Quantcast

„Kauno autobusai“ baiminasi liūdniausio scenarijaus

Grįžti į straipsnį

nesvarbu

nesvarbu portretas
Maziau verkite isgamos kiek turite namu prisistate kiek vilu profsajungos pirminike tau isvis patilet kaip sanciu parke dirbai nesamones darei ispystas buvai tai nubegai i miesto parka .Lauk tuos senus perdilas neusteko senu laiku prisivoge tai dar nori .Butu mano valia visus i pravenus isveciau ir viska ka prisivoge atimciau isgamos parko.

Simas

Simas portretas
Koki visi specai... :D atleisti nevyke darbuotojai kurie visus keikia... nes dirbti reikia :D

Kaunietis

Kaunietis portretas
Pirmiausia vadovus reikia pakeisti, o ne vieną vadovą laikyti 20 metų. Kol jo nepakeis, tol nebus parke tvarkos. Antra, pirkdami prailgintus troleibusus Berknof Premier apsipirko žiauriai. Išleisti pinigai ir jie normaliai nevažiuoja, genda nuolatos ir visi 7 nėra vienu metu išvažiavę į kelią. Kol nebus pakeisto vadovo, tol važinės Škoda TR14 dar 20 ir daugiau metų. Aš už vadovo pakeitimą arba lai keičia visą sistemą ir uždaro ta KA pinigų plovyklą. Tokios nesąmonės niekur nėra kaip Kauno autobusuose. Gėda.

ir paskutinis

ir paskutinis portretas
15. ko gero svarbiausias dirbantiesiems šį sunkų, alinantį darbą, KADA PAKELSITE ALGAS ? Aišku, atsiras burbančių "ir taip jie gerai uždirba" bei siūlyti minimumą [ ypač tai darys tie, kurie dėl to nekovoja bei...pavydi kas to siekia ]. Juk kas metai statistika skalambija po kiek kyla vidurkis, bet...pas mus keli metai stagnacija. Apie uždarbį gautą iki krizės, dar vis svajojam [ apie vakarietiškus atlyginimus, apie ką labai dažnai kalba ir medikai, ir mokytojai , ir kt. valstybės tarnautojai , lygindami savo atlyginimus, mes net bijome pasvajoti...

toliau

toliau portretas
12. kaip vadovaujantys savivaldybėje ir įmonėje supranta taupymą [ elektros, kuro ] ? Juk ir "tupomu jasna " kad pradėjus važiuoti kuro sunaudojama žymiai daugiau, kaip ir elektros...Tačiau griežčiausiai nurodyta nesvarbu diena ar naktis, yra keleivių ar nėra - visose stotelėse, kad ir vėluotum ...13. planuotojai ...visai iš kitos planetos... Ar jiems "nedašunta" jog didžioji darbuotojų dalis gyvena miegamuosiuose kalniečių-eigulių ar šilainių mikrorajonuose, bet pamainas sudarė pasikeitimams panemunėje, kaniukuose [ kuo blogiau dirbančiajam , tuo...geriau valdžiai ] ir visai nesvarbu , kad gaišinamas abiejų vairuotojų laikas . Jiems "nedašunta" kad galima "tą pusratį" priskirti vienam, o kitą kartą suplanuoti kitam... 14. ir aplamai ...AR KADA PONAS KERAS , KUNIGAIKŠTIS GRIGELIS IR JO PADĖJĖJAI-CHLAPČIUKAI PRADĖS NORMALIAI DIRBTI ...NE, NE SAU, BET DIRBANČIŲJŲ IR GYVENTOJŲ NAUDAI ???

DAR

DAR portretas
8. labai blogai sudaromi grafikai [ rytais ir vakarais vairuotojams reikia viršyti leistiną greitį, yra vietų kur neapskaičiuotas laikas pagal grafiką irtai "paskubama" iki 4-5 min. tad reikia "temti gumą" arba trūksta tų pačių min. tada leki , kaip akis išdegęs ir nusižengi taisyklėms bei rizikuoji žmonių gyvybe...] 9. apmokėjimas- pasityčiojimas [ premijos už nevėlavimus, kai vieni gali-sugeba lenkti, kiti-ne ; "mylimiesiems" mokama už duodamas papildomas darbo dienas, vietj to, kad iš karto visiems suplanuotų , nes uždirbti retas nenori ir t. t. ] 10. dažnai atšaukiamos administracijos dėka, atostogos, kurios negražinamos bei atšaukus , reikalauja rašyti prašymą ...lyg pats atšaukei 11. kam reikalingi įmonei tie patys ilgieji autobusai ? ar ne dėl ...pigumo nusipirkti jie buvo pirkti? tas pats ir ilgieji troleibusai nereikalingi 11. ...

ir kada gi

ir kada gi  portretas
pagaliau baigsis SOVIETIZMAS visame kame...!?

nemegstantis nemaloniu scenu

nemegstantis nemaloniu scenu portretas
esu Kauno dainavos poliklinikos RIESTAUSSIS DIREKTORIUS-labai patinka kauno transportas,kadangi stengiuosi kitems daryti tik bloga- toki atoveiksmi ir gaunu is kitu.su savo kaplianose namuose bendraujame rusu kalba, to KAUNAS DAR NEMATE

kaunietis

kaunietis  portretas
tegu pasako kas ir kuom is giminiu dirba tuose parkuose ir kokiose pareigose

Niekas

Niekas portretas
Nestabilumas - Lietuvos problema, vercianti praradusius darba emigruoti. Gali buti, kad 1100 darbuotoju gali pakibti ant plauko :(

DAINAVOS RIESTAUSIS

DAINAVOS RIESTAUSIS portretas
kai vaziuoju pas petrauska-savo usus prikabinu prie trolebuso usu-padeja greitis-ir trolebusas visu greiciu atlekia i savivaldybe

Rūtelė

Rūtelė portretas
Važinėju viešuoju transportu ne vienerius metus. Man jokių problemų nekyla. Reiktų, kai kurių autobusų ir troleibusų grafikus sutvarkyt. Pavyzdžiui, 11 ir 14 troleibusai, savanorių pr abu pravažiuoja vienu metu beveik, o kito laukti tenka apie 10 min. Vairuotojai beveik visų palaukia, aks skuba, bent kiek aš skubėjau manęs visada palaukia.

NEVERONISKIAI

        NEVERONISKIAI portretas
LABAI PRITARIAM SITAM KOMENTARUI 39 A DAVAZIUOJA IKI NAVERONIU LIKUS 1 KM IR VAIKAMS JEI PAVELIYJA I MOKYKLA ARBA REIKIA I SENIUNIJA TAI MOKEK IS NAUJO ARBA EIK O PRIE TRANSFORMATORIAUS NET 4 STOVI IR DAR MIKRAS 56 KRUMUOSE ISLAIPINES PUSIAUKELEJ LABAI ,,,GERAS ,,GRAFIKAS

petrauskai

petrauskai portretas
baisus tas miesto transportas-pasivazinekit su riestausiu is dainavos -po ta dainavos ubagiska rajona pasivazinekit,dar mikrikais sumautaisiskele Riestausio usus- pasitrankykit-prasmingai praleisit laika,dar teniso partija trulike suzaiskite butu pijaras-o lia.lia

sunervino

sunervino portretas
kaip galima sakyt,kad kai kurie maršrutai nepelningi ? Jei norit,kad žmonės naudotūsi transportu,tai lai autobusai važiuoja bent kas 20 minučių,o ne kaip pvz.39 autobusa,28 autobusas,45 ar tai 42 autobusas ir t.t.Paimkim 34 autobuso grafiką,na tiesiog malonu,kad jis taip dažnai kursuoja.Tai ir žmonių važiuojančių pilna.

dirbantis "Kauno autobusuose"

dirbantis "Kauno autobusuose" portretas
Daug neaprėpsiu , tad po truputi... 1. veto gerai, dėl "užpakalio pajudinimo" 2. naikinti tikrai nereikia, nes ...labai stipriai "verksime" ir prašysime , jog atstatytų kaip buvę... 3. "mikriukus gražinti reikia, nes daug žmonių jų pasigenda...tik tvarkingus, tik griežtai kontroliuojant [ iki licenzijos atėmimo ] kad nevažiuotų stovintys 4. vien "mikrai" , kaip kai kas "sapnuoja" visų nesuveš...5. įmonėje dirba ne tik susitepęs p. Venslova, bet ir toks Tvarijonas, kuris kadais "melžė" savivaldybę , pasiskubinęs supirkti žemes ,kapinėms naujoms atidaryti. Be to neaišku ką jis daro 6. kad Bučelis suinteresuotas veikėjas , gali pasakyti kas antras dirbantysis 7. Grigeliui reiktų pritaikyti prezidentės siūlomą kadensijų skaičių mokyklų direktoriams, nes jam ir jo "prievaizdams" [ Stankaičiui ir Širvinskui ] tai jau "jų kunigaikštystė"8. ...tur būt atsibodau, tad...

cia riestausio is dainavos giminaitis

cia  riestausio is dainavos giminaitis portretas
siauteja

Pilietis

Pilietis portretas
Su socializmu sunku atsisveikinti. Konkurencija, be jokios abejonės reikalinga. Pirmiausiai reiktų išprašyti visus per partines linijas atėjusius tokių įmonių vadovus. Nauji šias vietas turėtų užimti konkurso būdu, nustatant jiems kadencijų laiką. Tada nebus jokių liūdnų scenarijų. O M. Grigelis ar B. Bučelis sovietinio laikmečio simboliai. Deja, tikrovė tokia.

Šoferiavau tenais

Šoferiavau tenais portretas
Tai biški susinervino Grigelis su Bučeliu, mat stumia nuo dyko lovio, kvepia tuom- kad gali tekt pradėt dirbt. O jei ne, tai kam tas Lietuvai prezidentas, kaip Anglijai karalienė?

prezidentė šaunuolė!

prezidentė šaunuolė! portretas
pajudino sirsiu lizda.

jonas

jonas portretas
kagi panaikinkit seima perkelkit sostine i Kauna ir padarykit prezidentini valdyma ir nebus korupcijos ir nostalgiskos pagiezos kitaip mastanciams tik lieka pasakyti o as tai ne prie ko.

ji

ji portretas
p. Grigeli, p. Bučeli...surašykit juodu ant balto ir ranką prie širdies pridėję kiek jūsų šeimos narių, dukrų, žentų, marčių, sūnų ir giminiukų dirba šioje įmonėje, ir ne už minimumą..žinau, kad popieriaus lapas nebūtų tuščias...yra jums dėl ko nerimauti, paprastam vairuotojui tikrai nėra nerimo.

sugrąžinkit vėl mikriukus

sugrąžinkit vėl mikriukus portretas
kurie vežė žmones nebrangiai ir visomis jiems reikalingomis kryptimis. Pvz.vakar iš Garliavos į Megą su persėdimu kapsčiausi valandą, atgal - pusantros. Pro Kauno pilį į Megą joks mikriukas nevažiuoja, tik 21 ir 31 autobusai iš Šauklių g. stotelės, bet jie važiuoja kartą per valandą ar net dar rečiau. Kaip gūdžiam kaime. Per tiek laiko, kiek sugaišau, būčiau į Vilnių pirmyn atgal suvažinėjusi. O dar nesenai buvo iš Garliavos mikriukas, veždavęs iki Megos. Buvo ir 24 mikriukas, iš Baranausko gatvės veždavęs į Urmo bazę ir į Megą. Dabar be persėdimo - nė krust. Prieš tai dar turi tikrinti grafikus internete, kad nepakliūtum į "langą", ruoštis kaip karinei operacijai. O jei neturi interneto?

Anonimas

Anonimas portretas
Tik nemirkit is bado ,nes kaip dabar yra blogiau nebus.Anksciau galejau daug kur nuvaziuoti su vienu autobusu i vieta ,o dabar reikia persedimus daryti.Tai iseina dvigubai brangiau.

Pamenam,

Pamenam, portretas
kaip buvo išstumti privatūs vežėjai, kaip iš jų buvo pareikalauta kelti važiavimo įkainius prieš jų pačių ir, žinoma, miestiečių norą. Tikrai nesigailėsim, jei šitas monopolinis monstras, jau tiek metų stenantis, pagaliau užsilenks.

Rimante

Rimante portretas
reik pakelti jiem alga iki 400 euru per menesi. butent tiek gauna prekybos centru darbuotojai, dirbantys po 12 valanadu ant koju, ir priversti sypsotis kiekvienam astejusiajam, ir palinketi geros dienos nors ir tave pastauge, nes preke nenusikainoja 50 proc,..

ir šiaip

ir šiaip portretas
Savivaldybės įmonės tapo politikų ir valdžiažmogių prieglaudomis. Kai pasibaigia politinė karjera arba yra priversti išeini iš vieno darbo, tuoj suranda prieglobstį savivaldybėms priklausančiose įmonėse. Pripratę sėdėti prie lovio ir taškyti visų mokesčių mokėtojų pinigus.

keleivė

keleivė portretas
o kokie fantastiški (baudžiauninkų) t. y. vairuotojų atlyginimai, 600 eurų. Tai vergiškas darbas, žmonės keliasi 2-3 val į darbą, o gauna tokius atlyginimus. Jiems paminklą reikia pastatyti už jų pasiaukojantį darbą. Vairuotojas dirba ir kontrolieriumi, konduktoriauja, varo banditėlius iš transporto. Nepamirškim dar ir tai, kad šį darbą dirba dar ir moterys. O koks kontingentas važiuoja autobusais. Tai košmaras, o ne darbas. Seniai vairuotojai (tiek troleibusų, tiek autobusų ) turėtų streikuoti ir labai rimtai. Dabar parko profsąjungos veikėjai palankūs administracijai, o už paprastą vairuotoją jie nekovoja. Gėda. Amoralu. Baisu. Streikiuokit, padės ir visuomenė. Tikrai niekas neturėtų pykti ant žmonių, kurie už darbą gauna pašalpėles. Prabuskit parko ponai.

ei KAUNO AUTOBUSAI !

ei KAUNO AUTOBUSAI ! portretas
atobusus bent į savaitę kartą išplaukit....važiavau 46 kvepia tvartu...

Kaunietis

Kaunietis portretas
Bravo Prezidentei, kuo greičiau valyti šitą liūną. Sujudo sirsalai, bijo konkurencijos, atkatus prarasti matyt.

Petras

Petras portretas
Bijo prarasti šiltas vieteles kai kas. Dabar įvairūs įdarbinti giminaičiai gauna tūkstantines algas už nieko neveikimą.

Plovyklai

Plovyklai portretas
Paskutinį kartą bilietai buvo branginti 2009 metais, prieš kelis metus tik iš vairuotojo perkami bilietai, o keleivių visokiais būdais prašoma įsigyti korteles ir važiuoti pigiau. Beje, Grigelio nei sūnus, nei kiti giminės nedirba.

vėl laukiam privačių mikroautobusų

vėl laukiam privačių mikroautobusų portretas
atsibodo tas prievartinis savivaldybės bardakas. Iki liberalo Kero "reformos" mikroautobusai užtikrino puikų susisiekimą mieste

konkurencija

konkurencija portretas
prisidengiant konkurencija buvo privatizuoti elektros skirstomieji tinklai, kurie vėliau iš mokesčių mokėtojų pinigų buvo "atpirkinėjami". Kiek šimtų milijonų nuostolio biudžetui ir pelno tam tikriems asmenims toks "konkurencijos gynimas" kainavo galima pasiskaičiuoti iš viešai teiktos informacijos.

Spauda rašė

Spauda rašė portretas
, kad į Kauno autobusus yra įsidarbinęs pinigų plovimo asas socialdemokratas V. Venclovas, kuris dirbo UAB „Kauno vandenys“ techniniu direktoriumi . Kauno apygardos teismas narplioja „Kauno vandenų“ korupcijos voratinklį, kuriame jis įsipainiojęs. Tai daug ką pasako apie įmonė, jei įdarbina tokio plauko veikėjus.

konkė

konkė portretas
Žmogėnui pasdarė baisu-kaip liks be"navaro",kaip reikės gyventi kai nutrūks pinigų srautas ir neteks kėdės?Va dėl ko pergyvena.Ir tegul neišvedžioja...

Plovykla

Plovykla portretas
pinigi tie kauno autobusai!, nes subrangino pries tris metus bilietus rysium su degalu brangimu.Degalai trecdaliu atpigo, obilietu kainos ir liko sukeltos. Tik konkursas skaidrus rinka reguliuoja!

T.

T. portretas
Jeigu ,,Kauno autobusai'' jau tokie pranašesni už kitus,kaip teigiama,tai ko jiems bijoti konkurencijos -laimės viešuosius pirkimus. O jei yra pranašesnių,kurie gali laimėti,tai kodėl kauniečiams reikia kentėti ,,Kauno autobusų'' prastesnes paslaugas?

aaa

aaa portretas
Aiskus pinigu plovimo cenarijus, bijo isores privataus verslo konkurencijos kad galetu pirkti brangesnes paslaugas is savo imoniu. Jaigu privatu ektorius sugeba pasiulyti paslaugas pigiau vadinasi apsimoka o mat savivaldybes kauno autobusai atseit neuzdirba tegul nejuokina zmoniu. Cia aiskus noras praplaut pinigelius,..

sirgalė

sirgalė portretas
O kaip su krepšinio keliose ale krepšinio lygose žaidžiantiems krepšininkams mokamomis algomis(už įmestus taškus net didinant pinigėlius). Juk tikra tiesa, jei galingas vadovas - tai turi turėti "savo " komandą už kurią smagu sirgti- ar ne? Tik va tai kainuoja , bet iš kokių pinigų? O tada jau matosi ir liūdnas scenarijus?

mano nuomone

mano nuomone portretas
Kaip tik dabar .kada Kauno visuomeninis transportas sutvarkytas pakankamai gerai-i(tokie p petrauskai turbut nesinaudoja)-vetoj to.kad dar gerinti darba,-reikia sunaikiti.Daugiau nieko ir nemokam,tik draskomJau turim Kauno svara su auksinem kainom ir su perspektyva brangti,Todel ir turime tik MAXIMOS ir Lidlus,kurie greit bus tusti ir be pardaveju ir be pirkejiu(nes lieka tik vienas kelias)

petrauskai turi dirbti issijuoses

petrauskai turi dirbti issijuoses portretas
taip kad geguzes 1 d prasome patikrinti visus kauno troleibusus,ivertinti ten vyraujanti kvapa-patikrinti visus marsrutus

Labai panašius

Labai panašius portretas
antakius turėjo drg. L. Brežnevas.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Kauno Autobusai dirbau ten tokia korupcija jeigu ne šeimos nariai tai vairuotojams atskaito iš jų uždirbtų pinigu už viskas o kai kurie vairuotojai perka autubusus kaip nuosavus susimoka 100€ ir tai buna ju autobusas zinoma neoficialiai.

manau

manau portretas
Akivaizdus savivaldybės įmonių protegavimas taip pat visiems įkyrėjo, visuomeninis transportas apgailėtinas, nes jaučiasi nepakeičiamais mieste, tam naudojamos visos priemonės-išstumiant privatininkus, apmokestinant automobilių stovėjimą ir t.t. Tačiau nei maršrutai, nei grafikai nėra koreguojami taip, kad būtų patogu žmonėms, tikras sovietmetis. Bent kažką padarykite, kad žmonėms būtų patogu. Kodėl taip išaugo automobilių parkas mieste, kai išnyko mikriukai? Turėjot progą perimti rinkos dalį, bet ja nepasinaudojot. Važinėjat taip, kaip jums patogu su murzinais kledarais ir tiek, net kainų kėlimas nepadėjo bent šiek tiek pakelti kokybę.

to kauniete

to kauniete portretas
matomai megsti grybauti,mes ne-nes miske-gali pavogti prabangu automobili.Matomai valgyti neturi ko kad rudeni grybauji radioaktyvius grybus

kauniete

kauniete portretas
skirta gerb.petrauskai.NE RUDUO-NEGRYBAUK...

kauno taksi

kauno taksi portretas
jega}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

petrauskai

petrauskai portretas
susmirde tie troleibusai-vazineja tik varguoliai ,mokiniai ir bomzos,mikriukai su laiptais-gali uzsimusti,zodziu mieste viesasis transportas yra apgailetinas.Laime kad dar taksi nesunaikinote

NA NA

NA   NA portretas
mano nuomonė Grigelis dreba dėl savo asmenės kėdės ,nes autobusų ir troleibusų parkas virto jo šeimyninės rangos verslu ,ten yra įdarbintas ir jo sūnus ,bei giminės ir artimieji ,todėl žydukas nesuinteresuotas naujovėms ,,,sėkmės naujovėms ,,,,

Galerijos

Daugiau straipsnių