Quantcast

Stotelėse – daugiau švieslenčių ir informacijos

Kaune viešojo transporto stotelėse atsiras ne tik modernios stoginės. Jose keleiviams bus pateikiama ir daugiau informacijos.

Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras "Kauno dienai" pasakojo, kad stoginės stotelėse yra pats reikalingiausias dalykas, tad miestui svarbu, kad stoginės iškiltų kuo didesnėje dalyje stotelių.

Stoginių išvaizda ir jų skaičius miesto viešojo transporto stotelėse, anot jo, yra viena pagrindinių dedamųjų, atspindinčių, kiek transporto sistema yra patogi ir patraukli gyventojams.

Naujose stoginėse, anot P.Kero, atsiras daugiau naudingos informacijos keleiviams. Planuojama, kad stotelėse bus pateikiama informacija ne tik apie autobusų, troleibusų, bet ir apie maršrutinių mikroautobusų eismą.

Šiuo metu kai kuriose stotelėse esančiose senosiose stoginėse yra iškabinti autobusų ir troleibusų tvarkaraščiai, miesto viešojo transporto maršrutų schema. Trumpa būtinoji informacija, kaip naudotis Kauno viešuoju transportu, pateikiama ir anglų kalba.

"Svarbiausia, kad stotelėse būtų pateikiama informacija, kuri reikalinga kasdien – tvarkaraščiai. Ypač tose stotelėse, kuriose nėra švieslenčių. Ne mažiau svarbi yra ir pati maršrutų schema, nes viešuoju transportu naudojasi ne vien tik vietiniai gyventojai, gerai pažįstantys ir miestą, ir žinantys, kokiu troleibusu ar autobusu galima pasiekti reikiamą vietą", – sakė P.Keras. Maršrutą kai kada panagrinėti prisireikia ir vietiniams.

Jis priminė, kad nemažai žmonių naudojasi išmaniaisiais sprendimais, grafikus ar maršrutus pasitikrinantys telefonuose, bet daugumai reikalingas ir atspausdintas variantas.

"Šių metų miesto biudžete yra numatyta lėšų švieslenčių plėtrai. Jų atsiras daugiau. Kalbamės su maršrutinių taksi vežėjais, kad ir jų grafikus realiu laiku būtų galima pateikti švieslentėse. Ateityje bus atnaujinamas ir elektroninis bilietas bei jo funkcijos", – apie planus kalbėjo P.Keras.

Švieslentės šiuo metu veikia 41 stotelėje. Per sausį jų bus įrengtos dar dvi. Kiek jų iš viso atsiras kitais metais, dar nenuspręsta.

Svarstomas variantas, kad ateityje dalyje Kauno stoginių veiktų bevielis internetas, o saugumą stotelėse užtikrintų vaizdo stebėjimo kameros.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ponui KERUI

Ponui KERUI portretas
Neleiskite į maršrutus NEŠILDOMŲ TROLEIBUSŲ, pavažiuokite pusvalandį tokiame troleibuse GAL atsibusite.

REIKIA

REIKIA portretas
pagerinti susisiekima su atokiais rajonais ypac poilsio ir svenciu dienomis. Gyventoju labai padaugejo kai kuriuose kvartaluose.bet transporto susisiekimas liko tas pats.Romainiuose statybos vyksta masiskos,o autobusu parkas to nejaucia ir nieko nedaro,kad ir tomis dienomis jaunimas ir vaikai galetu patekti i centra,i renginius.NE KIEKVIENAS ISGALI NAUDOTIS NUOLATINIU BILIETU ,O DAR POILSINEMIS PIRKTI BILIETA MIKRIUKE.Kada bus istesetas pazadas mikriukuose vaziuoti su menesiniais miesto bilietais.Butina spresti ir kita klausima,kad privatus verslas nesidubliuotu su valstybiniu. Visur mikriukai atvaziuoja kelios minutes pries miesto transporta ir surenka keleivius.Jie vazineja tomis paciomis gatvemis,kur ir miesto transportas.Tegul aptarnauja tas gatves,kur jokio transporto nera.

taip

taip portretas
51 mikriukas buvo be galo patogus, o dabar nesąmonę kažkokią padarė, nesuprantu kam reikalingos tokios "perestroikos"
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių