Quantcast

Dėl pėsčiųjų perėjos – ginčai

Uostamiestyje dar sumažės pėsčiųjų perėjų. Dalis jų bus panaikinta ne tik Šilutės plente, bet ir kitose gatvėse. Didžiausios diskusijos kilo dėl perėjos Naujojoje Uosto gatvėje, kur įrengtas brangus kryptinis apšvietimas.

Šilutės plente yra numatyta panaikinti septynias pėsčiųjų perėjas. Dviejų iš jų nebeliks tik tada, kai bus įrengtos požeminės perėjos.

Taikos prospekte nebeliks penkių perėjų. Manoma, kad klaipėdiečiai gali ypač pasipiktinti dėl esančios prie buvusio prekybos centro "Pempininkai".

Statybininkų prospekte bus ištrintos trys pėsčiųjų perėjos. Saugaus eismo komisijos nariai atkreipė dėmesį, kad šioje atkarpoje jos išdėstytos labai tankiai.

Kauno gatvėje bus panaikinta viena perėja. Dar viena, esanti ties Šilutės plentu, bus perkelta į kitą vietą, toliau nuo sankryžos.

Saugaus eismo komisijos nariai patarė naikinamų perėjų sąrašą aptarti su gyventojais. Manoma, kad gali kilti pasipiktinimas. Ypač dėl tų, kurios yra prie gyvenamųjų rajonų.

Aiškinama, kad daugumą šių pėsčiųjų perėjų naikinti reikia, nes jos yra per arti viena kitos ir neatitinka reikalavimų.

Didžiausios diskusijos kilo dėl perėjos Naujojoje Uosto gatvėje ties Danės gatve panaikinimo. Aiškinta, kad jos nebereikia, nes atnaujinant Pilies tiltą sutvarkyta požeminė pėsčiųjų perėja.

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda atkreipė dėmesį, jog norimoje naikinti pėsčiųjų perėjoje yra įrengtas kryptinis apšvietimas, kad būtų saugiau.

"Prieš dvejus metus taip nusprendė Saugaus eismo komisija. Dabar jau siūloma naikinti. Ši pėsčiųjų perėja tikrai reikalinga. Ne visi žmonės eis iki požeminės perėjos, nes ji per toli, o vienoje gatvės pusėje, kur ant jos stovi pastatas, nėra šaligatvio", – tvirtino direktorius.

Saugaus eismo komisijos nariai pritarė šios pėsčiųjų perėjos naikinimui. Siūlyta kryptinį apšvietimą perkelti į kitą vietą.

Tokio apšvietimo įrengimas vienoje perėjoje atsieina apie 20 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kl

kl portretas
ne kart komentaruose rašiau, kad ta perėja turėjo būt panaikinta tik suremontavus Pilies tiltą. Įdomus žmogaus mąstymas, kuris sugea tvirtinti, jog toli iki požeminės (po tiltu) perėjos. Spėju, apie 10 ~ 12 metrų. O tų kryptinių šviestuvų išvis nereikėjo įrenginėt, kai metus laiko tiltas buvo uždarytas ir jokio didelio eismo šiooj vietoj nebuvo. Kartai pagalvoju, kad jei kai kurie valdininkai ir savo ūkyje neracionaliai elgiasi, jie senai turėjo būt bankrutavę.

asas2g

asas2g portretas
esu ir varutojas ir pestytis, r daznai ten praenu ir pravazioju, ta nematau bedos eiti po pozemine pereja, o ir vairuotojams busgeriau kai parvaziuoja nuo tilto kai staigiai reik statbdyt kai sugalvoja kas pereit ten..
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių