Quantcast

Duobės stotelėse: kada jų nebebus?

Savivaldybė neriasi iš kailio tiesdama naujas dangas senose Kauno gatvėse, tačiau nusiskundimų pamirštomis duobėmis vajus neslūgsta. Šį kartą kauniečiai susirūpino įvažomis į viešojo transporto stoteles.

Vairuotojai pyksta

Išvažinėtos, duobėtos įvažos į viešojo transporto stoteles apkarto ir vairuotojams, ir keleiviams. Vairuotojai tarsi lyno akrobatai laviruoja pataikyti į mažiau iškilnotas asfalto vietas, tik ne visada tai pavyksta.

Nemalonu keleiviams, gadinama transporto priemonė.

"Mes, autobusų ir troleibusų vairuotojai, kai kuriose stotelėse laviruodami girdime, kaip transporto priemonės dugną rėžia nelygus asfaltas. Nemalonu keleiviams, gadinama transporto priemonė", – guodėsi į redakciją paskambinusi troleibuso vairuotoja.

Anot moters, gerokai daugiau keblumų lietingą dieną – pastebėjęs atvažiuojantį troleibusą ar autobusą, keleivis turi trauktis toliau nuo gatvės, nes kokio stiprumo purvinas dušas, ištrykš iš po ratų, prognozuoti neįmanoma. Neatidesniesiems įdubose ir duobėse susikaupusio lietaus vandens kartais nepavyksta išvengti.

Stengiasi prižiūrėti

"Atsikratėme duobėto miesto titulo, tačiau per šiuos kelerius metus tikrai dar ne visas gatves sutvarkėme. Pripažįstame problemą, tačiau ją išspręsime kompleksiniu kapitaliniu gatvės remontu", – konstatavo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Anot jo, kritinės vietos, kuriomis važiuodamas viešasis transportas braukia dugną, tvarkomos operatyviai. "Kiekvieną savaitę susitinkame su bendrovės "Kauno autobusai" atstovais ir išklausome jų pastabas. Žinoma, dėl įvažos į stotelę nesiimame kapitališkai tvarkyti visos gatvės, tačiau vietinius patvarkymus atliekame", – aiškino vedėjas.

Kaip probleminės vietos pavyzdį savivaldybės atstovas paminėjo Mituvos stotelę Savanorių prospekte. "Mituvos stotelėje buvo įkritę lietaus surinkimo šulinėliai. Praėjusią savaitę "Kauno vandenys" sutvarkė įkritusius šulinėlius. ir problema dabar išspręsta", – paaiškino vedėjas.

Dažniausiai tokia situacija viešojo transporto stotelėse būna tose gatvėse, kurios ilgai nebuvo tvarkomos.

Savivaldybės atstovas tikino, kad probleminės įvažos į stoteles tvarkomos nuolat, frezuojami susiformavę nelygumai, paklojama nauja danga, tačiau sutiko, kad taip problema išsprendžiama tik tam tikram laikui.

"Dažniausiai tokia situacija viešojo transporto stotelėse būna tose gatvėse, kurios ilgai nebuvo tvarkomos. Natūralu, kad tokiose gatvėse būna rimtesnių problemų", – sutiko A.Pakalniškis. Kauniečiai skundėsi dėl kelių stotelių S.Žukausko ir Kovo 11-osios gatvėse, tačiau apie šių vietų problemas A.Pakalniškis prisipažino dar negirdėjęs. Pasak jo, apie problemines vietas viešojo transporto vairuotojai turėtų informuoti bendrovės "Kauno autobusai" vadovybę.

Viliasi kokybės

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas išaiškino, kad nelygumai viešojo transporto stotelėse susiformuoja dėl dviejų priežasčių: kai nebūna reikiamo pagrindo, deformuojasi danga arba asfaltbetonio danga būna netinkama.

"Visko būna. Pasitaiko, kad ir tuoj po gatvės remonto išlenda rangovų brokas, pasirodo asfalto įtrūkimų. Tikriname, renkame komisijas, įforminame defektinius aktus. Samdome techninę priežiūrą. Jie turi laboratoriją, tikrina, prižiūri, daro bandymus, matuoja asfaltbetonio sluoksnius. Nepaisant to, vis tiek išlenda defektų", – kasdieniais rūpesčiais dalijosi A.Pakalniškis.

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas priminė, kad sugriežtėjo ir Kelių direkcijos reglamentavimas dėl darbų kokybės. Anksčiau, jei asfaltbetonis paklojamas plonesnis nei turėtų būti, pagal tam tikras formules apskaičiuojama, kiek savivaldybės turi sumokėti darbus atliekančiai bendrovei. Šiandien, jei rangovas neįvykdo sutartinių reikalavimų, privalo perdaryti arba jam visai nemokama už darbą.

"Tikrinama būdavo nuolatos, tik buvo didesnės tolerancijos ribos. Mums, kaip užsakovams, geriau griežtesni reikalavimai. Rangovai žino, kad nukrypimai neleidžiami ir turi padaryti gerai, arba jiems nebus mokama", – kokybės reikalavimus priminė A.Pakalniškis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tikrai taip

Tikrai taip portretas
duobėtos gatvės ir baisūs šaligatviai suklestėjo prie buvusio mero ir iš jo reikėjo reikalauti atsakomybės. Ir ne kabinėtis čia reikia, o rėkti, nes važiavimas visuomeniniu transportu tapo išbandymu. Nežinau, kaip dar atkreipti atsakingųjų dėmesį, kaip dar sakyti vairuotojams, kurie saugo metalo gabalą, o ne žmogų, Ir tai suprantu - už tą sugadintą metalo gabalą jie turės iš savo kišenės mokėti. Bet ką mums, keleiviams daryti? Vienas iš pavyzdžių: tegul ponai atvažiuoja ir pamato, kokios yra Pakraščio g. stotelės, ypač ta,Kalniečių poliklinikos pusėje - siaubingas šaligatvis ir iš jo kyšantys metaliniai strypai. Ir naują stotelę, beje, įrengė ant TOKIO šaligatvio. Be žodžių.

kelius

kelius portretas
kaip ir vairuotojus privaletu priziureti keliu policija ir protokolus rasyti ir kelininkams ,jie gi ir vadinasi keliu policija ,o ne vairuotoju policija. Dabar gi gaunasi diskriminacija ,vienus baudzia ,o kitu nepastebi ,nors kelio kokybe irgi kelia pavoju. Mano siulomu atveju issisprestu duobiu problemos.

???$$$$xxxx

???$$$$xxxx portretas
Tai mes patys zmones kalti nes akli, akli, nes buki. Visi mes idiotai, tikim kažkokiu partijų ir partiniu lozungais, pažadais. Partija, tai yra religija, tik ne ta kuria mes turėtumėm tikėti. Partijos vadai, tai dievukai. Ne dievuką is reikia tikėti, juos reikia kontroliuoti ir reikalauti is ju, o tikėti Dievu. Tada ir zmones praregeje, priims tai kas yra teisinga, logiška ir naudinga zmogui. Visi jie tokie kaip ir mes, ir nera jie ne vienas geresnis uz jus pačius, tad visi tikintys, kuriantys, užjaučiantys vienas kita
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių