Quantcast

Didieji duomenys – menkaverčiai tik iš pirmo žvilgsnio

Kiekvienas žmogaus judesys, kiekvienas įprotis – tai informacijos klodai, kuriuos gauti trokšta nemažai kompanijų. Nemažai jų tai ir daro – kaupia įvairiausius duomenis. Dar daugybė bendrovių iš tų duomenų padeda gauti konkrečios naudos.

Itin dideli informacijos kiekiai labai įvairūs – apie viską iš skirtingų šaltinių ir plaukiantys nuolat. Tai – didieji duomenys (angliškai – „big data“). Iš pirmo žvilgsnio jie padriki, bet surinkti ir išanalizuoti šie duomenys tampa labai vertingi.

Didžiųjų duomenų, kurie rodo kuo daugiau kasdienių gyventojų įpročių, atsiradimą specialistai sieja su reklamos verslu – užsakovai ėmė primygtinai norėti, kad jų reklama pasiektų tikslinę auditoriją, kad pirkėjui būtų pasiūlyta tik ta prekė ar paslauga, kokios konkrečiai jam reikia ir būtent tuo metu, kai jos reikia.

Daugiau apie didžiuosius duomenis – reportaže.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių