Quantcast

Kaunas intensyviai ruošiasi pavaduoti Vilnių

Likus mažiau nei dviem mėnesiams iki kol Kaunas perims pagrindinių šalies oro vartų funkciją, Karmėlavoje intensyviai vyksta baigiamieji darbai.

Išaugs keleivių srautai

Vienas svarbiausių dar sausį prasidėjusios rekonstrukcijos uždavinių, padėsiančių efektyviau valdyti patikros procedūras ir keleivių srautus, – nauja aviacijos saugumo zona antrajame terminalo aukšte.

Ji, pasak oro uosto atstovų, bus skirta visiems keleiviams, įskaitant ir vykstančius į šalis, esančias už Šengeno zonos ribų.

"Pasiruošimas Kauno oro uoste vyksta visu tempu. Įrengiama nauja aviacijos saugumo patikros zona, pertvarkomos komercinės zonos, pradėjome laikinųjų terminalų įrengimo darbus, kad galėtume aptarnauti daug didesnį keleivių srautą", – pradėtus, įpusėtus ir visiškai baigtus darbus vardijo komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė.

Kasdien Kauno oro uoste apsilanko maždaug kone 1,5 tūkst. keleivių. Per metus šis skaičius esą siekia daugiau nei 720 tūkst.

Planuojama, kad laikinosios permainos prie minėto skaičiaus pridės dar kone pusę tiek – maždaug 360 tūkst. keleivių, todėl norint visus juos tinkamai aptarnauti, oro uosto teritorijoje būtina įrengti laikiną infrastruktūrą.

Darbai – į pabaigą

Iki vidurvasario šalia dabartinio terminalo bus įrengtos laikinos išvykimo ir atvykimo vietos.

Išvykimo terminale atsiras šešiolika registracijos stalų ir keturi registracijos savitarnos kioskai, tiek pat patikros punktų ir dar šeši įlaipinimo vartai. Keleivių patogumui čia bus įrengtas verslo klubas, įvairios parduotuvės, kavinės, vaikų žaidimų kambarys ir rūkymo zona, atnaujinti tualetai, tėvų ir vaiko kambarys.

Pasak A.Mažeikytės, artimiausiu metu planuojama plėsti automobilių stovėjimo aikštelę. Baigus darbus, papildomos vietos šalia oro uosto ras maždaug 700 automobilių. Dalis aikštelių liks ir po rugpjūčio 17 d., Kauno oro uostui grįžus prie įprastinių tempų.

"Šalia oro uosto jau iškilo viešbutis. Jį atidaryti planuojama birželio pradžioje", – toliau planais dalijosi A.Mažeikytė.

Apmaudu, kad oro uostai nusprendė nekreipti dėmesio į mūsų siūlymą keleivius iš Karmėlavos nemokamai vežti į Kauno autobusų stotį.

Dviejų aukštų pastate vienu metu esą galės apsigyventi maždaug 200 į Kauną atskridusių svečių.

Ruošia dirvą ateičiai

Jau ne vienus metus Kauno oro uostas įtrauktas į tarpmiestinių autobusų stotelių tinklą, leidžiantį tiesioginiais tarpmiestiniais autobusais atvykti į Kauno oro uostą ar grįžti atgal.

"Apmaudu, kad oro uostai nusprendė nekreipti dėmesio į mūsų siūlymą keleivius iš Karmėlavos nemokamai vežti į Kauno autobusų stotį", – apgailestavo vicemeras Simonas Kairys.

Vietoje to esą pasirinktas tiesioginis autobusų maršrutas iš Karmėlavos į Vilnių. Nepaisant neišdegusio plano dėl transporto, miesto valdžios atstovai vylėsi laiką nuo liepos iki rugpjūčio vidurio išnaudoti tikslingai – turistams suteikti kuo daugiau informacijos apie Kauną, kad kitąsyk jie norėtų čia grįžti ir užmegzti kuo daugiau kontaktų su skrydžių bendrovėmis. Tarkim, Varšuvos ar Ukrainos.

"Ne mažiau svarbu užtikrinti ir tai, kad 29-ojo maršruto autobusas iš miesto centro į Kauno oro uostą kursuotų kuo dažniau", – šyptelėjo S.Kairys.


Šiame straipsnyje: Kauno oro uostasskrydžiai

NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
O kur Seimą priglausim?

ar

ar portretas
tik pilsudskio palikuonys nesiruosia prichvatizuoti /nase wilno/?

:)

:) portretas
Nemokami autobusai tik į Kauno autobusų stotį! Vilniaus stoties bomžynui - Ne!
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių