Quantcast

Elektriniai autobusai dar kelia įtarimų

Grįžti į straipsnį

Rimas

Rimas portretas
Tegul tik perka troleibusus, kurie dabar labai patogūs ir neskiedžia nesąmonių su tais elektriniais autobusais. Dar neparašė, kaip jie per šalčius funkcionuoja, kad jų šildymas irgi ryja akumuliatorių. Svaičiotojai nelaimingi. Vilniaus taryba irgi perka dyzelius, užuot padidinusi troleibusų skaičių ir juos atnaujinusi. Ne veltui Zuokas sujungė troleibusų ir autobusų parkus. Šita afera su autobusais planuota jau seniai. Gal laikas pagaliau pareikalauti miesto valdžios atsakomybės? Ar atsibusim, kai jau bus šaukštai po pietų? Ir dar baudas mokėsim už miesto taršą?

hmm

hmm portretas
Kaip nekenciu tokiu lochu ir sukciu kaip kad Donatas Mačiulis, kuriam dyzelis kainuoja 1,08. Kodel ne 5 eurai, dar greitesnis atsipirkimas butu. Imones perka kura, atsiema PVM, juolab nuo 15000 per diena sunaudojamu litru gauna gera nuolaida.

troleibusas nekelia triuksmo

troleibusas nekelia triuksmo portretas
tai kazkas nauja

kamiliukas

kamiliukas portretas
kol autobusų parkui vadovauja nepakeičiamas grigelis su stankaičiu joks elektrinis transportas kelio Kaune neprasiskins.

pastaba

pastaba portretas
Kad jie neteršia, tai netiesa. Elektrinės transporto priemonės teršia, bet netiesiogiai, teršia labiau elektrinės deginančios kurą gaminant elektrą. Neterštų tik tuo atvejų, kai baterijos būtų pakraunamos vien saulės ar vėjo energija.

jaja

jaja portretas
graziai ciulbama lyg uzsakytas straipsnis -170 km gali pravaziuot o kur likusieji km -nejaugi reikia but bukam kad mieste yra troleibusai o juos keisti autobusais elektriniais -suvokimas 0-vilniuje kaip ir kaune yra troleibusai jie gali kursuot visa diena -o ne ryte 4 valandas ir vakare 4 -nu apsurdas apsurdu

Galerijos

Daugiau straipsnių