Quantcast

Vargu ar Kaunas taps upių-jūros uostu

Grįžti į straipsnį

z

z portretas
Šūds tu,o ne realists,jeigu ne žmones,o partines gaujas kaltini.

realists

realists portretas
Uztat koncervatoriai kaune pastate upiu uosta,t.y krantine su privaziavimu.Ten jie sukiso ne viena milijona musu euru,Rezultatas koncervatoriskas-krantine stovi uzmirsta ir nenaudojama,pinigai isisavinti,kaltu nera.LIETUVOS VALSTYBE---KLONDAIKAS VAGIMS IR AFERISTAMS.Isvogta milijonai euo pinigu,kaltu nerasta!

zelemunčikas

zelemunčikas portretas
Vien dėl šios,neskaitant kitų jo dorybių,jo svajonės už jį balsuos gana gausi(apie 30 balsuotojų) mano giminė Kaune.

...

... portretas
O juk krabas svajoja Kauną jūrų uostu paverst.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Dar prie gerą dvidešimtmetį iš Kauno pasiekdavome Nidą Nemunu. Tai būdavo viena gražiausių ir įdomiausių kelionių Lietuvoje. Pro visas panemunės pilis, piliakalnius, dvarus. Gaila, kad neatsiranda nei vieno turistinio-komercinio maršruto dabar Nemuno upe. Atsigautų visa Panemunė. Juk ten visas Lietuvos perlas..., Nekalbant apie turistų trauką.

ALGIS

ALGIS portretas
Šitiek laiko negilintas farvateris , reikėtų daug darbo įdėti , kad galima būtų plaukioti .

zelemunčikas

zelemunčikas portretas
Jūrinio laivo kapitonas,upinio laivo kapitonui.Tokius,kaip G.Labanauskas,jūreiviai vadina jūrų gaideliais(medūzų rūšis).Jie skaudžiai kandžiojasi,o naudos jokios.Dabar šis ponas jau vadovauja kolchoznykų užaugintiems ekoligiškiem runkeliam,o uniformą nusivilko.Tam,kur prieš. .Asile,užmiršk Jodąją jūrą,kur arklius girdo 30 promylių sūrumo vandeniu,o visa kita ką parašei grynas beraščio briedas.

Buvęs upinio laivo kapitonas

Buvęs upinio laivo kapitonas portretas
Kaunas netaps ne tik jūriniu,bet ir upiniu uostu,kadangi Vidaus vandens kelių direkcija neruošia Nemu- no ateities laivybai.Teko nemažai diskutuoti su specialistais,darančiais tyrimus dėl jūrinės laivybos iš Bajtijos jūros į Juodjąją jūrą..Tai tie specialistai šį projektą pavadino tik nesveika fantazija.O bent du krui ziniai upiniai laivai sezono metu tarp Kauno ir Nidos jau seniai galėjo kursuoti,tik tam reikalui minėta VVKD turėtų atsisakyti buvusio vadovo G. Labanausko įdirbio.

Prieš

Prieš portretas
Labai gaila, bet nežinau nei vieno komercinio krovinio (išskyrus iš farvaterio iškastą žvyrą, paties vandens kelio garantiniams gyliams palaikyti), kuris būtų pervežtas dabartiniu vandens keliu, per paskutinius 20 metų. Todėl kyla klausimas ar tikrai valstybei verta investuoti į lėtą vandens transportą/ kelią (ar net palaikyti jį), kai apie tai nekalba joks privatus verslas. Navigacijos sezonas trumpas, vasarą vandens trūkumas upėse.

zelemunčikas

zelemunčikas portretas
Jau daugiau šimtmetis Danijoje problema sprendžiama daug pigiau ir paprasčiau,nei užtvankos,HE.Upės vagoje iškasamas farvateris norimo gylio ir sutvirtinama pušų rąstais.Plotis pagal vandens telkinio vandeningumą.Atlaisvinami plotai pievoms.Farvateris pastoviai palaikomas norimo gylio žemsiurbėmis.

Algis

Algis portretas
Ne mūsų biurokratų snapu tokie projektai

zelemunčikas

zelemunčikas portretas
Ši,mano svajonė,be abejonės bus įgyvendinta daug protingesnių nei ši karta.Liūdna,kad nesulauksiu.

Galerijos

Daugiau straipsnių