Didelis atradimas: mokslininkai aptiko septynių Žemės dydžio egzoplanetų sistemą

Grįžti į straipsnį

portretas
Kosmonautas - Visatos mastu, 39 šviesmečiai yra mažiau nei milimetras ;)

Curiosity

Curiosity portretas
Kosmonautas,esmė tame, kad paliginus kitus atstumus visatoje su šia galima suprasti,jog tai yra mažas atstumas. Kitos potencialiai ''gyvos'' planetos yra labai toli

Kosmonautas

Kosmonautas portretas
Tik už 39 šviesmečių?

Zmogus

Zmogus portretas
Atsiprasau uz toki komentara, bet mano nuomone Trumpas padejo joms atsirasti arba NASA buvo jau rade tik laike valandai kai prireiks, nes Trumpas taigi galvoja, kad tyrineti kosmosa beprasmiska ir nori tiems NASISTAMS atlyginimus apkarpyt tai tik dėl to čia šitas planetas rado

Viktoria

Viktoria portretas
OMG rlly kaip norėčiau kad ten būtų givybės , bet mano mintyse stovi toks dalykas , kad gali būti ten ir žmonių...

gh-anonimui

gh-anonimui portretas
pirmiausiai siekta efekto,intrigos apie busima NASA pranesima paskelbiant is anksto.Mokslas dalykas rimtas ir efektu nesivaiko na o NASA "vperedi planety vsej",cia jo.Zemiau rasiau,kad jokiais absoliuciai prietaisais ju matyti ar kitaip fiksuoti neimanoma nei is zemes nei is kosmoso.Kazka burti galima turint siuolaikines stebejimo ir analizes priemones is zvaigzdes ryskio kitimo ir dar kazko,apdorojant galingais kompiuteriais na,bet,svarbiausia pateikiant graziu animaciju.Ir tik tiek.

Zapioša

Zapioša portretas
Na, gerai, šiek tiek sumelavau, nes tingėjau šitą rašyt... bet ehh tiek to. Ne visos atrandomas stebint tranzitą, bet dauguma. Yra dar vienas metodas matuojant žvaigždės virpėjimą. Mat planetos ir jų žvaigždės sukasi apie bendrą masės centrą, kas reiškia kad jei sistemoje yra planeta, dėl jos kažkiek (pirmyn, atgal mūsų atžvilgiu) jūdės ir žvaigždė. Žvaigždės judėjimo dėl planetos įtakos greitis yra nustatomas panašiai kaip greičio radarai išmatuoja tavo automobilio greitį. Matuojant šviesos parametro "bangos ilgio" pokytį nuo žinomo (skirtumas tik tai tame, kad radaras matuoja savo paties nusiųstas bangas, kurios atsispindėjo nuo automobilio; o astronomai matuoja tik iš žvaigždės ateinančią) .

Zapioša

Zapioša portretas
Žmonės, tų planetų nieks per teleskopą tiesiogiai nematė. Egzoplanetos yra atrandamos matuojant kiek šviesos ateina iš stebimos žvaigždės. Visos egzoplanetos be išimtčių yra atrandamos tranzito metu - kai jos būna tarp mūsų teleskopo ir tarp savo žvaigždės. Kai taip įvyksta, jos užblokuoja dalį šviesos, kuri ateina nuo žvaigždės... ir mūsų įranga tą užfiksuoja. Pagal tai, kiek žvaigždės šviesos yra užblokuojama bei pagal keletą charakteringų tranzito trukmių parametrų yra išskaičiuojama kokio dydžio ten planeta bei tam tikri jos orbitiniai parametrai. Kaip suprantat, sulaukti, kol planeta praskrieja per visą savo orbitą, iki kol atsiranda toje vietoje, kad būtų tarp mūsų ir stebimos žvaigždės užtrunka. Taip pat tokio dalyko atradimą apsunkina tai, kad tai yra labai retas žvaigždės sistemos atvejis, palyginus su kitais dažnai aptinkamais.

Anonimas

Anonimas portretas
Algi, tavo komentaras durnas trijuose skirtinguose lygmenyse, bei parodo tavo visišką neišmanymą tiek fizikos srityje, tiek astronomijos. 1. Šitas atradimas svarbus ne todėl, kad kažkas galvoja ten greitu metu nuskristi, o todėl kad tai yra itin retas žvaigždės sistemos formavimosi atvejis. 2. Kristalų fizika bei termodinamika yra itin gerai ištirtos sritys - tad ekonomiškesnio būdo sniegui tirpint surasta nebus. 3. Žmonės dirba srityse, kur jiems patinka dirbti. Vien dėl to šiuo laikotarpiu yra praktiškesnių sričių, kuriose galima dirbti, nieks nepuls ten dirbti.

Algis

Algis portretas
Tirkit kaip sniega nutirpinti be druskos ,o ne vaikiskais paistalais uzsiimkit nuskris jie mat sviesos greiciu per kelis desimtmecius -APSISIKSIT KNIUPSTI.

Denis

Denis portretas
O jie galvoja, kad jie Lietuva ir mus pavadins Lietuva number 2

To Tula

To Tula portretas
Aisku,kad yra,kai jau cia dabar be Lietuvos. Visai noreciau kada atostogom aplankyt Lietuva nr.2

Įdomu

Įdomu portretas
O per kiek metų nuskristume į tas planetas? Ar neįmanoma, kad jau susodintų grupę norinčių ir jau išskraidintų. Ko dar laukti, kiek čia toj žemėj galim veistis, ir taip jau maisto trūksta ir t.t... Aš užsirašau į grupę su gausia 10 žmonių šeima. Kas sekantis? :)

gh

gh portretas

Kamile

Kamile portretas
As nesuprantu,ka jie sitiek laiko veike,kad tik dabar aptiko?

.

. portretas
Skrisiu.

TULA

TULA portretas
O kitose planetose yra Lietuva?

tomas

tomas portretas
Tai kad ta žvaigždė jau šalta, ir labai toli, tad kol nuskrįsim, ir visai atšals. Nevyksiu.

ZUK

ZUK portretas
Kam tiek toli ieskoti gyvybes.Salia musu jau seniai gyvena aukstos civilizacijos ateiviai,turintys bazes ir Zemeje-Baikalo ezere ir Ramiojio vandenyno giliausiose idubose.Jei nuvyktume i Marsa ir ten gerai apsizvalgytume ir pradetume grezti gilu grezini,musu lauktu didziules staigmenos.Tas pats pasakytina ir apie Menuli-tai ju baze.Krateriuose ir dabar is Zemes yra pastebimas itartinas judejimas.

Jej