Quantcast

Laivyba Nemune: dešimtys milijonų išmesta į balą

Grįžti į straipsnį

Rimas

Rimas portretas
Už visus nuostolius nepanaudotas lėšas /nekalbu apie pavogtas/ privalo atsakyti vadovai,nesvarbu kokio lygio tada ir reikalai pajudės ir vadovauti neis neismaneliai,nekalbant apie partijų biciulius

tokiu

tokiu portretas
atveju atrodo ,kad norima privatizuoti prieplauka su grazia teritorija asmeniniams tikslams .

Anonimas

Anonimas portretas
Na nesutaria dėl OTKATO.

O KAS PASAKYS

O KAS PASAKYS portretas
Kas INDEPENDENCE akcininkai? Kas įvertins jo naudą/žalą Lietuvai?

Taigi

Taigi portretas
Malonu,kad dar daug kas pamena senus,gerus laikus.Deja,tai jau praeitis.Pasikeitus Lietuvoje santvarkai,ne tik iš laivyno liko šnipštas.Sugriautos,išgrobstytos gamyklos,fabrikai,pasisavintos svetimos žemės,išvaryta daugiau,kaip milijonas lietuvaičių iš šalies,sugriuvusi švietimo,medicinos,mokslo sistema.Žodžiu atėjus į valdžia nemokšoms ir garbėtroškoms,iš turtingos,gerai veikiančios mūsų valstybės,liko mažai kas.Užtat visi vagys ,sukčiai,"patriotai" ,tapo milijonieriais.Dabartinė propaganda šaukia per visus kanalus,kad anksčiau buvo labai,labai blogai,o dabar labai ,labai gera gyventi.Iš karto paaiškinu,kad aš ne Kriamliaus žmogus ir ne Putino giminaitis.Tik labai nukentėjęs nuo "patriotų".

Kas toliau ?

Kas toliau ? portretas
Problema ir faktai keliami ne pirma karta. Idomu ar VILNIAUS MINISTERIJAS ir visokias STT...., pasiekia tokie straipsniai ?

Anonimas

Anonimas portretas
Upė "tvarkoma" tik prie prieplaukos, kur patogiausia ir pelningiausia žvyrą kasti.

DJ

DJ portretas
Vytautas Zabulionis (liberastas-kancėrvas) suimitavo savo mirtį Sunny Isles Floridoje kartu su padėjėjais ir buvo išvestas su olandų, ir rusų pagalba į Lietuvą, ir toliau ten sėkmingai gyvena !. Imitacija įvyko 2011 pavasarį !.

jo

jo portretas
Nu jo tiktai is kur ant rbt.. sturvalas.......

Daktaras

Daktaras portretas
Nemuno laivininkystei priklausė Klaipėdoje buvęs naujai pastatytas keltas, kuris apie 1992 metus Prunskienės nurodymu buvo išplukdytas į Pietų Amerika uždarbiauti. Ir dingo.....visiems laikams.... O vėliau Kaune jau Labanauskas patvarkė kitus upinius laivus. Buksyrai RBT buvo vos 5-6 metų senumo. O visos savaeigės baržos pavadinimais iš A raidės Tai juk Lietuvos geografijos ir laivininkystės istorija. Gal ir nelabai tobula buvo technika, bet ji pagaminta savomis rankomis ( korpusai, visa įranga, medžio darbai, elektros skydai, netgi iš ąžuolo Juškelio gaminti vairo šturvalai) ....buvo tinkami .....bent muziejui, tai jau tikrai.... Ar norėtumėte turėti bute ant sienos tokį šturvalą ? Dabar tik gal senukas Janonis dar prisimena garo mašiną.

to upeiviui

to upeiviui portretas
O kas ten nenormalaus vyksta.Viskas įvykdyta Labanausko laikais

to upeivis

to upeivis portretas
Tai papasakok visai Lietuvai kas ten vyksta, gal ir Susisiekimo ministerija viena kart dėmesį atkreips į visą tai. Nes dabar visi kalba, o valstybės pinigai Nemunu teka.........

upeivis

upeivis portretas
joo.. chana tehnikiniui ruozui reiks mieles nest is sitos legendines vietos beje jus dar net neisivaizduojat kas is tikro dedasi sioje imoneje

Paplavokams

Paplavokams portretas
tu paplavoke esi tikras paplavokas, skaityk straipsnį - norinčių vežti yra, ir ką vežti žino, ir čia tau ne koks ministras aiškina, o verslo žmogus rašo. Porini apie sukištus milijonus, o paskaityk - pinigų kaip tik mažai, nes kelią dar ir prižiūrėt reikia. gal ir užlaužė su prieplaukos nuoma už 11 limonų, bet kaip turgui- neperka, tai turės kainą nuleisti. Taip tai manau vyrai gerą darbą daro, apie vagius nekalbu :)

;PAPLAVOKAS

;PAPLAVOKAS portretas
Labanauskas ne pirmas ir ne paskutinis įmonių naikintojas Lietuvoje.Prasidėjus prichvatizacijai,jų atsirado be skaičiaus.Kas priėjo,tas nagus pasišildė.O kas baisiausia,nė vienas nepasodintas- didžiausia bausmė-atleidimas iš darbo.O kad šMarvelės krovininį uostą ir keleivines prieplaukas sukišti milijonai,Susisiekimo ministerijoje niekam galvos neskauda-pinigai ne jų,o valstybės. Kas dėl krovinių gabenimo Nemunu,tai nėra nei mechanizmų,nei laivų,nei tų pačių krovinių.

Anonimas

Anonimas portretas
Normalioj valstybėje Labanauskas būtų teisiamas, o čia dar klausoma jo paistalų. Eilinis šiknių šiknius ir nemokša. Susikvietė savo draugelius afganus ir dorojo likusį turtą. Juk dabar vadovauja žmonės net nematę tikros laivybos Nemune. Štai tokių nemokšų dėka ir buvo statomas Marvelės uostas, statomi kilnojamos keleivinės prieplaukos, sapaliojama apie grūdų plūkdymą iš Prienų, o Susisiekimo ministerijos tešlagalviai noriai skirdavo pinigus. Iš kur atsirado Labanausko paramos fondas, iš kur atsirado odontologijos kabinetas . Didysis Panikovskio draugas su upeivio uniforma Labanauskas. Štai ką pqdarė socdemu deleguotas žmogus, dar ten trynasi Popovas - valtelių tikrintojas.

Anonimas

Anonimas portretas
Taip, buvo toks šiknius savanaudis Smetonis.Jis tik padėjo sugriauti kas buvo likę. Kad su tuo "Rambynu" nebėra kam Nemune dirbti. Ne tie laikai kai dirbo rimta pagyvenusių vyrų komanda.Pamenu visus linksmus diedulius.

Nikodemas-Smetonio ir Labanausko ,,draugas"

Nikodemas-Smetonio ir Labanausko ,,draugas" portretas
Apie kokią krovinininę laivybą Nemunu galima svajoti?Jau daugiau kaip 30 metų netraluotas upės farva- teris ir koks jo stovis šiuo metu-visiškai neaišku.Jei tik pradėtų plaukti krovininiai laivai -jų avarijos jau už programuotos.Galvojant apie laivybą Nemunu reikia nuolatos ieškoti povandeninių kliūčių,o jas šalinti turėtų narų kranas,,Rambynas",kuris dabar rūdyja iškeltas į krantą.O tai,kad pagrindinis laivybos naikin- tojas buvo jos gekeralinis direktorius Gintautas Labanauskas-šventa tiesa.

gandai

gandai portretas
kad ta direkcija mėgsta gimtadienius švęsti darbo metu

nr

nr portretas
Kiek žinau,prieškaryje Nemunas ties Kaunu (ir ne tik) knibždėte knibždėjo nuo laivų ir laivelių,keleivinių ir krovininių.

wasiukas

wasiukas portretas
i kalejima tokius sodint!!!!! patikrinti faktus jei istiesu taip buvo.. turetu pateikti pasiaiskinima visuomenei!!!! kaip gali tokie asilai uzimt tokius postus?!!!! pikta daros kai matau tokia situacija....

Aidas praeities

 Aidas praeities portretas
Kauno bazėje statyti lašišų šėryklas - laivus yra ne ta vieta, ne tie specialistai, kad vykdytųi tokius darbus. Tas ponas išsigando, kad gali apsijuokti dėl darbų kokybės. Jie jukir sau reikalingus darbus užsako kitose įmonėse ir tuo būdu paplauna pinigėlius. Iš buvusios šlovės ir specialistų nieko nebeliko. Kažin ar šiūkšlių konteinerius pagamintų ??? Nei buvusio padoraus katilinio nei mechaninio cechų .Medžio ir dizelinis bei elektros cechai išnyko Nebėra kalvės su kalviu Patrubavičiumi. Tipiškas stribas buvo, nes specialiai per Velykas dirbdavo.

dede

dede portretas
o kas atsakys uz isplautus milijonus garantuju kaltu nebus

Pensininkas

Pensininkas portretas
Kauno mariose iki šiol dirba buvę istoriniai Nemuno laivininkystės laivai, kuriuos kruopščiai prižiūri Rimo Mažuknos šeima. Pats Rimas yra buvęs "Raketos" kapitonas, plukdęs žvyro baržas, smulkinęs ledą Uostadvaryje ir Nemuno žemupyje. Fotografuokite, filmuokite kol dar tie laivai suteikia grožį Kauno peisažui

Buves

Buves portretas
Taigi laivus ir mechanizmus Labanauskas išpirdolino

PAPLAVOKAS

PAPLAVOKAS portretas
Tikrai ministras neturėtų žiūrėti pro pirštus,o pažiūrėti iš esmės ir padaryti studiją,išnagrinėti nuodugniai ar yra ir ar gali būti krovinių Lietuvoje tiek,kad pakaktų geležinkeliams,autotransportui ir dar liktų vidaus vandens transportui, kur šiai dienai nėra nei krovininių laivų,nei mechanizmų

viltis

viltis portretas
Labai viliuosi kas ministras nepaziures pro pirstus ir ivertins DIREKTORIU!

Anonimas

Anonimas portretas
Dabar Matijoųaitis galės žavėtis šia pakrante pro savo MAGNUM langus.

Uostas

 Uostas portretas
Prieplauką pardavė tas, kuriam parūpo toje vietoje būvusi žemė, kad galėtų sėdėdamas priebutyje skalauti kojas Nemune. Kažkodėl toje vietoje iki šiol nestatomi daugiabučiai ? Aplamai, čia tiek informacijos, kad ne vienam valdininkui užtektų atsisėsti ant narų....

FILMAS

FILMAS portretas
Noriu, kad LTV parodytų filmą "Mano mažytė žmona". Režisierius Banionio sūnus. Nepakartojami kadrai. Nemunu buksyras stumia 1000 t talpos baržą pakrauta smėliu. Nemunas sklidinas vandens .Skamba Ravelio Bolero muzika. o filmo herojai šoka, nutvieksti saulės ant tos smėlio krūvos. Viskas viename. Gylus sovietmetis ir pilnavertė laivyba su realiais mastaisNemune. Pasižiūrėkite dabartiniai ministrai, vadovai ir spokite iš pavydo kaip kažkada dirbo Nemuno upeiviai. Kiti įsimintini kadrai. Štai nuleidžiamas naujai pastatytas buksyras RBT , dalyvaujant tuomečiam Laivininkystės vadovui Šatrovui, štai laivų elektrikas Rimas Žiliūkas prie gazuoto vandens automato, štai pagamintas motobotas Kuršių žvejams, kurį surinko Lukenskas, auksinių rankų laivų statytojas. O ponas Labanauskas visa tai sunaikino. Liko filmas....... Parodykite žmonėms.........

n...

n... portretas
įdomu, kas ten savivaldybėje savo laiku pardavė senąją prieplauką, kuri dabar stūkso kitame krante?... kas atlygins nemokšų ir vertelgų nuostolius?...

GEDIMINAS

GEDIMINAS portretas
O kur dingo tas jūrų kapitonas Labanauskas su savo flotile ? Na,bet Kaune yra ne vienas miesto patriotas milijonierius,kuris galėtų pasielgti bent kaip daugelis tarpukario milijonierių.O ne dėl savo asmeninės naudos kaip tas tuščiagarbis meras

Anonimas

Anonimas portretas
Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad nei viena Vyriausybė neskyrė rimto dęmesio laivybai.Naikinant Nemuno Laivininkystę ir jos padalinius, Kauno laivų remonto įmonėje pradėjo dirbti du tešlagalviai iš EBSW, kuriems rūpėjo savas biznis, vogė žvyrą, kurė UABus, naudojo įrengimus, patalpas, energetinius resursus saviems tikslams. Buvo nepaprastai bailūs, tad senus darbuotojus atleidinėjo, kad šie jiems neprieštarautų. Iš Vilniaus atvažinėjo Šakalys, kuriam visa tai nerūpėjo.Todėl tokius ir vadovus tokius statė Kur jus matėt iš socdemo normalų vadovą ? Kad ir Kaune. Tik šnapsą gerti ir vogti, be jokio elementaraus inžinerinio išprusimo. Pažiūrėkite, koks maimalas dėjosi Savivaldybėje. Visur vieni žąsinai, kurių net nuteisti metų metais nesugeba. Dabar laukite pavasario, gal gandrai parskris

Patarimas Baltrukoniui

Patarimas Baltrukoniui portretas
Visame pasaulyje krovinių gabenimu užsiima atitinkamos privačios kompanijos. Tad reikia įsteigti Krovinių gabenimo Nemunu kompany, nusipirkti laivus, pasisamdyti komandas ir pirmyn. Galėsi vežti žvyrą`, grūdus, konteinerius; jeigu tai kainuos nei geležinkeliu ar auto.Prieš tai sudarius sutartį su Dievu dėl vandens lygio. Jokie "ivanauskai" ir su geriausia technika esamomis vasaromis neužtikrins to 1,2 m. Jokie olandai savo laivų ir pinigų nekiš į tokį Nemuną, žurnalistams nereikia ieškoti kaltų, kad kas nors pasirašytų sutartyje po tuo 1,2 m gyliu Tebedirba sovietinė sistema. Kiek Susisiekimo ministerijos "protai" skiria pinigų - tiek ir dirbama. Ir, aplamai, ar reikalingas tas pinigų tratinimas kai niekas nevažiuoja tuo keliu ?O valčių ir motorkių plaukiojimą nereikia vadinti laivyba ir rašyti tai savo psiaudo ataskaitose. Už tai yra teisiama. Čia tiems Ivanausko žąsinams.

upeivis

upeivis  portretas
Kolegos baikim tuos pokalbius nes dar vienas socdemas liks be darbo. Jo kolege Vesaite darbo neranda, Ivanauskui irgi sunku bus rasti. Kam mums tie bedarbiai

Nusipelnes socdemas

Nusipelnes socdemas portretas
Daznai matau si pona atvaziuojanti darbo metu pasportuoti su valdiska masina.. bet darbo metu gal galima naudot transporto priemone savais tikslais..?! Kadangi jis labai daug dyrba bo gauna 5 kartus didesne alga ir priedus dar, tikriausiai tai jam nugara SKAUDENA :))

Buvęs liudininkas

Buvęs liudininkas portretas
Vienintelis dalykas kurį galima padaryti dar šiandien, tai parašyti knygą "Dingęs Nemunas" apie darbą ant upės... kol dar yra kam..

PAPLAVOKAS

PAPLAVOKAS portretas
Bepigu buvo Labanauskui išsidarbinėti,kai jis perėmė iš Griciaus stiprų laivyną ir gerai sustyguotą darbą.Perėmė laivus,kuriuos sėkmingai supjaustė,išvaikė specialistus,susikvietė partijos bendržygius,pristatė prieplaukų ir sėkmingai nugyveno laivyną.Gavus tokį palikimą,aš nepavydžiu esamam direktoriui.

Klotikas ( toks laivo žibintas ant stiebo )

Klotikas ( toks laivo žibintas ant stiebo ) portretas
Labanauskas pristatė mobilų prieplaukų, ar nuo to pagerėjo Keleivių plukdymas laivais ? Ne. Niekas nepasikeis, jeigu bus įrengta ir Marvelės krovinių prieplauka. Juk buvo nuo sovietmečio likę, pačių statyti laivai. Nevežė todėl, kad tokio poreikio nebuvo. Jo nebus ir Baltrukoniui pyrstelėjus. Jeigu mano, kad ekonomiška grūdus plukdyti į Klaipėdą, tai toks jo supratimas apie verslą ir laivybą Nemune. Čia to pusdurnio Labanausko kliedesiai, kuris Ministerijai kabino makaronus ir plovė pinigus. Gali tą Nemuną gremžti iki begalybės, jis sausros metu vandeningesnis netaps. Duok Dieve, kad vandens pakaktų sanitariniam stoviui mieste palaikyti. Dar tas glušas svajojo apie laivybą iki HESo

Manau

Manau portretas
Juk ne savo isppirdilino.Juk atsakomybes uz musu pinigelius per 26m. niekas nenese.Griebk kiek tik pajegi.Niekas nenubaus.

info

info portretas
REIKIA PASTEBĖTI LAIKRAŠČIO ŽURNALISTŲ NEKOMPENTENCIJA. Viai staipsniai iš tų pačių šaltinių.Jokių pašalinių specialistų nuomonių arba anksčiau Nemuno laivininkystėje dirbusių žmonių minčių. Juk yra tas pats Gricius, Kunciavičius, "Raketos" autoritetas Mažukna, buvęs Laivininkystės vyr inžinierius Gulbinas, gal dar gyvas Šatrovas, Kokios jų mintys dęl susiklosčiusios padėties ir vadovų veiksmų ? Dabar kiekviename straipsnyje tos pačios mintys dalyvaujant psiaudo verslininkui. Įdomu iš kur tie turtai ir toks nusimanymas to verslininko ? Ar ne iš Panevėžio iš Tulpinių tėvonijos ? Kas juos visus sieja su laikraščiu ?

PAPLAVOKAS-Nuomonei

PAPLAVOKAS-Nuomonei portretas
Tegul Labanauskas geriau pradeda svaigt,kaip Nemuną nukreipti ,kad tekėtų pro Vilnių.Ir nesupratau,Kauno dienos žurnalistai nepakaltinami ar ką?

Nuomonė

Nuomonė portretas
Jeigu sugebėjo Dailydką išpirdolinti iš geležinkelių, tai kokios čia problemos Susisiekimo ministrui ? Reikalingas tik tinkamas pakaitalas, nes šis pjovimasis padedant "Kauno dienos " žurnalistams niekada nesibaigs. Kažkada Labanauskas su "Raketa" vežiojo tuos žurnalistus, norėdamas parodyti koks jis rūpestingas Keleiviniai laivybai -:))) Su tuo Gediminu Petrausku iš KTU ( kažkada buvusiu miesto Taryboje ) abu svaigsta kaip patvenkti Nemuną ir pakelti jo lygį. Abu su vaikėzų protu.

Pinokis

Pinokis portretas
Labanauskas ar Ivanauskas vienodai i save nagais lenkti. Abu tos pacios partijos statytiniai, tik siuo metu skirtingose barikadu pusese kovojantys, tai ir aiskinasi per spauda savo santykius. Kur Susisiekimo ministras ziuri, kai valstybes pinigai plaukia Nemunu? Gerb. Ministre ar ne laikas tvarka daryt direkcijoje ir partinukus lauk varyt?

Stebėtojas

Stebėtojas portretas
Atviras klausimėlis. Kokiu tikslu VVKD buvo pavesta rūpintis Marvelės uostu ? Taip nusprendė Ministerija ar Labanauskas pats įsiprašė ? Kai atsakysite į šį klausimą paaiškės ir tų milijonų likimai. Dabartinis bachuriuks visą tai atėjęs rado. kadangi yra tupas tai varė toliau tą pačią , su tais pačiais " broliais - afganais " politiką.

Moša

Moša portretas
Apie kokį kraną eina kalba, Ant kranto yra DU bokštiniai kranai. Vienas senas, kitas apie 1988 metus buvo užsakytas Leningrade. Jie visai normalūs. Gal kalba eina apie plavkraną. Bet ir tas Arūno plavkranas buvo visai naujas, surinktas Kauno laivų remonto įmonėje. Tokie mechanizmai, esant normaliam remontui ilgai tarnauja. Girdauskas dėl pinigų ir technikos stovio viešai meluoja, nes jis niekuomet tokiais dalykais nesidomėjo, jis gali tik Ivanausko žodžius kartoti. Abu tokie "plūgo broliaai " O VVKD per savo egzistavimą sočiai patratino pinigėlių Užtai Labanauskas turi ir savo labdaros fondą.

Dana

Dana portretas
Pritariu anonimui,kad 1985-ji buvo laivininkystės klestėjimo metai ir ,kad buvo gabenamas žvyras iš Jurbarko karjiero į Kauną ir Klaipėdą,kai buvo daugiabučių namų statybos bumas.Vyresni upeiviai prisimena,kad ir tada,esant taip išsivysčiusiai pramonei,trūkstant šalyje geležinkelių vagonų ir automobilių,,pagrindinis krovinys buvo žvyras.Tiesa ,dar buvo truputis sielių plukdoma,gabenama degtinė iš Kauno į Klaipėdą.Bandėme vežti konteinerius,bet nesigavo,nes klijentams kelios paros kelionėje , perkrovimai ir sezoniškumas nepatiko.Visi seni upeiviai,esami ir buvusieji labai norime,kad atgytų Nemunas,kad vėl plauktų laivai.Tačiau šiai dienai,kai nėra didelių gamyklų,nevyksta masinės statybos,esant pakankamai vagonų ir fūrų,rasti klijentų...Šiandien visi mėgsta greitį,o be to papildomi perkrovimai - gamykloje į automobilį,atvežus iš automobilio į laivą,nuvežus vėl į jūrinį laivą,automobilį ar krantinę...Dabar gali pasiteisinti tik keleivių pervežimai Nemunu

Melagis Gridauskas

Melagis Gridauskas portretas
Girdauskas teigia kad finansavimas mazas technika labai nusidevejusi.. MELAS! vvkd PIRKIMUS paziurekit krana naujai susiremontavo uz kelis mln. eur. kazkaip itartinai atrodo, atrodo senas supuves po remonto, kas ten galejo tiek kainuot.. vertetu tikrinti!!!!!! zemkase konkursas buvo skelbtas.. baigtis neaiski ... taip kad savo funkcijom lesu pilnai turi turet nebent issvaisto.. p.s. upeiviai skesta.. liemenem pinigu nera, o iphonam pinigu yra????!!!!

(: :)

(:  :) portretas
Baklanai jūs :D Nemunas specialiai seklus laikomas, kad ,,Admiral Nakhimov" nedaplauktų iki Kauno pilies :D

Anonimas

Anonimas portretas
Jeigu kam įdomu pamatyti kaip sovietmečiu dirbo Nemune laivai, gali pasižiūrėti filmą " Mano mažytė žmona", kuris berods 1985 metais buvo filmuojamas Kauno laivų remonto įmonėje ir laivuose. Tai buvo Laivininkystės klestėjimo laikai kai vežė per sezoną po 1,5 milijonų tonų žvyro ir labai saikingai gėrė alkoholį -:)))

Kompresorius

Kompresorius portretas
O Labanauskui aklimatizuotis padėjo Arūnas nuo plavkrano. Bet ir jis pats buvo išpirdolintas iš padaryto Uosto kapitono -:))) Geras buvo šachmatistas tas Arūnas, bet sumąstė mat karjerą padaryti.

Valius

Valius portretas
Pradedant žurnalistais, verslininkais ir Ministerijos darbuotojais yra padaryta mišrainė su tais krovinių vežimais Nemunu. Ar girdėjote, kad Valstybinė Plentų -kelių direkcija imtųsi krovinių gabenimu ? Čia lygiai tas pat tik Vandens kelių direkcija. Suprantama, prieplaukų statyba ji gali kuruoti, bet joks ne dalyvis Krovinių vežimo organizavime. Tad jiems bendrauti su verslininkais ar olandais nėra būtynybė, nebent jiems patiems aktualu dėl kažko papildomo ( dėmesio ar pinigų ). Ar sunku žurnalistams surinkti buvusius Nemuno laivininkystės ir jos padalinių vadovus ar kitus atsakingus asmenis ir padaryti tuo klausimu spaudos konferenciją. O Labanauskas viso labo tebuvo AMB projektas, nes Kaunui buvo reikalingas socialdemokratų lyderis. Kuriuo, deja jis neilgai ir tebuvo. Savo karjerą pradėjęs gaisrininkų inspektoriumi Kaune, profesiniu lygiu taip ir daugiau nepaaugo.Užtai pažino Susisiekimo ministerijos koridorius -:)), kuriais vykusiai pasinaudojo.

mogis

mogis portretas
Tam, kam tikrai rūpi, reiktų pasidomėti sąsajomis tarp p. Baltrukonio, Progressus group, kai kurių kitų asociacijos narių bei buvusio direkcijos vadovo p. Labanausko ir tikrai, tas kas rodoma juoda nebus juoda, o balta – toli gražu nebus balta. Seniems upeiviams –pagarba, bet nepamirškim, kad upės ir laikai keičiasi, o mūsų atveju ne į gerąją pusę. Tai turėtume tik palinkėti direkcijos darbuotojams jėgų ir kantrybės gaivinat tas kas sugriauta ir šluojant senas šiukšles.

To atlyginimas

To atlyginimas portretas
Pastudijuok direkcijos puslapi ir rasi kiek direktorius sededamas ir per langa ziuredamas i nusekusi Nemuna uzdirba. Juk visos valstybines tarnybos privalo skelbti algas. Tik kiek teisybes tose paskelbtose yra niekas nepasakys.

Zinantis

Zinantis portretas
Prieplauka lyg prie lababi statyta

Atlyginimas

 Atlyginimas  portretas
Upeiviai uzdirba siek tiek daugiau nei minimuma.. direktorius maximuma :) Upeiviai dirba maximum direktorius laukia pensijos :) Paskaitai komentarus ir liudna daros.. Ivanui lojalus ant labanausko pila.. Sveiko proto zmogui viskas aisku kaip diena, kad tokie kaip Ivanas griauna, zlugdo.. tai ka kiti kuria:/

Jovaisa

Jovaisa portretas
Koks direktoriaus atlyginimas? Ar gavo pernai premiju?

Upeivis

Upeivis portretas
VVKD isgerti megeju ne yra ir be Malinausko. Bet yra priimtu tokiu jaunu specialistu -siknalaiziu -skundiku kuriems reikalingos kai kurios kedes. Tu siknalaiziu skundimas ne tik Malinauska pastume nuo kedes. Tuoj ir Ivanauskui kede is po siknos istrauks, nes dabartinis jaunimelis dirbti nenori, tik vadovauti.

kaunietis

kaunietis portretas
tikras pinigų plovimo pavyzdys: devynis milijonus litų kainavusios ir NIEKAIP NENAUDOJAMOS prieplaukos Nemune. Didžiausia jų (už 5 mln.)- Kauno Vilijampolėje...

Koks taubikaitui

Koks taubikaitui portretas
Malinauską atleido,nes pagavo girtą darbe

PAPLAVOKAS

PAPLAVOKAS portretas
Prie ko dabartinis direktorius -keleivinės prieplaukos tai Labanausko išmislas.Kaip alytiškiai kalba,ir koks durnius tai sumislyt galėjo.Kaip žino visi kas laivyne dirbo, techučastkas- kurio bazėje yra VVKD, tik kelius tvarkė,o ne krovinius gabeno.Autorius klausia kodėl nė vieno konkurso dalyvio nesulaukė dėl Marvelės prieplaukos.Tai kaip liaudis sako-kas durnas,tas ir biednas,kas biednas-tas ir durnas.O turintys pinigų turi ir proto.

i

i portretas
kokia dar bala?... i kisene ir savo vienkiemius kur daugiau

Koks taubikaitas

Koks taubikaitas portretas
Jeigu darbuotoju profesionalu neliko tai kodel dar ir Malinauska atleido??? Brieda varot!!!!

upeivis ir 48 metai darbo Nemuno upėje

upeivis ir 48 metai darbo Nemuno upėje portretas
Šita visa istorija yra pono labanausko palikimas, nuo jo vadovavimo pradžios šioje įmonėje ir prasidėjo viso laivyno žlugdymas, specialistų ujimas iš įmonės. Įmonė pasidarė savų partinių kvaišelių nenutuokiančių net į kurią pusę Nemunas teka užuovėja.. Kam ta prieplauka sumanyta , ogi tam, kad parodytų per televiziją ir ponas galėtų pasidemonstruoti kaip jis vysto laivybą. Tai buvo pats baisiausias įmonės laiktotarpis. kada dešimtmečiais protingai tvarkomas vandens kelias ir galėjo vykti normali laivyba buvo tiesiog sunaikintas. Dabartinis direktorius yra šios situacijos įkaitas, kada viską reikia pradėti nuo nulio, o specialistų tai nebėra.

visa lytwa dar vis dar Naujieji Wasiukai

visa lytwa dar vis dar Naujieji Wasiukai portretas
ir kada tas baigsis,ir kur wyks tarplanetinis sachmatu turnyras... Kaip prasidejo 1990 metais ,ir taip be pabaigos.

arunas

arunas portretas
Is straipsnio susidariau nuomone-- reikia keisti vadovaujancia administracija pilnai.tokie atsikalbejimai truks dar10 metu....

Katalikas

Katalikas portretas
Prie ko cia Ivanauskas, jis tiesiog vargsas mazas zmogelis. Nieko per gyvenima pats nesukures, o vis kazkam uz silta vieta atidirbantis. Uztai pilnas baimiu, pagiezos, klastos, godumo. Tokius zmones is principo negalima leisti i Valstybes tarnyba, jie skleidzia visai kitokias mintis aplinkui.Dar vienas toks kaip jis buvo Tomas Karpavicius susisiekimo ministerijoje.Paklauskit kolegu, kaip jis elgdavosi ukio banke dirbdamas, ogi isgirdes kolegu ideja, ja sukritikuodavo ir akimirksniu pas vadovus begdavo pristatyti ja kaip savo. Tai va toks pono Ivanausko partneris ministerijoje. taigi kolegos nebukime panasus i juos nepilkime purvo. O sutike tiesiog pagailekime, gal ir jie prades keistis.

Pinokis

Pinokis portretas
Ivanauskas tas vadovas kuriam nerūpi nei įmonė, jos veikla ar darbuotojai. Jam svarbiausia būti giriamam ir girtis bele kuo. O kad Nemuną galima perbristi jam vienodai. Tik labai jau dedasi viskuo kas vyksta besidomintis. O iš tikrųjų jam šimtas metų, svarbiausia šiltoj vietelej pensijos sulaukti.

?

? portretas
Biudžetinis reketininkas?

senas upeivis

senas upeivis portretas
Manau kad direktorius tokiose įmonėsė turėtų būti profesionalas upeivis ( pagal Karbauską ir Skvernelį),joks geriausias ekonomistas nesupras upės reikalų jei augo stepėse ar ant bruko.Todėl p. Ivanauskui sunku dirbti ,kai esi pastatytas gerų dėdžių į direktorius,j ir jei nežinai kaip laivai turėtų plaukti ,o tik skaičiuoti pelną temoka ,kuris šiais laikais bus visa laiką bus mizernas

to YES

to YES portretas
prie Labanausko nors algos buvo ne minimumai ir neskendo zmones.. ir nemunas buvo praplaukiamas ir uosta kaunas turi, kas blogai????? Dabartinis tai atejes ne dirbt, o pensijos ramiai laukt! nieko kaunas tvarkosi.. sutvarkys ir sita "skyle"..

YES

YES portretas
Išmesti neproblema, bet reikia turėti ir ką patatyti. Gal kas tikisi tą nevykėlį Labanauską sugražinti ? Kuris pudrino smegenis ministerijai ir reikalavo pinigų savo projektams. O jokie ministrai ar Butkevičius niekuo nesidomėjo, tik karpė orą ausimis.

Karabelas

Karabelas portretas
Kad ten nebėra ką žaginti, nes kiek teko matyti gal dirba kokie 5-8 senispecialistai ( turint mintyje darbininkus. O ten tą adimistracija su buhalterėmis ne ką ir pažaginsi, nes jiems iki laivų toli.. Vienintelis ukrainietis Lucikas gerai nuraukia, nes dirba gal nuo 1985 metų.

Laikas keisti vadovą

Laikas keisti vadovą portretas
O man atrodo, kad tai tik laiko klausimas, kad šitaip nedirbtų, nieko nesuprastų nei mū nei be, o vadovautų. Išmes, tikrai išmes.

Faktas

Faktas portretas
Berybis Nemuno gylinimas niekada norimo rezultato neduos. Viskas priklauso nuo DANGAUS ir HESo. Jau sovietmečiu metų metais buvo kabinamas žvyras iš dugno miesto ribose. Todėl jau dabar po Aleksoto tiltu, vasarą, laivyba neįmanoma. Sovietmečiu buvo naudojamas TUJERIS laivams pratraukti. Čia dlia osobo tupych.. O laivai buvo tik nereikėjo jų supjaustyti. Ir buksyrai stumdė baržas su žvyru. Iš Jurbarko 10 laivų į Kauną ir 10 laivų į Klaipėdą per Kuršmares. dar žvejų tinklus patikrindavome.

Vanduo

Vanduo portretas
Išmesti Ivanauską reikėjau jau seniai, gaila nėra kas tai padarytų.

ANONIMUI

ANONIMUI  portretas
tas durnius kur prie SLIPO stovi, dabartinis GENERALNIS DIREKTORIS! tikras BACHURIUKAS. prasides dabar dar vienas vidinis patikrinimas, vel visus nelojalius "zagins" pasikvietes ant kilimo i kabineta..

Motoristas

Motoristas portretas
Vietoje Krovinių prieplaukos, kad panaudoti tą vietą įrengti restoraną su automobilių parkavimo aikštele ir Nakvynės namais.Ir Labanauskui nutarkuoti užpakalį už nevykusio projekto rėmimą ir valdiškų pinigų tratinimą, kad KTU studentams nesigirtų ir nepudrintų smegenų.

"esme" ar tik ne siknalaizys - pataikunas.

"esme" ar tik ne siknalaizys - pataikunas. portretas
nesvarbu kaip buvo tais "gerais" laikais prie ruso.. gyvename dabar nepriklausomoj demokratinej saly, taigi pamirst reiketu kaip buvo! faktai: 1. nera uosto nebus ir laivybos. Dabar uosta turim reikia drbt toliau, ar vis dar naiviai galvojat kad ispradziu kazkas (privatus verslas) turejo laivus nusipirkti?! o tada jau prieplauka - uosta statyt. Biurokratai susikti biudzetininkai! tokia logiga kaip "esme" remiantis kam tada isvis nemuna gilint.. uzdarykit nac***ui imone ir visi i darbo birza! 2. butu norgai laivus state, kiek darbo vietu butu buve ir ne uz minimuma ir ne vokeliuose.. kaip suprantu dabar kai zvyra VVKD perveza ar parduoda gautos pajamos sunaudojamos algoms.. tada "Esme" logika vadovaujantis reikia nevest zvyro nes funkcijos gi ne tokios! ASILAS TU "esme". paskaiciuok 10-12 laivu per metus tai kiek koki 10mln eur per metus.. kiek tokiu imoniu cia kaune yra?????/??

Anonimas

Anonimas portretas
Koks ten durnius su pakelta ranka stovi prie SLIPO ?

Labiau patyręs

Labiau patyręs portretas
20 metų išdirbau Kauno laivų remonto šmonėje. Pažinojau daug žmonių. Dabar ten dirba likučiai, o vadovauja, kaip dabar įprasta pašaliniai, su laivyba nieko bendro neturintys. Mano laikais dirbo bent 6-7 žmonės baigę Kaliningrado laivų statybos institutą ir vadovavo žmonės turintys patirties. Iš gatvinio staigiai nepadarysi nei suvirintojo, nei laivų šaltkalvio, nei elektriko. Juo labiau laivo mechaniko ar kapitono. Viskas turi subręsti. O tie verslininkai tinka tik katinus kastruoti. Jie nežino nuo ko pradėti, todėl ir ieško olandų. Galvoja , ateis ir viską padarys. Koks durnius vež grūdus ar kitus krovinius su daugybę perkrovimų. Jeigu jau žvyras iš Jurbarko tapo nuostolingas kol pasiekia statybos aikštelę, kai galima keliais savivarčiais į vietą pristatyti. Kažkas svajojo trašų plukdymą iš Jonavos. Lubys buvo Griciaus draugas pagal buriavimą ir vystė tą psiaudo įdėją. Neryje niekada navigacijos nebus, tokios kaip suprantama. Lenkutis buvo metęs įdėją į Nevėžį. O visas jovalas po La

ESMĖ

ESMĖ portretas
Tas Ivanauskas niekuo dėtas čia aprašomoms nesąmonėms. Jis dirba tą, kas numatyta Įmonės įstatuose. VV Direkcija yra buvusio Techučastko, kuriam vadovavo Gricius atitikmuo. Kuris savo pastatųneturėjo ir glaudėsi keliose branvachtose.Tik jie dabar užima buvusio Kauno laivų remonto įmonės pastatus ir teritorija. Taigi tai buvo ir yra biudžetinė organizacija, skirta Vandens kelio priežiūrai, bet ne laivybai Nemune vystyti. Atitikmuo būtų Kelių tarnyba, kuri prižiūri kelius, bet pati krovinių vežimu neužsiima. O žurnalistai, galimai įtakoti to tešlagalvio G. Labanausko viską painioja. Krovinių vežimu užsiėmė Nemuno laivininkystė, kuriai priklausė atskiras Uosto padalinys ir Klaipėdos perkėla. Dabar tos Laivininkystės nelikę nei kvapo, dabar tose patalpose Registrų centras, O buvusius laivus supjaustė Labanauskas ir pardavė į metalo laužą. Gal buvo įmanoma pastatyti našesnius variklius ir pan, bet apie tai tešlagalviai negalvoja. Dabar tik leisk jiems Nemuną patvenkti.

kroviniai

kroviniai portretas
dar prie Labanausko (ar tiesa, kad pas jį vienas iš "badukų" buvo Rusijos armijos karininkas ir Rusijos pilietis?) pasitarime su ministerijos atstovais "Achemos" žmogus pasakė: nesvaikit, kad mes vežiosim savo produkciją laivais Nemunu, todėl iš naujo perskaičiuokit projektą Marvelės prieplaukos. Be to, Nemuno iki šiol niekas netvarko, tai kas ten seklumose plaukios su kroviniais? Ir vaizdžiai papasakojo, ką turėtų nuveikti didžiausias galimas krovinių turėtojas - "Achema", kad prieplaukos projektas pasiteisintų. Atseit, atveš mašina trąsas iki prieplaukos, perkraus į baržą, o paskui iš tos baržos Klaipėdoje vėl perkraus į jūrinį laivą? Tai gal geriau (IR PIGIAU) su visa "fura" - iki jūrinio kelto, o paskui (kitam krante) jau toliau?

gamybos DIREKTORIUS

gamybos DIREKTORIUS portretas
as ne specialistas bet ar gamybos direktoriaus pareigas gali eiti asmenini bankrota patyres asmuo.. man atrodo kad labai pavojinga tokiam patiket pirkimus ir kitus klausimus.. su savo finansais nesusitvarko, o ka jau kalbet apie imone.. nors is kitos puses Ivanauskas gal specialiai toki prisieme, kad veliau lengvai sao mundura nusiplaut galetu ?! :)))

Kolega

Kolega portretas
man atrodo kad padorus verslininkai paliko lietuva o kitiems noras tik apgauti ir imituoti darba todel viskas ir baigiasi tik kalbomis ar nebaigtais projektais Gal as ir klistu gal viskas bus gerai

BANKIORAS

BANKIORAS portretas
"Įmonė uždirbo 211,8 tūkst. eurų pajamų iš kitos veiklos, tačiau dėl nekompensuojamų ilgalaikio materialaus turto nusidėvėjimo sąnaudų ir nepakankamo darbo užmokesčio fondo patyrė 202,0 tūkst. eurų nuostolį", – teigiama direkcijos finansinėje šių metų devynių mėnesių ataskaitoje." RYSKIAI BANKININKAS, ZINO KAIP "ISISAVINT" :))))

Anas

Anas portretas
Kaip suprantu, visi melagiai , tik buves vadovas-ne.

Girdauskas melagis

Girdauskas melagis portretas
Buves viceministras skiedzia.. paziurekit i viesuosius pirkimus pirko ir krano modernizavima uz 2mln eur ir zemsiurbe.. tik kazkodel sutarties nepasiraso su laimetoju.. gal laimejo ne tas su kuo sutarta buvo.

Juozas

Juozas portretas
Kam tai labai naudinga,o aplamai.tai kaltu nebus pinigėlius išplauks O sprendimas paprastas.Dabartinius. vadovus lauk žalą išieškoti ir paskirti normaliai mąstanti verslininką,aišku nepartini geniju

Kenkejas jis

Kenkejas jis portretas
Ar as gerai suprantau?! Del sito Ivano norvegu investiciios kaimynam atiteko?! Reik patikrinti jei taip istikruju yravtai ji teisti reikia ir sodint ilgiem metam!!!! Su prieplauka irgi kazkaip SMYRDA reikalas!!!

Bujus Baltrukoniui

Bujus Baltrukoniui portretas
Nesupranti kodėl 11? 10 Į prieplauką 1 ...na tu pats žinai...

kikilis0

kikilis0 portretas
Kažkada ten labai entuziastingai darbavosi toks buvęs socdemas Labanauskas... Gal klystu?..

Anonimas

Anonimas portretas
Pageres situacija po keliu metu :) nejuokinkit . Noeko nedarant tik paklabant tik dar labiau viska supudysit

Giedrius

Giedrius portretas
Na va ir vel "Pono" lobizmas .... jau tikrai nesistebiu kodel visi dar nors kiek gyvi verslininkai traukesi is Lietuvos. Tokiu valdijinku kurie kišavisus imanomus pagalius i ratus veikla yra nusikalstama . Labai tikiukad naujasis meras P. Visvaldas juos išluos artimiausiu metu.

Komersantelis

Komersantelis portretas
Manau, šis objektas geroje vietoje ruošiamas privatizuoti..todėl ir nepriima užsienio investuotojų net pasižiūrėti...AMD patirtis kažkam pravers?

kodėl išmesta ?

kodėl išmesta ? portretas
...labai patogi vieta turizmui,atvažiuoju,nusilengvini Į Nemuną ir pirmyn link Suvalkijos ...........ar bandėt

Junga

Junga portretas
Olandams laivyba upemis iaugusi kraujyje. Lietuviams pavogti, suzlugdyti ,apgauti taip pat iaugusi i krauja

KGB

KGB portretas
Ministre labai tikimes kad sis nuostolius darantis padaras dirbs darbo birzoj.. maziau zalos bus :)

Pravalas

Pravalas portretas
Sunku patiketi, kad tokie kenkejai randa partijos uzuoveja. Butkeviciaus zmogus ivanauskas.. kam dirbt lietuvai jei galima apskritai nedirbt.. pakanka imituot darba ir ramiai laukt pensijos!!!

aplink

aplink portretas
sabotažas

tai

tai portretas
Auksinio tualeto tesinys a ne

Galerijos

Daugiau straipsnių