- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
2017-aisiais kauniečiai buvo labiau girdimi, o jų rūpesčiai sprendžiami dar atsakingiau. Tiksliai it laikrodis veikiantis klientų aptarnavimo centras, atnaujinta tam tikra įranga ir transporto priemonių parkas bei kitos naujovės buvo diegiamos siekiant įgyvendinti pagrindinį šių metų „Būsto valdos“ tikslą: išgirsti visus klientų rūpesčius ir juos išspręsti.
Išgirsti visi klientų rūpesčiai
Pasak įmonės vadovo Šarūno Eidinto, užmegzti artimesnį ryšį su klientais reikšmingai padėjo nauja klientų aptarnavimo centro paslauga.
„Šiandien mes turime galimybę išgirsti, užregistruoti ir iškart konkrečiam specialistui priskirti kiekvieną klausimą, su kuriuo susiduria mūsų klientai. Rezultatai rodo, kad klientų aptarnavimo centro įsteigimas pasiteisino – gyventojų aptarnavimas tapo efektyvesnis: gerokai sutrumpintas kelias nuo gyventojo kreipimosi užregistravimo, perdavimo atsakingam specialistui iki klausimo išsprendimo“, – teigia „Būsto valdos“ direktorius.
Pasak jo, svarbi ir šiemet gyventojams pristatyta galimybė vieno langelio principu sekti savo paklausimo sprendimo eigą – kauniečiai gali bet kada sužinoti, kaip yra reaguojama į jų pranešimus.
„Dabar pranešimai nebesidubliuoja, o tai turi įtakos jų sprendimo greičiui. Kartą užregistravus vieną ar kitą gedimą name, dar vienam žmogui, pavyzdžiui, kaimynui kreipiantis dėl tos pačios situacijos, jo pranešimas neregistruojamas darkart – žmogus tiesiog informuojamas apie gedimo šalinimo eigą“, – pokyčiais džiaugėsi Š.Eidintas.
Avarijas šalina greičiau
Laiku sureaguoti į iškvietimus padeda ir atnaujinta įranga bei transporto priemonių parkas. Pasak „Būsto valdos“ direktoriaus, atnaujinta ne tik įranga, su kuria dirba specialistai, bet taip pat investuota į naujus automobilius, specialiąsias transporto priemones.
„Atnaujinta įranga leidžia greičiau aptikti sudėtingų gedimų priežastis, pavyzdžiui, nustatyti, dėl ko buvo užlietos patalpos ar įvyko trumpasis elektros jungimas. Siekiame užtikrinti, kad mūsų klientai dėl name įvykusios avarijos nepatogumų patirtų kuo mažiau, o gedimui pašalinti būtų pasitelkti šiuolaikiniai metodai“, – pasakojo Š.Eidintas.
Artimo ryšio kūrimas
Š.Eidintas pabrėžia 2017-aisiais įmonės išsikeltą tikslą: išgirsti kiekvieną gyventojo rūpestį, operatyviai jį spręsti ir taip megzti teigiamą ryšį su klientu. Siekiant šio tikslo, labai svarbu užtikrinti, kad gyventojai būtų tinkamai informuoti apie planuojamus darbus arba reikšmingus pasikeitimus name. „Būsto valdos“ vadovas pabrėžia, kad bendravimas su gyventojais yra nuolatinis bei ilgalaikis procesas, ir džiaugiasi, kad įmonė kryptingai eina šia linkme.
„Gyventojai visą jiems aktualią informaciją gali rasti ne tik skelbimų lentose savo laiptinėse ar mūsų interneto svetainėje, bet atsakymus gauti ir tiesiogiai iš už namo priežiūrą atsakingų specialistų. Siekiame, kad mūsų administruojamų namų gyventojai nepatirtų staigmenų, kai netikėtai jų name pradedami vykdyti remonto darbai ar įgyvendinami pokyčiai, apie kuriuos jie nežinojo. Komunikacijos su gyventojais gerinimas – ilgalaikis tikslas, todėl svarbiu „Būsto valdos“ prioritetu išliks ir ateityje“, – pasakojo Š.Eidintas.
Siekiame užtikrinti, kad mūsų klientai dėl name įvykusios avarijos nepatogumų patirtų kuo mažiau, o gedimui pašalinti būtų pasitelkti šiuolaikiniai metodai.
Bendruomenių metai
2017-ieji buvo gausūs ir bendruomenių švenčių: „Būsto valda“ įvairiose seniūnijose kartu su gyventojais šventė Užgavėnes, Jonines, Rugsėjo 1-ąją, puošė Kalėdų eglutes, dalyvavo talkose ir net kraujo donorystės akcijose.
„Prisidėti prie bendruomenėms svarbių renginių bei iniciatyvų mums ne tik smagu, bet ir labai svarbu. Kaip rodo šių ir ankstesnių metų patirtis, bendruomenėse organizuojamos šventės sulaukia didelio gyventojų susidomėjimo ir yra gausiai lankomos. Gyventojai tampa neabejingi savo aplinkai, kaimynui, o į mus drąsiau kreipiasi ne tik kaip į paslaugos teikėją, bet ir kaip į partnerį, su kuriuo savo bendruomenės labui galima nuveikti daugiau“, – kalbėjo „Būsto valdos“ direktorius.
Kitąmet – dar daugiau naujovių
2018-aisiais „Būsto valda“ tęs šiemet išgrynintas veiklos kryptis ir toliau pristatinės naujoves.
Pasak Š.Eidinto, pirmas žingsnis tam – efektyviai veikiantys klientų aptarnavimo procesai, nuolatinė komunikacija su gyventojais jiems patogiausiu būdu. Todėl jau kitąmet „Būsto valda“ savo klientams pristatys naują elektroninę savitarnos sistemą. Naujoji savitarnos sistema leis klientams patogiai rasti visą reikalingą informaciją apie savo būstą ir daugiabutį namą, registruoti gedimus, gauti specialistų konsultacijas. Nauja savitarnos sistema – inovatyvus sprendimas, leisiantis sklandžiau bendrauti su gyventojais elektroninėje erdvėje ir SMS žinutėmis.
Jo teigimu, „Būsto valda“ siekia žengti koja kojon su moderniomis technologijomis ir per jas atsidurti ten, kur savo klientus pasiekti būtų patogiausia.
Derins modernizavimo planus
„Civinity“ įmonių grupei priklausančios „Būsto valdos“ specialistai 2018-uosius taip pat skirs aktyvioms diskusijoms su gyventojais, kurių metu tikisi suderinti ilgalaikius daugiabučių modernizavimo planus.
„Norime gyventojams detaliai papasakoti apie jų namų būklę, drauge susitarti, ką ir kaip reikėtų atnaujinti, kada ir ką jie norėtų keisti savo daugiabučiuose. Tai leis gyventojams iš anksto žinoti numatomus ar būtinus atlikti darbus, aktyviai dalyvauti priimant sprendimus, planuoti darbams galimas išlaidas. Šiuo žingsniu norime išvengti mūsų darbe dažno „gaisrų gesinimo“, kai skubiai turime tvarkyti kritinį gedimą ar spręsti situaciją, užuot iš anksto užkirtę kelią jai atsirasti“, – kalbėjo Š.Eidintas.
Pasak specialisto, gyventojai bus kviečiami į susirinkimus, kuriuose įmonės atstovai teiks daugiabučių būklės analizę ir atnaujinimų pasiūlymus. Tokius susirinkimus įmonė ėmėsi organizuoti jau šiemet.
2018-ieji, „Būsto valdos“ vadovo teigimu, bus tobulėjimo, dar greitesnių ir kokybiškesnių paslaugų, artimesnio ryšio su klientais kūrimo metai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas10
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
Laisvės alėjoje kepa ir šakočius, ir sūrius2
Laisvės alėjoje karaliauja ūkininkai, tautodailininkai ir amatininkai. „Kauno mugė. Pavasaris 2024“ dalyvių stalai lūžta nuo mėsos, pieno, duonos, tekstilės, molio, juvelyrinių ir kitokių gaminių, dirbinių. ...
-
Sužydėjusios Kauno puošmenos džiugins iki pat rudens
Ilgus metus puoselėjami ir plečiami gėlynai vėl traukia kauniečių žvilgsnius. Ryškiausiomis spalvomis nusidažė Laisvės alėja, aikštės bei miegamųjų rajonų erdvės. Šiemet visame mieste apsodinta apie 70 atskirų augalų klom...
-
Nacionalinis kultūros forumas mėgins sujungti, kas sunkiai sujungiama, – kultūrą ir verslumą
Nacionalinis kultūros forumas, šiais metais vykstantis devintąjį kartą, kraustosi į Kauną. Vytauto Didžiojo universitete šalies kultūros lauko dalyviai imsis nagrinėti dvi itin svarbias – kultūros regionuose ir verslumo – te...
-
Elektromobilių vairuotojus Kaune pasitinka pokyčiai: atsiskaitymas už įkrovimą – mobiliąja programėle6
Kauno mieste 23 elektromobilių įkrovos stoteles įrengusi savivaldybės administracija, reaguodama į elektros kainų svyravimus ir piktnaudžiavimo atvejus, imasi neišvengiamo sprendimo. Nuo balandžio 22 d. (pirmadienio) pradeda veikti apmokėjimo s...
-
Liūčių tvindomame Dubajuje esantis lietuvis: nustėrau pamatęs apsemtą aštuntą viešbučio aukštą32
„Dvi dienos, atrodytų, iškrito iš gyvenimo“, – atviravo darbo reikalais į audrų ir liūčių pastaruoju metu talžomą Dubajų atvykęs kaunietis Donatas. Vyras neslėpė – miestas nepasiruošęs tokioms nelaimėm...
-
Kraipo galvas dėl „Megos“ ryklių: kaip visi galėjo nugaišti per vieną mėnesį?21
Kaunas neteko ryklių – tokią žinią pranešė prekybos centras, kurio akvariume trys rykliai gyveno bene du dešimtmečius. Akvariumo prižiūrėtojai sako, kad rykliai tiesiog paseno, tačiau lankytojai, atvažiavę ryklių pasiži...
-
Landynė daugiabutyje: ar gali būti blogiau?63
Vieno Šilainių daugiabučio gyventojai pavargo: landyne virtusiame bute – narkomanų slėptuvė, nuolatinės girtuoklystės, muštynės, sklindantis dvokas. Problema – ne nauja, bet sunkiai sprendžiama. ...
-
Mugė Laisvės alėjoje – dar gausesnė35
Trim dienom nuo penktadienio į Kauną susirinks ūkininkai, tautodailininkai, amatininkai ir susiveš įdomiausio, skaniausio, gražiausio, ką turi. „Kauno mugė. Pavasaris 2024“ žada įspūdžių, reginių, unikalių dirbinių, gaminių i...
-
Į vasarą – naujais laiptais: iki remonto pabaigos liko nedaug14
Pernai rudenį prasidėjęs Aušros laiptų remontas įpusėjo. Nors Žaliakalnio gyventojai ir turistai vis dar kabarojasi laikinai įrengtais mediniais laiptais, vasarą remontas bus baigtas. ...