Quantcast

Svarbi informacija kauniečiams: nebekursuos 51-asis maršrutinis taksi

Grįžti į straipsnį

Nuolatinis keleivis

Nuolatinis keleivis portretas
Jūs gal pagalvokit ir apie kitus žmones, pvz. Reikia iki Aleksoto nusigauti kaip nusigauti vienintelis mikriukas 51.palikit jus tą seną trasa pro vidūno alėja.

...

... portretas
Tai kada tą kerą nuims? - jam jau seniai gydytis reikia.

Vilma

Vilma portretas
Vat taip ir būna.., kai negyvena reikiamų atstovų, arba kurių žmonos nevažinėja X5....Privatus ar ne privatus... vis tiek- ranka ranką plauna!

tikrai durni

tikrai durni portretas
mane stebina tokie idiotiški sprendimai demokratinėje šalyje kuri priklauso ES. Sovietmečiu tokios betvarkės nebuvo.Vietoje to,kad paleist kuo daugiau transporto,tai arba jį sumažina,arba visiškai nuima,ir dar įrodinėja,kad tai nuostolinga , nes niekas nevažiuoja.Pvz.ateina žmogus į parduotuvę,ten nėra šviežios duonos,nėra pieno,varškės ir t.t.,o parduotuvės savininkas verkšlena,kad jo verslas žlunga,nes nėra pirkėjų.Tai čia tas pats su transportu.Jei autobusas ar maršrutiniai kursuoja vienas į valandą ar kas dvi,tai visi eina pėstute.

Saulė

Saulė portretas
Baisūs dalykai. Eilinis verslininkų ir valdžios susitarimų triukas. Savais sumetimais tvirtina, kad žmonėms 51 maršrutas nereikalingas. Nesąmonė. Tame rajone gyvenu virš 30 m. ir galima sakyti įvaizdis keičiasi (t.y. žemė brangsta), bet esmė nesikeičia - susisiekimo atžvilgiu liko praraja ir netgi dar blogiau tampa, nors kuris laikas prie miesto prijungta gyvenvietė. Geriau peržiūrėtų autobusų reikalingumą, o ne galvotų apie maršruto nuėmimą, nes važiuojančiųjų kas dieną skaičius rodo, ką kitą, nei vaizdo kamera, kuri įdiegta mikriukuose ...Patys vairuotojai ir aplinkiniai su kuriais teko kalbėti, išsako 51 maršrutinio autobuso reikalingumą. Nepaslaptis ne visi turi nuosavus automobilius, o ir iš kitos pusės tai juk savotiška parama valstybei ar ne? Juk važiuoji viešuoju transportu...o pasirodo, ne velnio. Žmonių nuomonė niekam nerūpėjo ir nerūpės. Užėjo noras, pakeitė maršrutą, užėjo dar didesnis noras- nuėmė. Va tokia ta Lietuvėlė mūsų. Gyvenam pagal kažkieno norus....

Ilona

Ilona portretas
Grąžinti..viena is patogiausiu susisiekimo priemoniu....

Mangirdas

Mangirdas portretas
Aš jau parašiau, kad sugrąžintu 51 mikrika. O, kad 53 mikrikas. Užsuktų į plento g., su griežtu tonu.

Nuolatinė keleivė Lijana

Nuolatinė keleivė Lijana portretas
Kautra iš viso suižulėjo!!!! Negana to, kad iš darbo vakarais nėra kuo grįžti, tai dar ir dienos metu nebus kuo važiuoti!!!! Kautros maršrutų sudarinėtojai dirba labia blogai, nes panašaus maršruto autobusai ir mikroautobusai suvažiuoja vienu metu... Darbą mikroautobusai baigia labia anksti, net iš centro vėliau nėra kuo grįžti. Aišku, turbūt nėra ko vaikščioti vakarais...Aš už tai, kad grįžtų privatininkai, jei Kautrai tai nuostolinga...

Rasa

Rasa portretas
Labai reikalingas.Grazinkite.

Pilietė

Pilietė portretas
Straipsnyje rašote, kauniečiai sako, kad šis maršrutas nėra reikalingas.Labai būtų įdomu iš kur tokia informacija, kiek tokių kauniečių, kurie pasisako už maršruto naikinimą. Jeigu kautra neišgali vežioti piliečių tai galbūt savivaldybė atrastų kitą vežėją? Transporto darbo laikas labai trumpinamas, vakarais iš kai kurių Kauno vietų nėra kuo grįžt, manau dėl to dalis žmonių važiuoja asmeniniu transportu. Maršrutai labai ilgi ir nepatrauklūs. Mikroautobusai labai patogi susisiekimo priemonė, gaila būtų jeigu jų neliktų. Manau 51 maršrutas labai reikalingas!!!!!!

Anonimas

Anonimas portretas
Kaunieciai sako, kad nereikalingas marsrutas? Izulus melagiai, gerai išmoko meluoti iš aukštesnių LT pareigūnų. Man pvz 54 nereikalingas, tai gal ir jį uždarykite?

gaila

gaila portretas
buvo patogu pasiekti Sveikatos Rato klinika Grazinkit ,prasau

grąžinkit privatininkus ir bus OK

grąžinkit privatininkus ir bus OK portretas
ir kainos kris per pusę ir maršrutų bus dvigubai daugiau ir keleivių

Fredinis

Fredinis portretas
Taip, net ir kainas užsikėlę pelno negauna, idiotai. Kol debilai dėlios maršrutus, tol ir sėdėsit duobėj.

Šančiokas

Šančiokas portretas
Buvo privatininkai, viskas buvo gerai, buvo pelno ir savivaldybei ir savininkui ir vairuotojams. Bet ne, atėmė visus maršrutus, o patys, liurbiai, nesugebat nieko.

Vietinis

Vietinis portretas
Nereikia minėto mikriuko.Gerai kad uždarė maršrutą.Visi savo asmeninius turi BMWX5.

Tai juk

Tai juk portretas
viešasis transportas. Koks gali būti maršrutų naikinimas, kai ir taip trūksta autobusų. Kaip gūdžiais laikais eisime pėsčiomis...

Virginija

Virginija portretas
Tai ačiū. Vienintelus mikriukas buvo ir ta panaikino. Gal nereikėtu tuo pačiu grafiku važiuoti kaip ir autobusas. Maršrutą keitineti nesamoningai, tai gal ir keleivių daugiu bus.

Daiva

Daiva portretas
54 i plentus grazinkite ziurekite kad zmonems butu gerai o kautra ir taip nenubednes

Nuolatinis keleivis

Nuolatinis keleivis portretas
Kas ten pas kautra grafikus sudarineja? Vaziuoja kaip nori, nesuprasi ar atvaziavo tas kuris per anksti, ar tas kuris veluodamas. Ar galit praesti vairuotojams grafikus per pika, kad atvaziuotu laiku, kaip nurodyta tvarkarasty, o ne 6-10 min skirtumu! Juk ir vairuotojams nereiktu ardytis ir keleiviai zinotu kada kuris atvaziavo.

Ir

Ir portretas
ką dabar gali pasakyt? Baisu. Jau taip į tą Aleksotą mažai mikriukų. Ypač savaitgaly. Tik iki pilies dar yra. Kur ir pėščiomis gali nueiti. Kam jie reikalingi? Manau važiuojant ilgesnį maršrutą surenkama pinigų daugiau,nei trumpu maršrutu. Tegu nebus tuo 51 maršrutu iš karto daug įlipančių žmonių,bet kol nuvažiuoja iki galo tikrai ne mažiau susirenka žmonių per visą atstumą,nei važiuojant pav.iki pilies tiktai. Čia tiesiog padaryta,kad žmonės persidėnitų į kitus autobusus ar mikriukus ir taip surenkant dar daugiau pelno. Juk ne visada pasitaiko spėti per pusvalandį į kitą reikiamą autobusą. Arba tiesiog skatinama kuo daugiau pirkti mėnesinių bilietų. Šiaip tai absurdas. Taip jau mažai tiesiogiai iki urmo bazės važiavo,o dabar visai blogai. Viskas,kad tik žmogui blogiau.

Lukaa

Lukaa portretas
Vat taip va. Vis galvojau kam Veiverių gatvėj reikalingi du tokie platūs šaligatviai ir du dviračio takai. ten vienas kitas praeivis praeina. kai tokei baisūs mašinų kamščiai, amžinos spūstys reikia pridėjinėti trečias juostas(ką buvo galima padaryti per visą veiverių gatvę), tai te. Vat dabar nuims maršrutkes-kad būtų prabangūs šaligatviai eksploatuojami. neriogsotų tušti.

Jolanta

Jolanta portretas
O kam nuimineti marsrutinius?Paleiskit is Neveroniu iki 2poliklinikos ir visi bus payenkinti ir Neveroniu gyventojai ir mikriuku vairuotojai nes dabar norint papult i klinikas ar 2 ligonine reik vaziuot su 2 mikriukais!

VARGŠĖ KAUTRA

VARGŠĖ KAUTRA portretas
Taip reklamavo, kad viskas tik kauniečių gerovei, o dabar, numes viešajam transportui minusinius reisus, o patys pasiliks tik tuos kurie neša pinigėlius. O dar kažkas aukštumose svajojo viešąjį transportą PRI(chv)VATIZUOTI , nes bus AUKŠTOS KOKYBĖS PASLAUGA. Kokybė kokybe, bet jau kaina matome kokia būtų....Lengva iki apsivėmimo taktika sunaikinti viešąjį transportą...

Panemunietis

Panemunietis portretas
Kodėl 53 maršrutas nevažiuoja pro Panemunės Birutės gatvę? Dabar į klinikas vežantis daro ekskursiją po Kauną! Veža 54 pro A. Šančius , iki klinikų veža 55min. Tai patogumas, viskas žmonių labui. Gražinkit mums buvusį patogų 53 maršrutą

Mangirdas

Mangirdas portretas
Reikia rašyti, prašymus, kad sugrąžintu 54 mikrika į plento. Arba 53 mikrikas užsuka, netylekime, Kauno žmonės

Viskas

Viskas portretas
žmogui, viskas jo gerovei. Sarkazmas. Aleksotas toliau sėkmingai skriaudžiamas.

[*l*]

[*l*] portretas
Ir vėl nepagarba mūsų žmonėms. Kodėl buvo parduodami bilietai? Ką, staiga, per vieną dieną šis maršrutas tapo nuostolingu? O gal grąžins pinigus su 5 eurų priemoka (už kelionę iki Mano Kaunas) ir sugaištą laiką?

Aleksotas

Aleksotas portretas
Miesto vežėjas pirmiausia turi būti miestiečiams, o ne pelnui.

na na

na na portretas
pirmiausia sukurpė kvailą maršrutą pro Ąžuolyną ir visą centrą, po to pakeitė dar ir į klinikas, kur nieks nei lipo nei išlipo... Dabar visai panaikins. Gražinkit seną maršrutą Urmo bazė-Savanorių pr-Garliava ir turėsit pakankamai keleivių. Galit pakoreguot maršrutą pagal gyventojų pageidavimus, o ne pagal tai kas kaip susapnavo ir bus viskas gerai. Ir laikai laikai... absurdas kažkoks.Kodėl anksčiau(kai važinėjo privatininkai) ir maršrutai suderinti buvo ir keleivių pakako, net ne visi norintys sutilpdavo į vieną? O dabar kai suvažiuoja tai ir troleibusai ir autobusai ir mikriukai vienu metu, o kai nėr tai vėl jokio nesulauksi. Trumpiau jei laiku nespėjai į vieną transporto priemone tai gali būt ramus į kitas irgi nespėsi. O tas laikas vėl gi kaip vairuojančiam susišviečia, o ne kaip grafike nurodyta. Išimtis - 29 autobusas. Visuomet laikosi grafiko

važinėjanti šiuo maršrutu

važinėjanti šiuo maršrutu portretas
Tai kokią alternatyvą siūlot, vietoj šio maršruto, pora kilometrų iki autobuso vaikščioti. Tai gal panaikinkite visus mikroautobusus, visuose rajonuose.

Keleivė2

Keleivė2 portretas
Labai būtų įdomu išgirsti Aleksoto seniūnės nuomonę (Gal jau ir seniūnija panaikinta?) Atsidarius seniūnijos naujienas, susidaro nuomonė, kad tik šoka, dainuoja ir labdarą dalina. Aišku, ši naujiena nebus net viešinama

Jurgita

Jurgita portretas
Na pablūdot, vienintelis miesto mikroautobusas važiuojantis į Aleksotą ir tą panaikinsit, geriau padėliokit maršrutą kad jis nesutaptų su autobusų maršrutų laikais ir viskas kaip mat išsispręs.

Anonimas

Anonimas portretas
Girdim siulymus palikti automobilius namie. Ir naudotis visuomeniniu transportu... dyzelinius auto uzdrausti..kad oras mieste svaresnis butu... bet,pasirinkimo nepalieka,nors pesciom eik. Akmes amzius...

Anonimas

Anonimas portretas
Nesugeba sudeliuoti protingai maršutą, tai lengviausia panaikinti

Ji

Ji portretas
Jau visai nubludo.o kuo vaziuoti kalvarijos gatves gyventojams.ypac is galo ir vyresniems zmonems.iki autobuso tai nedaeit.nuimkit bent kai sutvarkysit gatve ir bus viesasis transportas y ta gala.o keleiviu visada yra.neapsimetinekit.

lijopardas

lijopardas portretas
Ąčių mierui ir komandai !!

Anonimas

Anonimas portretas
Rentabilus Kautrai, bet nereikalingas miestiečiams. Valio!

toc

toc portretas
eikit į Prisikėlimo bažnyčią

Asta

Asta portretas
Pastoviai važinėju šiuo maršrutu ,gaila ,kad nebeliks ,gal galima retinti ar pakoreguoti maršrutą ,patirsim daug nepatogumų tiek Tirkiliškių tiek Juodelynės gyventojai.

jo

jo portretas
Ir dar įdomu kokias sankcijas Kautrai taikys savivaldybė šio atveju

jo

jo portretas
Pakeiskit jo maršrutą nuo urmo bazės per pramonės pr., Savanorių pr. iki žemkės ir Ringaudų. Kas 15 - 20 min. (Senų laikų 57 maršrutas). Galėsit nuimti 56. 51 keleivių mažėjo dėl vasaros, o visai papjovė paskutinis idiotiškas jo trasos pakeitimas. Šiaip Kaune labai prastėja situacija su viešuoju transportu - grafikai bukai sudelioti (neįmanoma persėsti per pusvalandį) ir labai išretinti. Šitaip klientų nepritrauksi...

tadas

tadas portretas
ar issaugojot cekius? :D

Keleivė2

Keleivė2 portretas
Eilinis smūgis Kalvarijos g. gyventojams. Vėl liekame be jokio visuomeninio transporto. Kodėl?

Keleivė

Keleivė portretas
Tikrai geras maršrutas! Jei dar yra galimybė, nepanaikinkite šio mikroautobuso maršruto. Keleiviams gyvenantiems ar dirbantiems Aleksote, yra puiki galimybė be persėdimo nuvykti tiek į Centrą, Savanorių pr., Urmo miestelį. Kiek yra tekę važiuoti šiuo mikroautobusu, jis niekuomet nebuvo tuščias: tiek važiuojant nuo Aleksoto link Centro, tiek atvirkščiai. Būtų labai gaila, nebeturėti galimybės greičiau ir patogiau keliauti...

Ona

Ona portretas
Pakeistas pelningas 53 maršruto mikroautobusas,kuris važiavo A.Smetonos alėja į Onkologijos ligoninę, maršrutas labai nepatogus ,ekskursija po Kauną , Plento gt. palikta likimo valiai , labai buvo patogu kai važiuodavo mikriukas ,

c

c portretas
Žiauru. Kaip nuo Vytauto bažnyčios nusigauti iki Žaliakalnio?

Galerijos

Daugiau straipsnių