dėl spūsčių prie perkėlos – papildoma eismo juosta

Aistras kaitinančios spūstys prie perkėlos Smiltynėje turėtų išnykti tik kitąmet. Perkėlos link besidriekiančiame kelyje ketinama įrengti papildomą juostą Neringoje registruotiems gyventojams, keltu besikeliantiems su specialiais leidimais.

Eilė iki Alksnynės

Visą vasarą Smiltynės pusėje sekmadieniais eismą prie perkėlos tenka reguliuoti Kelių policijos ekipažui.Tvarkos sergėtojų pagalbos prireikė padidėjus poilsiautojų srautui.

„Problemas šioje vietoje išspręstų automobilių srautų sureguliavimas. Vieni vairuotojai pyksta, kai į keltą braunasi Neringoje registruoti, tačiau iš tiesų kituose miestuose gyvenantys poilsiautojai. Piktinasi ir tikrieji neringiškiai, kuriems iš tikrųjų reikia persikelti keltu, o tenka laiką gaišti eilėje“, – tikino Kelių policijos biuro Administracinės veiklos poskyrio viršininkas  Mindaugas Džermeika.

Įžūlesni vairuotojai, nepaisantys apribojimų ir kertantys ištisinę eismo juostos liniją, susilaukia baudų. Kiekvieną savaitgalį nubaudžiamos kelios dešimtys tokių vairuotojų.
Vieną iš savaitgalių, pasak policijos pareigūnų, norinčiųjų iš Kuršių nerijos persikelti į Klaipėdą eilė buvo nusidriekusi net iki Alksnynės kontrolės posto.

Trūksta tik metro pločio

„Padėtis nėra gera, nors negalime piktintis – keltai kursuoja be sustojimo. Daugiau nei valandą šią vasarą nesame laukę. Tačiau būna situacijų, kai žmonės skuba į lėktuvus ar kitus keltus. Jei dėl šių spūsčių jie nesuspėtų, gali patirti rimtų nuostolių“, – pasakojo Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos direktorė Aušra Feser.

Įmonės „Klaipėdos regiono keliai“ direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai Vytautas Gružas tikino, kad įmonė ruošia eismo schemą naujam kelio ženklinimui.

„Jau baigiame derinti schemas su policija, Susisiekimo ministerija ir mėginsime šiame kelyje įrengti papildomą eismo juostą. Tačiau kelias tėra 9 metrų pločio, eismo juostai užtektų 3 metrų, bet standartai reikalauja 3,75 pločio eismo juostos“, – sakė V.Gružas.

Platins kelią

Kelininkai mano, kad jei prireiks, būtų galima pašalinti eismo juostas skiriančią žaliąją juostą.

Neringos meras Darius Jasaitis aiškino, jog kol kas yra vilčių, kad pavyks įgyvendinti idėją šį kelią praplatinti metru.

„Kol kas tam pritaria ir Klaipėdos savivaldybė, kurios teritorijoje šis kelias yra. Tam pritaria ir Susisiekimo ministerijos atstovai, įmonė „Klaipėdos regiono keliai“, – pasakojo D.Jasaitis.

Platinant eismo juostą, pasak Neringos mero, nereikės iškirsti nė vieno medžio.

„Tokiu atveju baigsis eilės centriniame kelyje, kurių net autobusai negali aplenkti“,– kalbėjo D.Jasaitis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

klaipėdietis

klaipėdietis portretas
Valstybė neturi konsepcijos,nekuriami perspektyviniai planai valstybiniu lygiu ,kuriuos pasirašytų visos politinės partijos .Po kiekvienų rinkimų -naujas uosto vadovas su savo matymu, gerai jei dar protingas, o jei populistas su užsakomaisiais straipsniais apie uosto rekordus .Todėl turime ka turime ,politikuojama dėl tilto į Neringą.kiekvienas turi savo nuomonę neparemta niekuom tik ,,aš manau,,Liūdna kai nestudijavę toje srityje mokslų , priima sprendimus ...

hm

hm portretas
Taigi žadėjo kai pastatys dujų terminalą tiltą statyti. Tai kokio galo tos naujos juostos? Pinigaiį balą ir tiek. Pagaliau koks skirtumas kiek tų juostų, juk viską riboja kelto talpa.

emigrant

emigrant portretas
PApildoma eile reikalinga ponams i Vilniaus... O tai jau labai ilgai iki tos Neringos vaziuoti :))
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių