2019 metų sveikatos horoskopas visiems zodiako ženklams

  • Teksto dydis:

AVINAS

Jūsų sveikata priklausys nuo jūsų pačių. Nepervarkite darbe, kad išvengtumėte galvos skausmų, darykite pertraukas. Raskite laiko pabūti gryname ore, kad neužpultų virusinės ligos. Venkite nuolatinio streso, gerai išsimiegokite. Atkreipkite dėmesį į širdies veiklą ir pulsą. Sveikai maitinkitės ir nepiktnaudžiaukite riebiu maistu bei alkoholiniais gėrimais. Subalansuota mityba padės išvengti problemų dėl antsvorio ir alergijos. Jei tinkamai gyvensite, džiaugsitės puikia savijauta ir užplūdusia energija, kurios užteks visiems metų darbams nuveikti.

JAUTIS

Rimtų sveikatos problemų neturėtų kilti. Vis dėlto reikia saugotis lėtinių ligų paaštrėjimo. Jei turite bent menkiausio nerimo dėl savo virškinimo trakto veiklos, nedvejodami kreipkitės į endokrinologą arba bent pasikonsultuokite su dietologu dėl tinkamos mitybos. Būkite ypač budrūs, dirbdami su elektros prietaisais ir aštriais daiktais, kad nesusižeistumėte. Vasarą gali atsirasti bėdų dėl nervų sistemos, todėl iš anksto ieškokite būdų, kaip protiškai atsipalaiduoti ir sustiprėti fiziškai. Kūnas jums padėkos, jei būsite aktyvūs ir laiką prie televizoriaus iškeisite į fizinius pratimus.

DVYNIAI

Sveikata bus gera, jei neprovokuosite savo organizmo, nes gali kilti problemų dėl kepenų. Atsakingai vartokite vaistus, nesigydykite savarankiškai, negriebkite tablečių ar maisto papildų, nepasitarę su gydytoju. Kad nekamuotų nemiga, neperkraukite savo emocinės sistemos, stenkitės nekreipti dėmesio į smulkmenas, raskite valandėlę nurimti ir atsipalaiduoti. Atminkite, kad daug kas priklauso nuo gyvenimo tempo ir požiūrio. Nenumokite ranka į kraujospūdžio svyravimus, pasimatuokite cholesterolio kiekį. Sveika gyvensena duos akivaizdžių rezultatų ir įkvėps naujiems užmojams.

VĖŽYS

Jei skirsite pakankamai dėmesio ligų profilaktikai, būsite sveiki. Netingėkite atlikti kasmetinės medicininės patikros ir būtinus tyrimus, nes iš anksto diagnozuotus mažus negalavimus galima greitai ir nesunkiai juos įveikti. Kad išvengtumėte infekcinių ligų, visus metus grūdinkitės, o jei reikia, stiprinkite organizmą natūraliomis priemonėmis. Neleiskite aplinkiniams išvesti jūsų iš pusiausvyros ir kuo greičiau atsikratykite neigiamų emocijų. Valgykite daugiau vaisių, daržovių ir žuvies, gerkite pakankamai vandens. Pasitikrinkite gliukozės kiekį kraujyje ir nepiktnaudžiaukite saldumynais.

LIŪTAS

Metai bus geri, jei nepamiršite savęs. Išsiblaškymas ir dėmesio stoka gali būti nuovargio ar organizmo išsekimo pasekmė. Privalote rasti būdų, kaip atsigauti. Tiks ir meditacija, ir plaukiojimas baseine, ir gera knyga, ir nuoširdus pokalbis. Nesivėlinkite atsikelti, kad liktų laiko pusryčiams. Venkite greitojo maisto ir skubotų užkandžiavimų dienos metu, nes gali kilti virškinimo problemų ar bėdų dėl rėmens. Koks maistas skrandyje, kokios mintys galvoje ir kokie jausmai širdyje, tokia ir savijauta visus metus. O tai priklauso tik nuo jūsų. Padėkite sau.

MERGELĖ

Jūsų trykštanti energija ir optimizmas pritrauks gerų pokyčių ir darbe, ir meilėje. Padidėjęs organizmo atsparumas leis nesusirgti užkrečiamomis ligomis, bet gali prireikti ir jūsų pastangų. Nugaros skausmų padės išvengti sportas, tačiau judėkite atsakingai, kad nepersitemptumėte ir nepažeistumėte stuburo. Mergelės ženklo atstovams kaip niekad galios 3M taisyklė: maistas, miegas, mankšta. Nepamirškite nė vieno iš jų, ypač jei esate vyresni nei 40 m. Jaunimui verta atsiminti, kad sveika gyvensena bet kuriame amžiuje kloja geros sveikatos pamatus senatvėje.

SVARSTYKLĖS

Dėl įtempto darbo ritmo galbūt jausitės pavargę, tačiau tai tik laikini negalavimai. Įsiklausykite į save, sekite kūno ženklus ir venkite blogų emocijų. Jei sunkiai dirbdami nesirūpinsite savo sveikata, tada uždirbtus pinigus išleisite gydymui. Mylėkite ir saugokite save, ypač kojas: atkreipkite dėmesį į sąnarių ir raiščių būklę. Nuolat vėdinkite patalpas, kad gautumėte kuo daugiau gryno oro – tai padės išvengti virusinių ligų. Jei rūkote, pats metas atsisakyti šio žalingo įpročio ir nealinti plaučių. Kiaulės taupyklės lėšas už nesurūkytas cigaretes geriau išleiskite atostogoms.

SKORPIONAS

Nors metai pareikalaus atsakingo požiūrio į sveikatą, gerų rezultatų sulauksite labai greitai. Tik venkite agresyvių žmonių ir nebūkite patys agresyvūs. Dėl nesuvaldytų emocijų gresia apetito stoka arba atvirkščiai – besaikis valgymas ir dėl to kyla nutukimo pavojus, gali atsirasti skrandžio opų, todėl kontroliuokite save. Skleiskite gerą energiją – taip padėsite ir sau, ir aplinkiniams. Lavinkite ir stiprinkite raumenis, kad išlaikytumėte taisyklingą laikyseną bei nevargtumėte dėl kaklo, pečių ir juosmens skausmų. Venkite per ilgai būti vienoje pozoje, prisiminkite tempimo pratimus.

ŠAULYS

Viskas bus gerai, tik nepakliūkite į depresijos pinkles. Jei ims varginti dažna nuotaikų kaita ar ilgalaikė apatija, nesigėdykite apie savo būseną pasikalbėti su artimaisiais arba psichologu. Daug kas priklausys nuo jūsų tinkamo požiūrio į kasdienius dalykus. Saugokite gerklę, ypač šaltuoju metų laiku, kad išvengtumėte bronchito. Stiprinkite imunitetą, daugiau gerkite žolelių arbatos, gali padėti ir aromaterapija. Vizitas pas stomatologą leis vėl džiaugtis gražia šypsena ir sveikais dantimis. Palankūs metai užsiimti nauja sporto rūšimi, kurios dar nesate išbandę.

OŽIARAGIS

Mažiau laiko leiskite prie kompiuterio, saugokite akis. Besaikė akių įtampa gali sukelti regos sutrikimų. Nesėdėkite per ilgai, pajudėkite, pabėgiokite, pasivaikščiokite gamtoje – taip išvengsite veninės kraujotakos problemų ir aprūpinsite smegenis deguonimi. Suderinkite darbo ir poilsio režimus, laiku gulkitės miegoti. Neapkraukite žarnyno vėlyva vakariene, kad rytą pabustumėte žvalūs ir energingi. Tinkamai renkitės pagal orą, kad išvengtumėte peršalimo ar perkaitimo. Kovokite su žalingais įpročiais, jei dar tokių turite. Vietoj jų geriau pasilepinkite SPA procedūromis.

VANDENIS

Sveikata reikėtų atidžiau susirūpinti pirmą pusmetį. Nuo vasaros padėtis pagerės, tik per atostogas nepiktnaudžiaukite saule, nes gali kilti odos problemų. Jūsų geros sveikatos devizas – viskas su saiku! Persivalgymas, persimiegojimas, persidirbimas ar bet koks kitoks persistengimas sekins gyvybinę energiją, todėl subalansuokite ne tik mitybą, bet ir paros ritmą bei savo mintis. Nervinio pobūdžio pilvo ar galvos skausmai dings, kai labiau atsipalaiduosite ir įstengsite nepasiduoti stresui. Atminkite: visos problemos vienaip ar kitaip yra išsprendžiamos, neaukokite dėl jų sveikatos.

ŽUVYS

Fizinė forma bus nebloga, tačiau neatsipalaiduokite, nes išlaikyti gerą sveikatą kasdienėmis pastangomis taip pat svarbu kaip atkakliai jos siekti susirgus. Vertėtų pasitikrinti skydliaukę ir atkreipti dėmesį į galimus hormonų pokyčius. Nealinkite savęs griežtomis dietomis, verčiau sveikai maitinkitės kasdien. Pasirūpinkite, kad gautumėte pakankamai geležies su visaverčiu maistu ir išvengtumėte mažakraujystės. Saikingai vartokite kavą ir arbatą, kartais jas keiskite šviežiai spaustomis vaisių ir daržovių sultimis. Savaitgaliais pakankamai laiko skirkite poilsiui, o ne vien darbui namuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių