- Jurgita Šakienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
-
Istorinis įvykis: atidarytas Kauno intermodalinis terminalas
Antradienį duotas startas Kauno intermodalinio terminalo, įsikūrusio Palemone, veiklai. Ši Kauno viešojo logistikos centro dalis yra svarbus transporto mazgas, nes leidžia sujungti dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes.
Antradienį duotas startas Kauno intermodalinio terminalo (KIT), įsikūrusio Palemone, veiklai. Ši Kauno viešojo logistikos centro (KVLC) dalis yra svarbus transporto mazgas, nes leidžia sujungti dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes – europinę ir rusiškąją. Krovinius nuo vienos vėžės ant kitos kels net 40 tonų keliamosios galios turintis modernus kranas.
Nutiesus europinę „Rail Baltica“ vėžę, Kauno VLC taps vienu stipriausių krovinių gabenimo, logistikos centrų Baltijos jūros regione.
„Vilniaus ir Kauno terminalai labai teigiamai atsilieps mūsų šalies ekonomikai“, – teigė premjeras Algirdas Butkevičius.
Susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas pastebėjo, kad transporto sektorius sudaro net 13 proc. Lietuvos bendrojo šalies vidaus produkto (BVP). Tikimasi, kad šis procentas dar labiau padidės, kai iki Kauno bus nutiesta „Rail Baltica“ ir KIT taps jungtimi tarp Rytų ir Vakarų bei Šiaurės ir Pietų transporto koridorių. Tai svariai prisidės prie tarptautinių pervežimų apimties ir visos Lietuvos verslo plėtros.
Palemonas intermodaliniam terminalui pasirinktas dėl unikalios jo geografinės padėties: greta – tarptautinis Kauno oro uostas ir Kauno laisvoji ekonominė zona (LEZ), magistralė Vilnius-Klaipėda, vedanti į Klaipėdos jūsų uostą.
„Kauno intermodalinis terminalas taps visavertis, kai ateityje geležinkelio atšaka jį sujungsime su Karmėlavos seniūnijoje esančia laisvąja ekonomine zona. Tada susiformuos unikalus logistikos ir verslo traukos centras, galėsiantis kurti didelę pridėtinę vertę Lietuvos ūkiui“, – sakė atidaryme dalyvavęs Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.
Jis minėjo, kad LEZ kol kas yra išnaudota vos 10 proc., tačiau į ją jau sugebėta pritraukti apie 400 mln. eurų investicijų, sukurta 2 tūkst. darbo vietų. Tad LEZ suteikiamos galimybės – didžiulės.
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis teigė, kad dabar laukia nemažiau atsakingas etapas – prireiks didelių pastangų, kad būtų galima išnaudoti kartu su terminalu įgytas galimybes.
KIT statybos kainavo 25,4 mln. eurų. Iki 84,48 proc. tinkamų ES lėšomis finansuoti KIT išlaidų dengiama Sanglaudos fondo lėšomis. Projektą buvo patikėta įgyvendinti „Lietuvos geležinkeliams".
Bendrovės „Ernst&Young“ atlikta galimybių studija ir krovinių srautų prognozės rodo, kad Kaunas VLC dėka iki 2040 m. gali tikėtis apie 7,5 mln. eurų papildomų pajamų per metus.
Antradienį atidarytas ir Vilniaus intermodalinis terminalas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažumos valanda: kas domino Kauno politikus?16
Pakeitus Vietos savivaldos įstatymą, kartą per pusmetį turi būti sudaryta galimybė rengti mažumos valandą. Antradienį ne opozicijoje esantys Kauno politikai galėjo savivaldybės administracijai, merui ir vicemerams užduoti įvairius rūpimus klausim...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Kaune nuo gegužės – pigesni metiniai viešojo transporto bilietai įmonėms4
Kaune nuo gegužės bus įvedami pigesni metiniai viešojo transporto bilietai, kai įmonės ar organizacijos tokių bilietų visiems metams perka 100 ar daugiau. ...
-
Gausus tarybos posėdis ir saujelė protesto balsų34
Balandžio mėnesio tarybos posėdyje buvo suplanuota daugiau nei 160 klausimų. Intensyvų klausimų svarstymą stebėjo ir grupelė miestiečių, nepatenkintų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio verslo Rusijoje detalėmis. ...
-
Miesto planas – priedangų įrengimas daugiabučiuose26
Antradienio tarybos posėdyje miesto politikai svarstė, ar prisidėti finansiškai prie priedangų įrengimo daugiabučiuose. Projekto autoriai pabrėžia, kad toks projektas leistų sumažinti grėsmes galimų pavojų metu. ...
-
Laivų šliuzo per Nemuną projektui – žalia šviesa30
Pirmadienį pasirašyta sutartis dėl laivų šliuzo Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankoje statybos poveikio aplinkai vertinimo ir projektinių pasiūlymų rengimo. Visa tai suteiks detalią informaciją dėl konkrečių statybos terminų, kainos...
-
Dainų slėnio prieigas papuošė proginiai ąžuolai ypatingam jubiliejui pažymėti9
Rekonstrukcijos pabaigą pasitinkantis Dainų slėnis sulaukė naujų akcentų – dviejų jaunų ąžuolų. Jais simboliškai įamžintas artėjantis Lietuvos dainų šventės 100-metis ir jubiliejinė Dainų diena Kaune „Miškais ...
-
Karjerų kasimas Pakarklės miške: bendruomenė žada kovoti toliau6
Ne vienerius metus trukusi bendruomenės kova su valdžios institucijomis dėl Pakarklės miško išsaugojimo, kad ten nebūtų kasami žvyro karjerai, baigėsi. Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) pripažino, kad miške kasinėti nieko negalim...
-
Senoji Kauno ledo arena taps daugiafunkciu sporto centru15
Beveik pusę amžiaus skaičiuojanti, ne vienam aukšto lygio sportininkui pagrindus paklojusi Kauno ledo arena ruošiasi transformacijai. Iki šiol čia plušėję čiuožėjai ir kitų žiemos sporto šakų atstovai dar š...
-
Kauno rajono socialinių paslaugų centre pamatiniai dalykai nesikeičia
Kauno rajono socialinių paslaugų centras švenčia 17-ąjį gimtadienį. ...